Gaat u met ons mee naar Egypte voor een zonnige artiestenreis?
Bestemming Egypte - Sharm el Sheikh
Accommodatie Prima Life Sharm ressort
Formule All inclusive*****
Periode Zondag 21 september t/m zondag 28 september 2008
Aantal dagen 8
Boottrip 1 dag
Optreden artiesten 4 avonden (div. locaties)
Maximaal aantal personen 140 vol = vol
Prijs per persoon: 595,00*
* berekend op 2 persoons kamer - 1 persoons kamer: 815,50 p.p. - 3 persoons kamer: 540,83 p.p.
i.v.m. de door de overheid geplande vliegtax per 01 juli kan de reis 45,00 p.p. duurder worden.
De accommodatie:
Algemeen:
Prima ressort met drie heerlijke zwembaden en slechts door de kustweg gescheiden van het privé-strand. Het Rehana Ressort ligt aan een schitterende rustige baai, ca. 20 minuten rijafstand van het toeristische centrum Na'ama Bay. Tegen een vergoeding rijdt er 4x per dag een shuttlebus vanaf het hotel naar het centrum.
Ligging:
Gelegen aan Nabq Bay in Sharm el Sheikh, op ca. 10 km van de luchthaven. Het strand is door de kustweg gescheiden van het hotel. De afstand tot de zee bedraagt circa 300 m en het strand bereikt u via een rustige weg met enkele trappetjes. U kunt direct vanaf het strand snorkelen bij een prachtig rif. Het is wel aan te raden om waterschoenen te dragen, want het koraalrif kan behoorlijk scherp zijn.
Faciliteiten:
Receptie, kluisjes, lounge, diverse restaurants en bars, 3 grote zwembaden, 2 kinderbaden, 2 poolbars, 2 tennisbanen, volleybalveld, kinderspeeltuin, kinderclub met activiteiten voor de kinderen, wasservice. Er zijn gratis ligbedden en parasols rond het zwembad en op het strand. Tevens is er een beachbar en handdoekenservice.
Er zijn 5 verschillende restaurants/eetgelegenheden:
- hoofdrestaurant met buffetmaaltijden (inbegrepen in de all inclusive formule)
- Italiaans restaurant (25% korting voor all inclusive gasten)
- visrestaurant (openluchtrestaurant met 25% korting voor all inclusive gasten)
- openluchtrestaurant met Oriëntaalse gerechten (inbegrepen in de all inclusive formule)
- een crêperie (inbegrepen in de all inclusive formule)
- Mongools restaurant (inbegrepen in de all inclusive formule; van tevoren reserveren)
Kamers:
De kamers zijn modern ingericht met airconditioning, tv (sat.), telefoon en koelkastje. Badkamer met douche en toilet. De kamers beschikken over een eigen balkon of terras, waar u heerlijk van het zonnetje kunt genieten. Familiekamers zijn op aanvraag en tegen een toeslag van 55,00 per persoon per week te reserveren (familiekamer is 1 grote kamer).
Verzorging:
U verblijft hier op basis van all inclusive.
All Inclusive formule Prima Life Rehana :
Ontbijtbuffet 07.00 - 10.30 in het hoofdrestaurant
Snacks 11:00 - 12:00 (poolbar)
Lunch 12:30 - 14:30 in het hoofdrestaurant
Snacks 15:00 - 17:00 (poolbar)
Diner 19:00 - 22:00 in het hoofdrestaurant
Drinken
Mineraalwater. Lokale wijnen en bieren. Lokale sterke dranken en likeuren. Lokaal aperitief in de lobby of bij de zwembadbar. Frisdrank, thee, koffie, Nescafe, Egyptische espresso.
Lobby bar: 10:00 - 0:00
Zwembadbar: 09:00 - zonsondergang (plastic glazen)
Strandbar: 09:00 - zonsondergang (geen alcohol).
De all inclusive formule eindigt om 00:00 uur.
Niet inbegrepen zijn Italiaanse espresso en cappuccino, verse fruitsappen, ijs en de maaltijden in het vis- en het Italiaans a la carte restaurant.
Sport en recreatieVolleybal, aerobics, dansles, tafeltennis. Gratis gebruik van tennisbaan (geen materiaal) vanaf 7:00 tot zonsondergang.
Niet inclusief:
Sauna (8,-) stoombad (8,-), massage (vanaf 20,-) en jacuzzi (8,-).
Boottrip Rode zee:Tijdens uw 8 daagse reis bent u 1 dag te gast aan boord van de Dallas*, een luxueus passagiersschip.
De tocht gaat vanuit de haven van Sharm el Sheikh naar Tiran Island waar gesnorkeld kan worden, een geweldige onderwater flora en fauna zal door u worden aanschouwd - onderweg zullen naar alle waarschijnlijkheid dolfijnen worden waargenomen welke met ons over het helderblauwe water zullen dansen!
Introductieduik of een NAUI sportduikopleiding: De Rode zee kent wereldwijd één van de mooiste onderwater flora en fauna, tijdens uw artiestenreis kan een introductieduik of een
volledige sportduikopleiding worden gemaakt. Ook kunt u kiezen voor een z.g. "referall": uw zwembad en theoriegedeelte in Nederland
waarna het buitenwatergedeelte tijdens uw verblijf in Egypte*.
Na het behalen van het wereldwijd erkende brevet bent u in staat om zelfstandig duiken te maken tot 18 meter.
Een van de organisatoren van uw artiestenreis is erkend en ervaren duikinstructeur en zal u graag informeren over uw mogelijkheden!
*
Duikscholen bij u in de buurt: noord Nederland>
www.tritondivestore.nl Oost Nederland>www.divinas.nl
Midden Nederland>
www.scuba-academie.nl Zuid Nederland>
www.duikcentrumeindhoven.nl Vele activiteiten zijn extra bij te boeken:
Alf leila Wa Leila: Ervaar het sprookje van 1001 nacht. Deze prachtige show is niet te missen tijdens uw reis naar Egypte.
In het prachtige sprookjesachtige complex wordt deze 1001 nacht show gehouden met typische muziek, dans en toneel.
Kamelenrit: Vanaf het strand van Rehana Resort kan een 15 minuten durende kamelenrit worden gemaakt.
Parasailing: Vanaf het strand van Sharks Bay kan vanaf een speedboot een parasailingtrip worden gemaakt met 2 personen.
Zwemmen met Dolfijnen: Wat is het toch dat dolfijnen zo speciaal maakt? Is het hun glimlach, hun vriendelijkheid of hun
vertrouwelijke omgang? Feit is dat dolfijnen gek zijn op mensen, en mensen op dolfijnen.
Bananenboottrip: Geweldige ervaring om in teamverband over de Rode zee te racen!
Excursie Mozesberg en Catharina klooster: De Mozesberg ligt, net zoals het Catharinaklooster, ten noorden van Sharm el-Sheik.
Je kan de top, die op 2285 meter hoogte ligt, bereiken via een paadje dat langs het Catharinaklooster loopt.
Op deze bergtop zou Mozes de tien geboden van God ontvangen hebben. De beklimming neemt al snel zo'n twee tot drie uur in beslag.
Toch loont het zeker de moeite, zeker bij zonsopgang. Aan de top van de Sinaï-berg staat een kleine kapel en een moskee.
Excursie Luxor: dagtrip naar de o.a het dal de Koningen (Toetanchamon).
Artiesten:Uit alle windstreken gaan artiesten mee!
Roy Raymonds Roy Raymonds is geboren op 15 februari 1965 te Velsen. Een gezellige "flierefluiter" die toch al het nodige heeft meegemaakt in zijn leven. Staat zeer positief in het leven en geniet van iedere dag. Hij is zeer creatief en gedreven in al zijn bezigheden. Zijn wens is om een "groot" artiest te worden gaat in vervulling, het gaat Roy voor de wind - in het gehele land verzorgd hij reeds optredens! Hij hoopt dat de mensen kracht kunnen putten uit zijn liedjes en "onuitputtelijke" positieve instelling. Bekende nummers van Roy zijn o.a. knal rooie rubberboot, ga je mee en zij is van mij
www.royraymonds.nl -
http://royraymonds.hyves.nl Ben Hendriks Ben Hendriks werd geboren op 27 februari 1958 in Haarlem, vanaf zijn vroegste jeugd zat het zingen in het bloed, soms alleen ook veel met bandjes en natuurlijk als het duo Ben en Tamara. Ben zong Engels en Italiaans, zijn voorkeur gaat uit naar het Nederlandse levenslied.
Door het winnen van de Tros talentenjacht werd Ben bekend bij het Nederlandse publiek. Tijdens vele nationale evenementen heeft Ben zijn optredens mogen verzorgen w.o. een optreden tijdens het Tros muziekfeest op het plein te Scheveningen. In het voorprogramma van the bold and the Beautiful heeft Ben opgetreden in de Kuip te Amsterdam.
www.benhendriks.com -
http://benhendriks.hyves.nl In Hitkrant 12 wordt de familie Hendriks aan u voorgesteld:
www.hitkrant.nlNeil Hendriks - Idols Geboren 13 maart 1990 in Haarlem, vierde zoon van Ben en Agnes Hendriks, broer van Roy (25), Jim (22), Steve (19), Nick (16), Jane (
en Eve (5). Neil woonde met zijn familie in Haarlem, waar hij op de leeftijd van 1 jaar verhuisde naar IJmuiden. In IJmuiden ging hij op vier jarige leeftijd naar basisschool "De Vliegende Hollander". Toen Neil 7 jaar oud was verhuisde hij met de hele familie naar de provincie Groningen en ging wonen in het kleine dorp Wildervanksterdallen, waar hij naar basisschool "De Sleutel" in Wildervank ging.
Neil groeide op met muziek. Hij deed vaak zijn vader na en stond vaak met de microfoon mee te zingen. Ook ging Neil weleens met paps mee naar een optreden en wilde dan ook graag een liedje zingen.
Na de basisschool ging Neil naar de scholengemeenschap Winkler Prins in Veendam. Toen hij oud genoeg was (15) gaf hij zich voor het eerst op voor idols. Hij kwam toen tot en met de theater ronde, helaas te jong en onervaren.
Neil haalde zijn diploma en ging naar het Noorderpoortcollege in Stadskanaal om zijn MBO diploma te halen, op dit moment loopt Neil stage bij Juwelier Oosterhof in Stadskanaal.
Toen Neil hoorde dat idols weer talenten zocht, heeft hij zich samen met broer Jim stiekem opgegeven voor de audities. Dit keer had Neil meer succes, hij ging namelijk door naar de volgende ronde, de theater ronde. Deze rondes kwam Neil met veel emoties door en hij bleef achter met de laatste 18 kanidaten. Na een aantal zeer spannende shows werd Neil 5e.
www.neilhendriks.com -
www.idols.nl -
http://only-neil.hyves.nlJim Hendriks Jim is met de broers Neil, Steve, en Roy zanger van Klaver, ook is deelnemer geweest aan IDOLS. Nu hebben ze samen een CD singel gemaakt met als titel; Hou van mij. Logisch gevolg is dat er momenteel hard gewerkt wordt aan een CD album, waarmee ze hopen door te breken in de Benelux. Het zingen hebben ze niet van een vreemde maar van hun vader -Ben Hendriks- die regelmatig op radio en tv te zien en te horen is. De wens van Klaver en Jim is om -evenals hun vader- erkenning en herkenning te krijgen in de muziekwereld.
http://dreammusic.hyves.nl -
http://www.droom-vakantie.hyves.nl Romana De jongste artiest van deze artiestenreis maar zeker geen onbekende!!
Romana: Hallo, ik ben Romana.
Ik woon met mijn ouders en broertje in Leeuwarden waar ik 16 mei 1991 ook ter wereld kwam.
Mijn hobby is: ….. Ja, u raad het al: ZINGEN!
Maar naar een film kijken en shoppen doe ik ook graag. Ik speel het liefst met mijn allerliefste vriendje Tommie (mijn hondje), die iedereen graag bezighoud. Uiteraard maak ik ook tijd vrij voor mijn nichtjes waar ik veel mee op trek. Het zijn mijn beste vriendinnen.
Dan niet mijn opa’s, oma’s, ooms, tantes en vrienden te vergeten. Het zijn mijn grootste fans, die al vanaf het begin vlak voor het podium staan om mij toe te juichen. Zingen doe ik al een paar jaar. Eerst zong ik met een bandje mee en later kwam er bandmuziek dat mij ook wel makkelijk af ging. Ik zong af en toe op feestjes waar men mij al gauw in de gaten kreeg. En verder is het allemaal heel snel gegaan.
Zo kwamen er in 2006 2 single cd's van mij uit, namelijk "Mijn allereerste zoen" en "Als mijn droom weer verdwijnt", en begin 2007 (5 maart) mijn allereerste album, getiteld "Met veel liefs". Alle tracks op het album zijn opgenomen in de Landscape studio, en zijn geproduceerd door Gerto Heupink. We zullen nog veel van Romana horen!!
www.zangeresromana.nl -
http://zingenromana.hyves.nl Anita & Ed In 1975 besloten Ed Kouwenhoven (15 jaar) en Gerrie Paulusse (13 jaar) samen een bandje te beginnen. Eerst alleen instrumentaal, Ed op (huiskamer)orgel en Gerrie op drums. Het eerste optreden was in Scherpenisse, dus hup het orgel in de Renault 4 en rijden maar. Na een aantal jaren was er tijdens een optreden in Rozenoord te Bergen op Zoom een zangeresje die wel een liedje wilde meezingen. Dit werd bijna de hele avond en het zangeresje, Anita (16 jaar) kwam bij de band. De naam werd Anita en de Edgerboys. Al snel werd er een singeltje opgenomen in de Stonesound studio te Roosendaal. In principe zou dit een Engels-talig plaatje worden, tekst en muziek gemaakt door Ed. Op de opnamedag heeft Ed op aandringen van producer Wim Schellekens, tijdens zijn lunchpauze van een half uurtje, een Nederlandse tekst gemaakt. Zo werd de plaat aan de ene kant Nederlandstalig, A la vie la mort met de achterkant little boy. Later zou dit liedje alsnog in het Nederlands worden opgenomen met een tekst van Fred Limkens, producer van Telstar, Johnny Hoes.
Dit singeltje werd een zodanig succes dat er al gauw een nieuwe werd opgenomen: Waar is de Poort, nu onder de naam Anita en Ed. Intussen waren Anita en Ed niet alleen een muzikaal paar maar ook een echtpaar geworden. Op 27 mei 1982 gaven zij elkaar het jawoord. Intussen traden zij op zowel als duo als met hun band Setpoint. Er werden in totaal 7 singeltjes opgenomen. Later werd er een CD opgenomen met bestaande nummers en enkele nieuwe. Tot op de dag van vandaag wordt A la vie la Mort nog steeds verkocht. Deze titel betekend overigens: voor eeuwig tot aan de dood. Zolang blijven Anita en Ed ook bij elkaar wat er ook gebeurt. Ed zit nu al ruim 30 jaar in het vak en Anita ruim 28 jaar maar nog steeds zijn zij muzikaal actief. Tijdens de jaren waren er verschillende bandleden en bandnamen zoals: Heat, Intermezzo, Big Deal. De gitarist Wim Breedt heeft het langste met Anita en Ed gespeeld zo'n 20 jaar lang.
Nu treden Anita en Ed samen op met een avondvullend programma bij vooral bruiloften en partijen. Als duo met geluidsband van ca. 40 minuten gaan zij ook vaak op pad. Hun kinderen Jessica en Maurice zijn net zo muzikaal en zingen af en toe een nummertje mee. Kortom de muziek zit er als een paplepel ingegoten en voorlopig zijn ze nog niet van plan om te stoppen.
www.anitaened.nl -
http://anita-en-ed.hyves.nl De nummer 1 van deze week in de TROS sterren.nl: Anita en Ed met hun nummer "lekker dansen"!
Erwin Berger Ik ben Erwin Berger en ik ben 25 maart 1969 geboren in Haaksbergen en sinds m'n 2e levensjaar ben ik woonachtig in Enschede. Ik ben een muzikale vader van 3 kids, Robin, Romee en Max.
Als kind zijnde ben ik al opgegroeid met de muziek, wat me tot op de dag van vandaag is bij gebleven en waar ik nog steeds veel plezier aan beleef. Ik ben in de horeca gelegenheid van mijn vader per toeval ontdekt door Studio1.Die hebben toen een aantal cd's met mij opgenomen en uitgebracht, daar ben ik ook zeer blij en dankbaar voor. Mede dankzij hun heb ik er toen een leuke periode aan overgehouden met veel optredens voor tv en radio etc.
Om bepaalde redenen ben ik er een tijd tussen uit geweest maar ik ben nu op een punt beland dat ik het weer helemaal ga oppakken. We zijn weer de studio ingegaan en zijn druk bezig om een cd en dvd te realiseren en waar ik ook met trots op vooruit kijk. Dus al met al hoop ik dat 2008 me gaat brengen waar ik al jaren mee bezig ben een gezonde en muzikale toekomst.
www.erwinberger.nl -
http://erwin148.hyves.nl Zanger Teun Hallo de naam is TEUN ! Teun is geboren op 7 april 1981 en had toen al een oudere zus en is opgegroeid in Enschede. Zijn oudere zus, Sanneke, die thans woonachtig is op de Nederlandse Antillen en Teun konden wel heel goed met elkaar opschieten en ook zijn zus vindt het prachtig als Teun staat te zingen.
Van jongs af aan heeft Teun al een passie voor muziek gehad en steeds vaker hoorde hij de opmerkingen dat hij iets moest gaan doen met zijn stem en door moest gaan met zingen. Dagelijks luisterde hij naar de (geheime) piraten zenders en zong de door hen gedraaide platen uit volle borst mee. Toen Teun de leeftijd bereikte, dat hij zich zo langzaam aan met zijn vrienden in het uitgaan circuit mocht gaan begeven, was hij daar steeds vaker te vinden, vooral in de buurt café 's. Geen microfoon was veilig voor Teun. Hij greep na een paar drankjes steeds vaker naar de microfoon en zette met zijn vrolijkheid en charme het hele café op z'n kop. Na een tijd alles zelf gedaan te hebben heeft Teun dan ook besloten om eens wat vaker te gaan zingen en het wat meer professioneel aan te pakken.
Sinds december 2006 is Teun samen gaan werken met een vriend die hij geruime tijd kent en die zijn sporen reeds heeft verdiend. Mede dankzij de huidige begeleiding is Teun op de goede weg en is hij er dan ook sinds kort van overtuigd dat een eigen repertoire onontbeerlijk is. De laatste paar maanden timmert hij goed aan de weg en heeft op dit moment bijna wekelijks een optreden op verjaardagen, op piratenfeesten, in café 's en in feesttenten. Hier brengt hij nu nog zijn covers van o.a. Jannes, Jan Smit, Bobby Prins, Stef Ekkel, Frans Bauer en ga zo maar door.
Maar toch................... , iedere zichzelf respecterende artiest heeft de wens een eigen cd uit te brengen. Daar is Teun nu druk mee doende. De eerste cd van Teun zal op 26 augustus 2007, net na de zomervakantie worden gepresenteerd. Een keur van artiesten zullen ertoe bijdragen dat het voor dit opkomende talent een ONVERGETELIJKE dag zal gaan worden. Inmiddels heeft Teun vanmiddag ook een fotosessie laten maken. Dus houdt deze webpagina goed in de gaten want het zou zonde zijn als u dit zou missen.
www.zangerteun.nl -
http://enschede110.hyves.nl Tijdens de artiestenreis worden professionele clips en een filmproductie gemaakt door Oogwerk Media:
www.oogwerk.nl Informatie over Sharm el SheikhSharm el Sheikh is sprookjesachtig gelegen tegen de achtergrond van het majestueuze Sinaïgebergte, op de zuidelijke punt van de Sinaï.
Schuin hier tegenover ligt Hurghada met daar tussenin de Rode Zee. Voor de watersportliefhebbers en zonaanbidders is Sharm el Sheikh een waar paradijs! Kilometers lange stranden en het helder blauwe water is aangenaam warm. Voor zwemmers, snorkelaars en duikers is het onder water een droomlandschap!! Wat dacht u van heerlijk luieren, in het water dobberen of op het strand alleen maar naar de golven luisteren en in slaap vallen voor een korte siësta. Voor de actievelingen die naast het strand en de onderwaterwereld nog iets anders willen doen zijn er tal van mogelijkheden (zie activiteiten).
Vanzelfsprekend zijn onze touroperatingpartners aangesloten bij:
Informatie en boekingen: Entertainme -
info@entertainme.nl -
www.entertainme.nl -
http://kollum1220.hyves.nl -
www.reizenmetartiesten.nl Telefoon: 0511-451220, Mobiel: 06-27285504 b.g.g. 06-50956830