Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Afgelopen Activiteiten  (gelezen 101515 keer)
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #105 Gepost op: 30 April, 2008 19:25:32 »

Gaat u met ons mee naar Egypte voor een zonnige artiestenreis?

      Bestemming Egypte - Sharm el Sheikh
      Accommodatie Prima Life Sharm ressort
      Formule All inclusive*****
      Periode Zondag 21 september t/m zondag 28 september 2008
      Aantal dagen 8
     
      Boottrip  1 dag
      Optreden artiesten 4 avonden (div. locaties) 
      Maximaal aantal personen 140 vol = vol

Prijs per persoon: 595,00*

 * berekend op 2 persoons kamer - 1 persoons kamer: 815,50 p.p. - 3 persoons kamer: 540,83 p.p.
    i.v.m. de door de overheid geplande vliegtax per 01 juli kan de reis 45,00 p.p. duurder worden.

De accommodatie:
   
Algemeen:
Prima ressort met drie heerlijke zwembaden en slechts door de kustweg gescheiden van het privé-strand. Het Rehana Ressort ligt aan een schitterende rustige baai, ca. 20 minuten rijafstand van het toeristische centrum Na'ama Bay. Tegen een vergoeding rijdt er 4x per dag een shuttlebus vanaf het hotel naar het centrum.
Ligging:
Gelegen aan Nabq Bay in Sharm el Sheikh, op ca. 10 km van de luchthaven. Het strand is door de kustweg gescheiden van het hotel. De afstand tot de zee bedraagt circa 300 m en het strand bereikt u via een rustige weg met enkele trappetjes. U kunt direct vanaf het strand snorkelen bij een prachtig rif. Het is wel aan te raden om waterschoenen te dragen, want het koraalrif kan behoorlijk scherp zijn.

Faciliteiten:
Receptie, kluisjes, lounge, diverse restaurants en bars, 3 grote zwembaden, 2 kinderbaden, 2 poolbars, 2 tennisbanen, volleybalveld, kinderspeeltuin, kinderclub met activiteiten voor de kinderen, wasservice. Er zijn gratis ligbedden en parasols rond het zwembad en op het strand. Tevens is er een beachbar en handdoekenservice.
Er zijn 5 verschillende restaurants/eetgelegenheden:
- hoofdrestaurant met buffetmaaltijden (inbegrepen in de all inclusive formule)
- Italiaans restaurant (25% korting voor all inclusive gasten)
- visrestaurant (openluchtrestaurant met 25% korting voor all inclusive gasten)
- openluchtrestaurant met Oriëntaalse gerechten (inbegrepen in de all inclusive formule)
- een crêperie (inbegrepen in de all inclusive formule)
- Mongools restaurant (inbegrepen in de all inclusive formule; van tevoren reserveren)

Kamers:

De kamers zijn modern ingericht met airconditioning, tv (sat.), telefoon en koelkastje. Badkamer met douche en toilet. De kamers beschikken over een eigen balkon of terras, waar u heerlijk van het zonnetje kunt genieten. Familiekamers zijn op aanvraag en tegen een toeslag van 55,00 per persoon per week te reserveren (familiekamer is 1 grote kamer).

Verzorging:
U verblijft hier op basis van all inclusive.

All Inclusive formule Prima Life Rehana :
Ontbijtbuffet 07.00 - 10.30 in het hoofdrestaurant
Snacks 11:00 - 12:00 (poolbar)
Lunch 12:30 - 14:30 in het hoofdrestaurant
Snacks 15:00 - 17:00 (poolbar)
Diner 19:00 - 22:00 in het hoofdrestaurant

Drinken
Mineraalwater. Lokale wijnen en bieren. Lokale sterke dranken en likeuren. Lokaal aperitief in de lobby of bij de zwembadbar. Frisdrank, thee, koffie, Nescafe, Egyptische espresso.

Lobby bar: 10:00 - 0:00
Zwembadbar: 09:00 - zonsondergang (plastic glazen)
Strandbar: 09:00 - zonsondergang (geen alcohol).

De all inclusive formule eindigt om 00:00 uur.

Niet inbegrepen zijn Italiaanse espresso en cappuccino, verse fruitsappen, ijs en de maaltijden in het vis- en het Italiaans a la carte restaurant.

Sport en recreatie
Volleybal, aerobics, dansles, tafeltennis. Gratis gebruik van tennisbaan (geen materiaal) vanaf 7:00 tot zonsondergang.

Niet inclusief:
Sauna (8,-) stoombad (8,-), massage (vanaf 20,-) en jacuzzi (8,-).

Boottrip Rode zee:

Tijdens uw 8 daagse reis bent u 1 dag te gast aan boord van de Dallas*, een luxueus passagiersschip.

De tocht gaat vanuit de haven van Sharm el Sheikh naar Tiran Island waar gesnorkeld kan worden, een geweldige onderwater flora en fauna zal door u worden aanschouwd - onderweg zullen naar alle waarschijnlijkheid dolfijnen worden waargenomen welke met ons over het helderblauwe water zullen dansen!

Introductieduik of een NAUI sportduikopleiding:

De Rode zee kent wereldwijd één van de mooiste onderwater flora en fauna, tijdens uw artiestenreis kan een introductieduik of een
volledige sportduikopleiding worden gemaakt. Ook kunt u kiezen voor een z.g. "referall": uw zwembad en theoriegedeelte in Nederland
waarna het buitenwatergedeelte tijdens uw verblijf in Egypte*.
Na het behalen van het wereldwijd erkende brevet bent u in staat om zelfstandig duiken te maken tot 18 meter.

Een van de organisatoren van uw artiestenreis is erkend en ervaren duikinstructeur en zal u graag informeren over uw mogelijkheden!

* Duikscholen bij u in de buurt: noord Nederland> www.tritondivestore.nl  Oost Nederland>www.divinas.nl 
Midden Nederland> www.scuba-academie.nl  Zuid Nederland> www.duikcentrumeindhoven.nl

Vele activiteiten zijn extra bij te boeken:

Alf leila Wa Leila: Ervaar het sprookje van 1001 nacht. Deze prachtige show is niet te missen tijdens uw reis naar Egypte.
In het prachtige sprookjesachtige complex wordt deze 1001 nacht show gehouden met typische muziek, dans en toneel.

Kamelenrit: Vanaf het strand van Rehana Resort kan een 15 minuten durende kamelenrit worden gemaakt.

Parasailing: Vanaf het strand van Sharks Bay kan vanaf een speedboot een parasailingtrip worden gemaakt met 2 personen.

Zwemmen met Dolfijnen: Wat is het toch dat dolfijnen zo speciaal maakt? Is het hun glimlach, hun vriendelijkheid of hun
vertrouwelijke omgang? Feit is dat dolfijnen gek zijn op mensen, en mensen op dolfijnen.

Bananenboottrip: Geweldige ervaring om in teamverband over de Rode zee te racen!

Excursie Mozesberg en Catharina klooster: De Mozesberg ligt, net zoals het Catharinaklooster, ten noorden van Sharm el-Sheik.
Je kan de top, die op 2285 meter hoogte ligt, bereiken via een paadje dat langs het Catharinaklooster loopt.
Op deze bergtop zou Mozes de tien geboden van God ontvangen hebben. De beklimming neemt al snel zo'n twee tot drie uur in beslag.
Toch loont het zeker de moeite, zeker bij zonsopgang. Aan de top van de Sinaï-berg staat een kleine kapel en een moskee.

Excursie Luxor: dagtrip naar de o.a het dal de Koningen (Toetanchamon).

Artiesten:

Uit alle windstreken gaan artiesten mee!

Roy Raymonds

Roy Raymonds is geboren op 15 februari 1965 te Velsen. Een gezellige "flierefluiter" die toch al het nodige heeft meegemaakt in zijn leven. Staat zeer positief in het leven en geniet van iedere dag. Hij is zeer creatief en gedreven in al zijn bezigheden. Zijn wens is om een "groot" artiest te worden gaat in vervulling, het gaat Roy voor de wind - in het gehele land verzorgd hij reeds optredens! Hij hoopt dat de mensen kracht kunnen putten uit zijn liedjes en "onuitputtelijke" positieve instelling. Bekende nummers van Roy zijn o.a. knal rooie rubberboot, ga je mee en zij is van mij www.royraymonds.nl - http://royraymonds.hyves.nl

Ben Hendriks

Ben Hendriks werd geboren op 27 februari 1958 in Haarlem, vanaf zijn vroegste jeugd zat het zingen in het bloed, soms alleen ook veel met bandjes en natuurlijk als het duo Ben en Tamara. Ben zong Engels en Italiaans, zijn voorkeur gaat uit naar het Nederlandse levenslied.

Door het winnen van de Tros talentenjacht werd Ben bekend bij het Nederlandse publiek. Tijdens vele nationale evenementen heeft Ben zijn optredens mogen verzorgen w.o. een optreden tijdens het Tros muziekfeest op het plein te Scheveningen. In het voorprogramma van the bold and the Beautiful heeft Ben opgetreden in de Kuip te Amsterdam. www.benhendriks.com - http://benhendriks.hyves.nl

In Hitkrant 12  wordt de familie Hendriks aan u voorgesteld: www.hitkrant.nl

Neil Hendriks - Idols

Geboren 13 maart 1990 in Haarlem, vierde zoon van Ben en Agnes Hendriks, broer van Roy (25), Jim (22), Steve (19), Nick (16), Jane (Cool en Eve (5). Neil woonde met zijn familie in Haarlem, waar hij op de leeftijd van 1 jaar verhuisde naar IJmuiden. In IJmuiden ging hij op vier jarige leeftijd naar basisschool "De Vliegende Hollander". Toen Neil 7 jaar oud was verhuisde hij met de hele familie naar de provincie Groningen en ging wonen in het kleine dorp Wildervanksterdallen, waar hij naar basisschool "De Sleutel" in Wildervank ging.

Neil groeide op met muziek. Hij deed vaak zijn vader na en stond vaak met de microfoon mee te zingen. Ook ging Neil weleens met paps mee naar een optreden en wilde dan ook graag een liedje zingen.

Na de basisschool ging Neil naar de scholengemeenschap Winkler Prins in Veendam. Toen hij oud genoeg was (15) gaf hij zich voor het eerst op voor idols. Hij kwam toen tot en met de theater ronde, helaas te jong en onervaren.

Neil haalde zijn diploma en ging naar het Noorderpoortcollege in Stadskanaal om zijn MBO diploma te halen, op dit moment loopt Neil stage bij Juwelier Oosterhof in Stadskanaal.

Toen Neil hoorde dat idols weer talenten zocht, heeft hij zich samen met broer Jim stiekem opgegeven voor de audities. Dit keer had Neil meer succes, hij ging namelijk door naar de volgende ronde, de theater ronde. Deze rondes kwam Neil met veel emoties door en hij bleef achter met de laatste 18 kanidaten. Na een aantal zeer spannende shows werd Neil 5e.  www.neilhendriks.com - www.idols.nl - http://only-neil.hyves.nl

Jim Hendriks

Jim is met de broers Neil, Steve, en Roy zanger van Klaver, ook is deelnemer geweest aan IDOLS. Nu hebben ze samen een CD singel gemaakt met als titel; Hou van mij. Logisch gevolg is dat er momenteel hard gewerkt wordt aan een CD album, waarmee ze hopen door te breken in de Benelux. Het zingen hebben ze niet van een vreemde maar van hun vader -Ben Hendriks- die regelmatig op radio en tv te zien en te horen is. De wens van Klaver en Jim is om -evenals hun vader- erkenning en herkenning te krijgen in de muziekwereld.

http://dreammusic.hyves.nl - http://www.droom-vakantie.hyves.nl   

Romana

De jongste artiest van deze artiestenreis maar zeker geen onbekende!!

Romana: Hallo, ik ben Romana.
Ik woon met mijn ouders en broertje in Leeuwarden waar ik 16 mei 1991 ook ter wereld kwam.
Mijn hobby is: ….. Ja, u raad het al: ZINGEN!
Maar naar een film kijken en shoppen doe ik ook graag. Ik speel het liefst met mijn allerliefste vriendje Tommie (mijn hondje), die iedereen graag bezighoud. Uiteraard maak ik ook tijd vrij voor mijn nichtjes waar ik veel mee op trek. Het zijn mijn beste vriendinnen.
Dan niet mijn opa’s, oma’s, ooms, tantes en vrienden te vergeten. Het zijn mijn grootste fans, die al vanaf het begin vlak voor het podium staan om mij toe te juichen. Zingen doe ik al een paar jaar. Eerst zong ik met een bandje mee en later kwam er bandmuziek dat mij ook wel makkelijk af ging. Ik zong af en toe op feestjes waar men mij al gauw in de gaten kreeg. En verder is het allemaal heel snel gegaan.
Zo kwamen er in 2006 2 single cd's van mij uit, namelijk "Mijn allereerste zoen" en "Als mijn droom weer verdwijnt", en begin 2007 (5 maart) mijn allereerste album, getiteld "Met veel liefs". Alle tracks op het album zijn opgenomen in de Landscape studio, en zijn geproduceerd door Gerto Heupink. We zullen nog veel van Romana horen!! www.zangeresromana.nl - http://zingenromana.hyves.nl

Anita & Ed

In 1975 besloten Ed Kouwenhoven (15 jaar) en Gerrie Paulusse (13 jaar) samen een bandje te beginnen. Eerst alleen instrumentaal, Ed op (huiskamer)orgel en Gerrie op drums. Het eerste optreden was in Scherpenisse, dus hup het orgel in de Renault 4 en rijden maar. Na een aantal jaren was er tijdens een optreden in Rozenoord te Bergen op Zoom een zangeresje die wel een liedje wilde meezingen. Dit werd bijna de hele avond en het zangeresje, Anita (16 jaar) kwam bij de band. De naam werd Anita en de Edgerboys. Al snel werd er een singeltje opgenomen in de Stonesound studio te Roosendaal. In principe zou dit een Engels-talig plaatje worden, tekst en muziek gemaakt door Ed. Op de opnamedag heeft Ed op aandringen van producer Wim Schellekens, tijdens zijn lunchpauze van een half uurtje, een Nederlandse tekst gemaakt. Zo werd de plaat aan de ene kant Nederlandstalig, A la vie la mort met de achterkant little boy. Later zou dit liedje alsnog in het Nederlands worden opgenomen met een tekst van Fred Limkens, producer van Telstar, Johnny Hoes.

Dit singeltje werd een zodanig succes dat er al gauw een nieuwe werd opgenomen: Waar is de Poort, nu onder de naam Anita en Ed. Intussen waren Anita en Ed niet alleen een muzikaal paar maar ook een echtpaar geworden. Op 27 mei 1982 gaven zij elkaar het jawoord. Intussen traden zij op zowel als duo als met hun band Setpoint. Er werden in totaal 7 singeltjes opgenomen. Later werd er een CD opgenomen met bestaande nummers en enkele nieuwe. Tot op de dag van vandaag wordt A la vie la Mort nog steeds verkocht. Deze titel betekend overigens: voor eeuwig tot aan de dood. Zolang blijven Anita en Ed ook bij elkaar wat er ook gebeurt. Ed zit nu al ruim 30 jaar in het vak en Anita ruim 28 jaar maar nog steeds zijn zij muzikaal actief. Tijdens de jaren waren er verschillende bandleden en bandnamen zoals: Heat, Intermezzo, Big Deal. De gitarist Wim Breedt heeft het langste met Anita en Ed gespeeld zo'n 20 jaar lang.

Nu treden Anita en Ed samen op met een avondvullend programma bij vooral bruiloften en partijen. Als duo met geluidsband van ca. 40 minuten gaan zij ook vaak op pad. Hun kinderen Jessica en Maurice zijn net zo muzikaal en zingen af en toe een nummertje mee. Kortom de muziek zit er als een paplepel ingegoten en voorlopig zijn ze nog niet van plan om te stoppen. www.anitaened.nl - http://anita-en-ed.hyves.nl

De nummer 1 van deze week in de TROS sterren.nl: Anita en Ed met hun nummer "lekker dansen"!

Erwin Berger

Ik ben Erwin Berger en ik ben 25 maart 1969 geboren in Haaksbergen en sinds m'n 2e levensjaar ben ik woonachtig in Enschede. Ik ben een muzikale vader van 3 kids,  Robin,  Romee en Max.

Als kind zijnde ben ik al opgegroeid met de muziek, wat me tot op de dag van vandaag is bij gebleven en waar ik nog steeds veel plezier aan beleef. Ik ben in de horeca gelegenheid van mijn vader per toeval ontdekt door Studio1.Die hebben toen een aantal cd's met mij opgenomen en uitgebracht, daar ben ik ook zeer blij en dankbaar voor. Mede dankzij hun heb ik er toen een leuke periode aan overgehouden met veel optredens voor tv en radio etc.

Om bepaalde redenen ben ik er een tijd tussen uit geweest maar ik ben nu op een punt beland dat ik het weer helemaal ga oppakken. We zijn weer de studio ingegaan en zijn druk bezig om een cd en dvd te realiseren en waar ik ook met trots op vooruit kijk. Dus al met al hoop ik dat 2008 me gaat brengen waar ik al jaren mee bezig ben een gezonde en muzikale toekomst. www.erwinberger.nl - http://erwin148.hyves.nl

Zanger Teun

Hallo de naam is TEUN ! Teun is geboren op 7 april 1981 en had toen al een oudere zus en is opgegroeid in Enschede. Zijn oudere zus, Sanneke, die thans woonachtig is op de Nederlandse Antillen en Teun konden wel heel goed met elkaar opschieten en ook zijn zus vindt het prachtig als Teun staat te zingen.

Van jongs af aan heeft Teun al een passie voor muziek gehad en steeds vaker hoorde hij de opmerkingen dat hij iets moest gaan doen met zijn stem en door moest gaan met zingen. Dagelijks luisterde hij naar de (geheime) piraten zenders en zong de door hen gedraaide platen uit volle borst mee. Toen Teun de leeftijd bereikte, dat hij zich zo langzaam aan met zijn vrienden in het uitgaan circuit mocht gaan begeven, was hij daar steeds vaker te vinden, vooral in de buurt café 's. Geen microfoon was veilig voor Teun. Hij greep na een paar drankjes steeds vaker naar de microfoon en zette met zijn vrolijkheid en charme het hele café op z'n kop. Na een tijd alles zelf gedaan te hebben heeft Teun dan ook besloten om eens wat vaker te gaan zingen en het wat meer professioneel aan te pakken.

Sinds december 2006 is Teun samen gaan werken met een vriend die hij geruime tijd kent en die zijn sporen reeds heeft verdiend. Mede dankzij de huidige begeleiding is Teun op de goede weg en is hij er dan ook sinds kort van overtuigd dat een eigen repertoire onontbeerlijk is. De laatste paar maanden timmert hij goed aan de weg en heeft op dit moment bijna wekelijks een optreden op verjaardagen, op piratenfeesten, in café 's en in feesttenten. Hier brengt hij nu nog zijn covers van o.a. Jannes, Jan Smit, Bobby Prins, Stef Ekkel, Frans Bauer en ga zo maar door.

Maar toch................... , iedere zichzelf respecterende artiest heeft de wens een eigen cd uit te brengen. Daar is Teun nu druk mee doende. De eerste cd van Teun zal op 26 augustus 2007, net na de zomervakantie worden gepresenteerd. Een keur van artiesten zullen ertoe bijdragen dat het voor dit opkomende talent een ONVERGETELIJKE dag zal gaan worden. Inmiddels heeft Teun vanmiddag ook een fotosessie laten maken. Dus houdt deze webpagina goed in de gaten want het zou zonde zijn als u dit zou missen. www.zangerteun.nlhttp://enschede110.hyves.nl

Tijdens de artiestenreis worden professionele clips en een filmproductie gemaakt door Oogwerk Media: www.oogwerk.nl   
 
Informatie over Sharm el Sheikh
Sharm el Sheikh is sprookjesachtig gelegen tegen de achtergrond van het majestueuze Sinaïgebergte, op de zuidelijke punt van de Sinaï.
Schuin hier tegenover ligt Hurghada met daar tussenin de Rode Zee. Voor de watersportliefhebbers en zonaanbidders is Sharm el Sheikh een waar paradijs! Kilometers lange stranden en het helder blauwe water is aangenaam warm. Voor zwemmers, snorkelaars en duikers is het onder water een droomlandschap!! Wat dacht u van heerlijk luieren, in het water dobberen of op het strand alleen maar naar de golven luisteren en in slaap vallen voor een korte siësta. Voor de actievelingen die naast het strand en de onderwaterwereld nog iets anders willen doen zijn er tal van mogelijkheden (zie activiteiten). 

Vanzelfsprekend zijn onze touroperatingpartners aangesloten bij:
Informatie en boekingen: Entertainme - info@entertainme.nl - www.entertainme.nl - http://kollum1220.hyves.nl - www.reizenmetartiesten.nl

Telefoon: 0511-451220, Mobiel: 06-27285504  b.g.g. 06-50956830
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #106 Gepost op: 13 Mei, 2008 16:56:55 »

Hey! Ga jij nog mee naar Taizé? We gaan er van 19 t/m 22 juni naar toe met een groep jongeren tussen de 16 en de 30 jaar. Als je nog mee wilt: er is nog plek! In de bijlage vind je alle informatie en als je nog vragen hebt, of je wilt je aanmelden, kun je terug mailen of bellen naar 06-44460637.  Hopelijk ga je ook mee, we horen graag van je!  Edith, Vesna, Reinier, Johan en Iline Werkgroep Midden Nederland

Meer info: http://taize.jongerenwebsite.nl/taizejuni2008.pdf
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #107 Gepost op: 18 Mei, 2008 15:05:20 »



Meer info: http://www.taizeinnederland.nl/
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #108 Gepost op: 18 Mei, 2008 19:34:54 »



Gebed voor en door jongeren in de Janskerk.
In aanwezigheid van broeders uit Taizé.

Op 21 juni 2008 is er vanaf 18.00 uur een Taizé-gebed in de Janskerk te Utrecht. De viering draagt het thema "Verzoening" en wordt bijgewoond door enkele broeders uit Taizé. Iedereen is van harte welkom om erbij aanwezig te zijn. Voor de jongeren is er in de middag vanaf 12.30 uur een programma met workshops. Voor deelname aan de workshops kun je je opgeven (zeer aanbevolen).

Meer info: http://www.taizeinutrecht.nl/
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #109 Gepost op: 26 Mei, 2008 20:40:01 »





« Laatste verandering: 15 September, 2008 17:09:05 door herman » Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #110 Gepost op: 19 Juni, 2008 19:09:05 »

Beste tiener en jongere,

Middels deze brief willen we je er van op de hoogte brengen dat we deze zomer, tijdens de Wereld Jongeren Dagen in Sydney, bij elkaar willen komen onder de Haagse zon om samen te genieten van een mooi programma in WJD sfeer. Het parallelprogramma zal 2 dagen duren en het zal plaatsvinden in het Willibrordushuis, een voormalig klooster in hartje Den Haag. Een ideale locatie om aan te sluiten bij de Wereldjongerendagen: ruimte voor gezelligheid, anderen ontmoeten en God ontmoeten.

Het weekend heeft een kleinschalig karakter. Er is een barbecue (om een beetje in Australische sferen te komen) en de mogelijkheid om een sportieve activiteit te doen (neem dus sportieve kleding mee). Verder zijn er momenten dat je in een deelgroep het thema van de WJD (Handelingen 1,8) uitdiept en is er volop gelegenheid om samen te chillen. Op zaterdagavond lopen we een pelgrimstocht. Om 11:00 ’s ochtends op zaterdag en om 2:00 ’s nachts bekijken we samen de avondwake en slotviering in Sydney. Zondag sluiten we het weekend af met een eucharistieviering.

We slapen in slaapzalen en we willen jullie dan ook vragen om een slaapzak en matje mee te nemen. De kosten om deel te nemen zijn € 25,- per persoon. Dit is inclusief eten en drinken. Mocht je in een bed willen slapen in plaats van op een zelf meegenomen matje en slaapzak, dan kan dat voor € 10,- extra. Als je een muziekinstrument speelt, neem die dan mee! Als je wilt kun je gedurende het programma een muzikale bijdrage leveren.

Graag willen we je vragen je aanmelding vooraf te bevestigen via info@jongkatholiek.nl zodat we weten dat je komt (uiterlijk 10 juli). Vermeld in de e-mail;  je naam, adres, woonplaats, leeftijd, telefoonnummer en e-mailadres. Eventuele dieetgegevens graag ook in deze mail vermelden. Zonder deze bevestiging gaan we er vanuit dat je van het programma af ziet. Maar we hopen je natuurlijk in Den Haag te zien!

Groeten, Namens het parallel team,

Marijke Heuvelink

Wanneer:
19 juli – binnenlopen vanaf 10.00 uur, start om 10:30 uur
20 juli – einde om 12:00 uur

Waar:
Het Willibrordushuis, Oude Molstraat 35 in Den Haag

Wat je mee moet nemen:
Slaapspullen
Sportieve kleding
Zaklamp
Eventueel een muziekinstrument
Contant geld om entree te betalen

Routebeschrijving naar het Willibrordushuis

1.Rijdt de A12 geheel uit
Sorteer geheel links voor (doe dit al wanneer je onder één van de gebouwen (oa Nationale Nederlanden) doorrijdt.Volg de borden Centrum,Scheveningen, MCH Westeinde.
2.Sla links af de Zuid-Hollandlaan op, de 2e baan van links aanhouden. “MCH Westeinde"
3.Ga na 450 m rechtsaf de Doctor Kuyperstraat op.
4.Ga na 1,1 km linksaf de Prinsessewal op, rechtdoor de Prinsestraat op.
5.Ga na 450 m linksaf de Molenstraat op.**
6.Ga na 120 m rechtsaf de Oude Molstraat op.
**Voorrijden bij het Willibrordushuis
Het Willibrordushuis is nr 35, Het Willibrord Jongerencentrum is nr. 37.
**   De binnenstad is na 11.30 ’s morgens met pollers afgesloten voor autoverkeer. Als u bagage wilt afzetten wanneer de Molenstraat met pollers is afgesloten,  rijdt u in de Prinsestraat door tot de derde straat links, de Nobelstraat.(Aan uw rechterhand ziet u  “”Bosman-bedden.” ) Hier slaat u links af en parkeert met alarmlichten een stukje voor de afsluitpaaltjes.Na de paaltjes begint meteen links de Oude Molstraat. Na 20 m rechts belt u bij het Willibrordushuis aan en vraagt het inrijpasje. Dit moet VOOR de scannerpaal worden gehouden en NOOIT erin!!
Parkeren in de omgeving van het  Willibrordushuis
Maandag t/m vrijdag van 17:00 – 9:00u en het gehele weekend is het vrij parkeren op de Veenkade (rechts van de gracht en de zijstraten hiervan.
1.Rijdt de Prinsessewal uit en ga met de bocht naar mee naar rechts
2.Steek het kruispunt bij de stoplichten over – dit is de Veenkade.
Altijd gratis parkeren aan de Constant Rebecqstaat. U rijdt tot het einde van de Veenkade. U steekt bij de stoplichten recht over en rijdt deze straat in.

Vanaf Centraal Station Den Haag:
In de hal van Den Haag CS, uitgang linkerkant, achter het bloemenstalletje.
Buiten de stationshal vindt u tram 17, richting Statenkwartier. Uitstappen bij de derde stop: Gravenstraat.

Na het uitstappen (links), loopt u nog 50 m  in de rijrichting van de tram, voorbij restaurant 't Goude Hooft'', en gaat het eerste straatje in aan uw rechterhand. Na 100 m is het Willibrordushuis.

Vanaf Station Holland Spoor:
Op het plein voor het station vindt u tram 17, richting Statenkwartier, deze passeert het Centraal Station en volgt de hierboven beschreven route.
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #111 Gepost op: 15 Augustus, 2008 19:03:21 »

Zoals jullie vast al wisten organiseert ook Solidair Friesland de nodige activiteiten. Om hierover het nodige te weten te komen kun je op deze link klikken: http://www.jongerenwebsite.net/SolidairNieuwsbrief082008.pdf
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #112 Gepost op: 15 Augustus, 2008 19:24:01 »



Samen met andere jongeren van 12 t/m 16 jaar kun jij dit weekend genieten van spetterende samenkomsten, een lekkere band, motiverende sprekers, gezellige groepjes en sportieve en ontspannen activiteiten. Van 12 t/m 14 september nog één keer in Zelhem!

Meer info: http://www.eo.nl/activiteiten/wervelweekend/2005/page/-/mapinfo.esp;jsessionid=9783EB88E766BE9A9C8B84C6A8D5B897.mmbase02
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #113 Gepost op: 01 September, 2008 17:27:30 »



20 september: Kiezen voor vrede

Opening vredesweek met stembusactie en andere activiteiten bij de Waag en Lange Pijp in Leeuwarden

21 september: Vlaggen voor vrede op de internationale dag van de vrede


Het Fries Vredesplatform probeert extra aandacht voor de vrede te krijgen door de PEACE (of de Italiaanse “PACE”-) vlaggen op een aantal hoge torens in Fryslân te laten wapperen. Dit jaar valt de 21e september, de internationale vredesdag op een zondag. We roepen alle kerken op om een vredesvlag aan te schaffen of te huren. U kunt daarvoor terecht bij het Fries Vredesplatform. Kleine vlaggen: € 10,00 (60x90 cm). Grote vlag (2x3 meter): € 150,00 of huren voor € 15,00 per maand.

23 september: lezing en opening expositie Israël 60 jaar en Palestina avond


Van 23 t/m 27 september is de expositie “Israël 60 jaar” te zien in Leeuwarden. Een expositie waarin aandacht wordt besteed aan de achtergronden van de ingewikkelde situatie in het Heilig Land en aan de vele initiatieven van geweldloze organisaties om een duurzame vrede te bewerkstelligen. Op 23 september is er een bijeenkomst. Gesproken wordt door Sikke Marinus, die voor hulpverlening geregeld Palestina bezoekt. Hij spreekt over de ervaringen van de Palestijnen. Tevens is er een inleiding door 2 boeren, die in het kader van de campagne “Houd hoop levend” olijfbomen voor de vrede planten in Palestina. Na afloop kunt u zich aanmelden als donateur of producten van de olijfboom kopen. De avond wordt muzikaal omlijst door troubadour Adri de Boer. Hij zal o.a. het Liet foar Palestina ten gehore brengen.

Datum: dinsdag 23 september

Tijd: 20.00 – 22.30 uur.

Plaats: Centrale Bibliotheek Leeuwarden, Beursplein.

25 september: vredeswake bij de Waag in Leeuwarden

Tijd: 19.30 – 20.00 uur

Plaats: Waagplein Leeuwarden

Tegelijk de actie: breng je stem uit voor de vrede!


27 september: Kiezen voor èchte vredesmissies

Sprekers: Lútsen Kooistra, hoofdredacteur Friesch Dagblad, Jan Schaake van o.a. Kerk en Vrede en Eirène (zie onder) en leden van burgervredesteams.

Aan Lútzen Kooistra is gevraagd te spreken, o.a. over de rol van media bij de vorming van de publieke opinie over vraagstukken van oorlog en vrede en over de mogelijkheden voor burgervredeswerk om op vreedzame wijze de zelfde doelen te bereiken, die momenteel door militaire “vredesmissies” worden nagestreefd.

De bijeenkomst is daarnaast een informatiebijeenkomst plaats over burgervredeswerk als een beter geweldloos alternatief voor militaire operaties. De bijeenkomst wordt georganiseerd door het Fries Vredesplatform in samenwerking met EIRENE Nederland, NEAG Alternatieven voor Geweld en de Nederlandse landengroep van Peace Brigades International. De drie laatstgenoemde organisaties zijn al jaren betrokken bij het uitzenden van ongewapende professionele burgervredeswerkers naar diverse conflictgebieden. Jan Schaake is bij deze organisaties werkzaam en zal het burgervredeswerk toelichten.

De bijeenkomst wordt muzikaal opgeluisterd met luitmuziek, gespeeld door Martin Pals.

Tijd: 14.00 – 17.00 uur.

Waar: Doopsgezinde Kerk, Wirdumerdijk 18, 8911 CD Leeuwarden.

Meer info: www.friesvredesplatform.nl - Bonifatiusplein 21a - 8911 JT Leeuwarden - 058-2130046
« Laatste verandering: 01 September, 2008 17:30:41 door herman » Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #114 Gepost op: 01 September, 2008 17:38:26 »

De Vredesvlag

Het Fries Vredesplatform vraagt sinds 2006 aandacht voor de campagne “Een vredeslag op elke toren in Fryslân”.Het plan is om op torens, balkons etc. in Fryslân de PACE/PEACE-vredesvlag (regenboogvlag) te plaatsen. De oorspronkelijke Italiaanse versie van de vlag ziet er zo uit:



Er is ook een Engelse variant, met PEACE in plaats van het Italiaanse PACE.

Waarom deze acties? Het is alle jaren oorlog. Erger nog, het is alle dagen oorlog. De geschiedenis van de wereld wordt vaak gemarkeerd door oorlogsjaren. In de bijbel worden vele oorlogen tussen de stammen van het Midden-Oosten genoemd als markeringsdata. En in onze geschiedenis kennen we de 100-jarige oorlog, de 80-jarige oorlog, de 30-jarige oorlog en de tweede wereldoorlog, het meest recente oorlogstrauma voor West-Europa.. “Ik ben van na de oorlog”, wordt wel gezegd. Daarmee wordt altijd deze oorlog bedoeld.

Nooit wordt er eens iets in vredesjaartallen uitgedrukt. De Vrede van Munster was het einde van een oorlog. Nooit is zo'n datum het begin van een vredesperiode, waarop de mensheid of een of twee volkeren besluiten zich echt aan de bedoelde vrede te houden. Vrede sluiten is blijkbaar niet bedoeld om ook echt lief voor elkaar te zijn. Het is meer bedoeld om weer in het gewone doen te komen, om weer te handelen met andere mensen en steden en om ergens anders toch weer conflicten op te bouwen. Want een verdrag met anderen houdt nog niet in dat daarin niet de kiem ligt voor een zich langzaam opbouwende agressie. De vrede van Versailles van 1919 had de kiem in zich van een 2e wereldoorlog. En lag de kiem voor de 1e wereldoorlog al niet in de Frans-Duitse oorlog van 1870? En hoe is het in onze tijd? Overal ter wereld zijn gewapende conflicten, is er oorlog, worden militairen ingezet om vrede te forceren of dreigen oude of nieuwe conflicten te escaleren. En overal zullen militairen sneuvelen en zijn vooral weerloze burgers, vooral vrouwen, kinderen en ouderen slachtoffer van al dit geweld.

Daarom een jaarlijkse internationale Dag van Vrede: 21 september.

Het is daarom goed om een dag van vrede te hebben, waarop mensen er op worden aangesproken om actief en positief de vrede te propageren. Deze dag is de 21e september. Deze dag en de week er, de Vredesweek, worden aangegrepen om vredesactiviteiten te organiseren. Om dit goed zichtbaar te maken is een nieuw symbool ontwikkeld, dat vredesgroepen vaak gebruiken: de PACE- of PEACE-vredesvlag. Wie ons bij onze maandelijkse vredeswake heeft gezien, zal de regenboogkleurige vlag wel kennen, met daarop in grote witte letters PACE, Italiaans voor vrede.



Deze komt oorspronkelijk uit Italië, waar hij voor het eerst verscheen in een vredestocht in 1961. De vlag werd pas echt populair door de campagne "Pace da tutti i balconi" (Vrede aan elk balkon), gestart naar aanleiding van de oorlog in Irak. De vlag wordt nu internationaal gezien als symbool van de vredesbeweging. Sinds 2005 wordt de PACE-vlag ook in Nederland gepromoot als vredesvlag.

En het Fries Vredesplatform vraagt door middel van deze vlag sinds 2006 extra aandacht voor de vrede. In 2007 zijn er extra grote PEACE vlaggen gedrukt. Deze waren nog nergens anders te koop. De vlaggen hebben sindsdien op een aantal hoge torens in Fryslân gewapperd. In 2007 was de gemeente Leeuwarden eerste gemeente die besloot de PEACE-vlag jaarlijks op 21 september te laten wapperen op de Oldehove, de beroemde scheve toren van Leeuwarden.



Ook jij kunt meedoen!!!

Het Fries Vredesplatform heeft altijd PACE en PEACE-vlaggen in voorraad:

Kleine vlaggen (60x90 cm.): € 10,00

Grote vlag (2x3 meter): € 150,00 of te huur voor € 15,00 per maand.

Doet u mee? Laat het ons dan weten. Hang de regenboogvlag op 21 september uit, maak een foto en mail deze naar jbosman@solidairfriesland.nl of stuur hem op naar het Fries Vredesplatform (zie onder).

Bestel de vlag! Doe mee!!! 058-2130046



Fries Vredesplatform

Bonifatiusplein 21a

8911 JT Leeuwarden

www.friesvredesplatform.nl

Giften: 29.81.68.162 t.n.v. KSMA te Leeuwarden, o.v.v. Vredesplatform.
« Laatste verandering: 01 September, 2008 17:52:55 door herman » Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #115 Gepost op: 01 September, 2008 17:49:03 »

Kirchnercafé te gast in het Ignatiushuis

Op donderdag 25 september bent u welkom in de zaal van het Ignatiushuis die voor die avond omgedoopt wordt tot "Kirchnercafé".
Tiers Bakker, redacteur van Liberticide, nodigt theoloog Robbert Veen en slavist Philip Westbroek uit om te reageren op de kritische reflecties op het Neoliberalisme in het pas verschenen boek en gaat met hen en de aanwezigen in gesprek.
Liberticide is een groepsproject van verschillende onderzoekers dat de condities van de hedendaagse (on)vrijheid binnen vele maatschappelijke terreinen in kaart brengt. De auteurs stellen een diagnose van de samenleving in de 21ste eeuw en willen de weg vrij maken voor een mogelijke remedie. Boekhandel Kirchner en het Ignatiushuis stimuleren het gesprek hierover. Lees meer op de website.

Tijd 19.30-22.00 uur Toegang vrij

MEDEDELINGEN

Lunchconcerten
In september zijn er geen lunch-concerten. U bent weer welkom op 7 oktober om 12.30 uur

Expositie
Mariëls Verpaalen schilderde stoelen in allerlei interieurs. Ze brengt het binnenste naar buiten. Op zondag 26 oktober om 14.30 uur wordt de expositie afgesloten met een lezing van theoloog en kunstkenner Jan Besemer.

BINNENKORT:

Mystici in een eeuw van oorlog

In deze reeks worden drie moderne mystici gepresenteerd wier leven op de een of ander manier getekend is door de confrontatie met de oorlogen, het geweld en de omwentelingen van de twintigste eeuw.
De nadruk ligt op de wijze waarop zij hebben geprobeerd zin en betekenis te geven aan die confrontatie.
Elke avond bestaat uit de vertoning van een documentaire en een lezing door een deskundige. De avond wordt besloten met een korte discussie.

Dinsdag 9 september:
Wil Derkse over Simone Weil (1909 - 1943)

Dinsdag 16 september:
Ria van den Brandt over Etty Hillesum (1914 - 1943)

Dinsdag 23 september:
Jos Huls over Dag Hammarskjöld (1905 - 1961)

Tijd: 19.30-22.00 uur
Kosten: € 10,- per avond
Gespreksleiding: Henk Leegte en Fieke Klaver

Stilte-educatie, belangrijk in je gezin en op school

Hoe kunnen we in deze tijd vol beelden, geluiden en informatie inonze gezinnen en scholen een sfeer van aan-dacht en rust creëren?
Petra Speelman vertelt over het belang en de uitwerking van stilte en rust op kinderen, ouders en leerkrachten.
Uit eigen ervaring bespreekt ze de waarde en mogelijk-heden van meditatie en gebed thuis en in de (multi)religieuze schoolsituatie. We doen een aantal stiltespelletjes en oefeningen, zodat we het rustgevende effect zelf kunnen ervaren.

Datum: Donderdag 11 september
Tijd: 20.00-22.00 uur
Kosten: € 10,- Code: G 820
Begeleiding: Petra Speelman. Ze geeft lezingen, workshops, cursussen voor ouders, leerkrachten en andere opvoeders en verzorgt workshops voor kinderen.

Pascal Lezen
Op woensdag 17 september start de leesgroep van de Gedachten van Pascal begeleid door Rudi te Velde. Van de deelnemers wordt verwacht
dat ze zelf de Nederlandse vertaling van Pensées meebrengen. (vert. Frank de Graaff, bij Boom). Lees meer. 

NIEUW:

Madrigalen ook op vrijdag!
Madrigalen, (herders-) liederen uit de 13de eeuw, zijn uitermate geschikt om te leren zingen vanuit de wezenlijke natuur van de mens.
Door hun eenvoud en toch zeer interessante meerstemmige vormen, leggen madrigalen een basis voor het op de juiste wijze leren omgaan met het meest unieke instrument dat er bestaat op deze aarde, namelijk onze eigen stem.
Tijdens een cursus van 12 avonden gaat Esther van Dijk de uitdaging aan, mensen te leren genieten van hun eigen instrument, ongeacht hun muzikale niveau. Zij benadrukt daarbij das körperliche Singen. Zingen is voelen en voelen doen we het beste vanuit beweging. De lessen beginnen en eindigen in stilte. Data: vrijdag 12, 26 september, 3, 10, 17, 24 oktober, 7, 14, 21, 28 november en 12, 19 dec. Tijd: 19.30-21.30 uur
Kosten: € 120,-
Code: K 870 A
Begeleiding: Esther van Dijk, klassiek zangeres en zangpedagoge.

Bij de buren:

Cursussen
Ook bij onze buren, de St. Franciscus Xaveriuskerk, beter bekend als 'De Krijtberg' kunt u enkele cursussen volgen: o.a. Cursus voor geloofsleerlingen en geinteresseerden; Leesgroep rond het boek van de Paus De kern van ons geloof; de gebedscursus Mijn bidden en de cursus De boodschap van Paulus.

Open Monumentendag
In het weekend van 13 en 14 september is het Open Monumentendag. De Krijtberg is dan de gehele dag geopend. Probeert u eens de gratis audio-tour!

Voor meer informatie over De Krijtberg: zie www.krijtberg.nl

Stage-project

In het kader van haar opleiding Levensbeschouwelijk werk ontwikkelde Marisol Roodenburg de cursus 'Oefenen in Aanwezigheid'.

Sinds 1995 beoefent zij zelf een christelijke vorm van meditatie en contemplatie, zoals gegeven bij de stichting Arcana, onder leiding van D. van Egmond. Ze is in het laatste jaar van de HBO Studie theologie en levensbeschouwing en volgde aan de UVA de module Hermetica. De menselijke structuur en de valkuilen bij ontwikkelingsprocessen interesseren haar. Als inspiratie bronnen ziet ze de christelijke contemplatieve traditie, fenomenologische filosofie en de benadering van Almaas; hij maakt gebruik van diepgaande inzichten uit authentieke spirituele tradities en hedendaagse psychologische stromingen. Met speciale aandacht voor zijn theorie van de "ikken". Vanuit de hieruit opgedane inzichten wil zij de cursus vormgeven en leiden.

Op vijf zondagmiddagen vanaf 28 september kunt u met haar dit oefentraject gaan.
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #116 Gepost op: 01 September, 2008 17:54:09 »



Op zaterdag 8 november a.s. organiseert de Stichting ‘Kerken en Mensen met een Verstandelijke Handicap’ in Noord Nederland i.s.m. ‘Samen Geloven? Gewoon Doen!, landelijk platform voor mensen met een verstandelijke beperking in de kerken’ een Samen-Doe-Dag met het thema:

‘Vet gaaf! Je bent goed zoals je bent’

Locatie: Kerkelijk centrum ‘De Hoeksteen’, Lindensteinlaan 1 in Leek.
Kosten: 10,00 euro (inclusief lunch).

Deze dag is bedoeld voor mensen met een verstandelijke beperking, die betrokken willen worden bij activiteiten van de kerk en de parochie voor hun familie, huisgenoten, vrienden en vrijwilligers voor predikanten, pastores, ouderlingen, diakenen en andere gelovigen.
Kom niet alleen, kom sámen. Kies een maatje!

Op deze bijzondere dag willen we vooral genieten van elkaars aanwezigheid, van de ontmoeting met elkaar in dans, muziek, zang, toneel, schilderen en nog veel meer.
‘s Morgens gaan we van start met een mee-speel-theater.
In de middag worden de aanwezigen uitgenodigd deel te nemen aan verschillende creatieve activiteiten. Daarnaast zijn er werkwinkels over pastoraat, catechese, gemeenteopbouw,
sfeervieren en nog veel meer.
De dag wordt afgesloten met een viering, waarin alle elementen van deze Samen-Doe-Dag verrassend samenkomen.

‘Vet gaaf! Ik ben goed zoals ik ben’ is iets wat je elke dag weer tegen jezelf en anderen mag zeggen. Misschien heb je wel eens gedacht: ik ben eigenlijk helemaal niet zo bijzonder. Ik kan niet goed praten of lopen, ik kan niet goed zingen, niet goed contacten leggen, ik ben niet creatief. Je wordt daar zelf niet blij van en soms zelfs verdrietig. Dan is het geweldig om van een ander te horen: ik vind je vet gaaf! Je bent helemaal goed zoals je bent.

Het thema van deze dag is daarom: “Vet gaaf! Je bent goed zoals je bent”.

Kortom: het belooft opnieuw een inspirerende Samen-Doe-Dag te worden, een dag die je zeker niet wilt missen!

Meer informatie
Bernadette Beunders, geestelijk verzorger Van Boeijen (Drenthe): 0592-305305
Janneke Poel, geestelijk verzorger De Zijlen (Groningen): 06- 512 15 095
Dieke Heijs, geestelijk verzorger Talant (Friesland): 06 137 59 223
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #117 Gepost op: 06 September, 2008 09:38:33 »

BARNEVELD - De winnaars van alle drie de edities van het christelijke
Kleinzalig Cabaretfestival treden zaterdag 25 oktober op in de
Bethelkerk te Barneveld. Kees Versteeg (2008), Jo de Rijck (2007) en M.
Soleus (2005) zullen het publiek, elk op hun eigen manier, vermaken. De
vierde act verzorgt de Friese cabaretier Jacob Spoelstra.

Stichting Jongeren Concerten Barneveld (SJCB) wil jaarlijks een groot
muzikaal evenement organiseren. In februari van dit jaar was dat een
concert met de band Stonewashed en zanger Ralph van Manen. Het volgende
evenement is de Cabaretavond.

Cabaretfestival Kleinzalig staat bekend als het enige christelijke
cabaretfestival van Nederland. Mede daarom is het dat Stichting Jongeren
Concerten Barneveld de winnaars hiervan binnenhaalde. Robin Versteeg van
SJCB: 'Veel mensen hebben een negatief beeld van cabaret, veel gevloek
en gescheld. We willen niet te veel nadruk op het christelijke leggen,
maar dit cabaret onderscheidt zich doordat er op het taalgebruik gelet
wordt en dat iedereen in zijn waarde wordt geladen.'

Kaarten voor deze kwalitatief hoogstaande Cabaretavond in de Bethelkerk
te Barneveld zijn alleen te bestellen via de website www.interticket.nl
en kosten 12,50 euro. Het programma begint om 20.00 uur en de zaal gaat
vanaf 19.15 uur open.

Tickets
www.interticket.nl

Locatie & tijden
Zaal open: 19:15
Aanvang: 20:00
Locatie: Bethelkerk te Barneveld
Groen van Prinsterenlaan 2
3771 CD Barneveld

Contact & vragen
Email: jongerenconcertenbarneveld@gmail.com

Sponsors
Hoofdsponsor: Stichting Fortis Fonds Barneveld

Sponsors van Stichting Kleinzalig zijn: www.kleinkunstig.nl,
www.flevofestival.nl, www.christal.nl, www.ontwerpbataljon.nl,
www.aa-top.nl, www.novaware.nl en www.christelijkpodium.nl
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #118 Gepost op: 10 September, 2008 21:01:32 »



Meer informatie: http://www.tattooconventieassen.nl/
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #119 Gepost op: 11 September, 2008 18:47:55 »

« Laatste verandering: 11 September, 2008 18:51:24 door herman » Gelogd
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: