Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Film meningen  (gelezen 58986 keer)
sikkie
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #15 Gepost op: 09 December, 2004 18:26:00 »

Film meningen
Nou Tja Tja... Weetje de volgende film zijn echt mooi!
* Riddick. (vin diesel)
* King Arthur.
* How High (redman & method man)
* The Pest
* Shrek 2 (eddie murphy)
* Riverdance
* Lord Of The Dance (michael flatley)
* Bullet (2pac)
* cradle To The grave (dmx & jet li)
* Hero (jet li)
Dit zijn een aantal film die je moet checken!
*****************************************************************

Sonja van der Bij
Wirdum

06/03/2004 20:42

Ik kijk vrij vaak film en er zijn altijd mensen die mij vragen of het de moeite waard is, maar dat is maar mijn mening en ik ben zelf ook wel benieuwd naar andere meningen. Je heb een link naar die filmsite, maar wat vinden jullie nu leuk aan een bepaalde film?
Kunnen jullie vertellen welke films jullie de moeite waard vinden en welke minder?  

*****************************************************************

Kristine
Twijzelerheide

10/06/2004 09:09

HARRY POTTER!!!!!!!!!!      

*****************************************************************

Sonja
Wirdum

14/06/2004 08:28

Ja, Harry potter is natuurlijk een SUPER COOLE FILM.
 
Grappig, maar toch ook wel spannend. En veel leuke effecten.
Gewoon geweldig.  

****************************************************************

Benny
Enschede

15/06/2004 08:30

equilibrium (actie toekomst)
aarican beaty (leven van een gezin
harry potter (tovernaarsleerling
matrix (virtuele wereld
frequentie (link heden - verleden )
the usual suspect (actie, psychologisch zoek de dader )
pi (denkfilm, zwart-wit wiskundig eindoplossing)
eyes wide shut (erotisch verhaal, goed geaccteerd.)
100 girls (comedie)
the talented mr ripley (geestziek of briljant moordenaar)
a perfect murder (moord perfect voorbereid)
the game (een spelletje toch?)
devils advocate (balans recht/duivels)

ik geloof dat ik nog wel even door kan gaan. als je een categorie of acteur noemt kan ik denk ik wat makkelijker tips geven.

*****************************************************************

Benny
Enschede

15/06/2004 08:33

het leukst van een film vind ik dat je er over blijft nadenken of dat je je soms gewoon kan ontspannen. ook is het leuk dat je stemming door een film aardig kan veranderen. verder is het naspreken altijd leuk.
maar het leukste is dat ik dan gewoon mezelf kan zijn. Geen sociale rollen voor dat moment (jippie)
     
*****************************************************************

Sonja
Wirdum

17/06/2004 08:47

Goh wat leuk, eindelijk wat reactie's

Zelf vind ik het heerlijk om lekker voor een film weg te dromen als de film echt is. en dan na de film nog even nagenieten.

Wat vinden jullie van Day after tomorrow?

mijn favourite films zijn toch de fantasie films. zoals lord of the rings
harry potter
the mummy
enz.

en de romantische comedy's
zoals:
nothing hill
love actually
coyote ugly
enz.

*****************************************************************

Herman
Joure

17/06/2004 23:16

Mijn broer heeft zijn eigen DVD-verzameling. Hij is dol op films.
Hij heeft allerlei series waaronder:  
James Bond Collection, Alfred Hitchcock Collection, Alien Quadriology, Back to the Future Trilogy, Dirty Harry Collection, Dead Trilogy, Friends series, Godfather Trilogy, Scream Trilogy, Mad Max etcetera. Er staat ook bij wat het genre is. Opvallend is, dat er veel "horror" en "action" bij is.  

*****************************************************************

Benny
Enschede

21/06/2004 22:26

ik vind mad-max en alien wel cool,
the godfather vond ikzelf een beetje tegenvallen
maar ja ben nu natuurlijk ook meer gewend.
overigens is het ook wel leuk om komische horrors te zien
die kan je soms savonds laat ook wel op tv vinden. Al was dat vroeger volgens mij meer.

*****************************************************************

Sonja
Wirdum

22/06/2004 08:38

horrors vind ik ook heel erg cool.
laatst heb ik haunted mansion gezien, dat was wel comisch niet super eng, maar wel een leuk verhaal.
scream 1,2 en 3 vind ik ook heel leuk.

*****************************************************************
 
Sonja
Wirdum

20/07/2004 08:19

hebben jullie spiderman 2 al gezien, dat is echt een super film. In 2007 komt deel 3 uit heb ik gehoord.

*****************************************************************

Robert
Joure

07/08/2004 17:14

Spiderman 2 goeie film
net als 50 first dates
maar ook Catwoman mag er zijn ella enchanded vond ik een beetje tegen vallen oja de laatse 2 moeten hier nog uitkomen  
Gelogd
sikkie
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #16 Gepost op: 09 December, 2004 18:35:40 »

De Film's Die ik Nu op ga noemen moet je zeker checken! :
* Riddick
* Hero
* Shrek 2
* Scareface
* How High
* Bullet
* Dawn Of the Damned
* Shark Tale
* Troy
* King Arthur
* Dodgeball
* Hell boy
* The Pest
* Gangs Of New York
* pitch black
* day after tomorow
* open water*
* alien vs preditor
* white chicks
Check ze allemaal
Gelogd
Laurens
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 1


« Antwoord #17 Gepost op: 12 December, 2004 19:26:42 »

hallo sonja,

ik ben laurens, en ik kijk altijd al super veel films. Heb ik de bioscoop gewerkt en daar kon ik ook altijd gratis naar de film. Films kijken is gewoon lekker chillen in het weekend, als je het mij vraagt. En natuurlijk af en toe lekker ontsnappen aan de werkelijkheid. Ik heb echt heel erg veel films gezien, lijkt me leuk om eens te weten wat jou absolute top drie is van de mooiste, beste verhaal, meest realistische, grappigste enz....
Ik ken Herman van taizé, zit nu naast me, was dit weekend op bezoek. En tsja, als het weekend is, en je komt bij mij op zoek, dan douwen we er natuurlijk een goede film in. Zodoende vertelde hij me van dit forumonderwerp... enfin, mail maar terug als je het leuk vind, en misschien kunnen we elkaar nog heel wat films aanraden, en een beetje praten over goede films enzo, en zo van, wooow die moet je echt zien. Nja, zie maar,

beste acteurs:
1. Mel Gibson
2. Johnny Depp
3. Tom Hanks

beste films ooit:
1. Braveheart, LotR 1 t/m 3, Cast Away
2. The Patriot, Pirates.
3. Troy

grappigste:
1. Shanghai Noon
2. Robin Hood, men in tights
3. Multiplicity

ps: wat vind je van films over tijdreizen, dat vind ik echt super gemaakt, en ook leuk om een beetje over te fantaseren enzo... heb je "the time machine", "back to the future", "Kate and Leopold" gezien ?

Heb jij ook zovaak dat je een film aan het kijken bent en dan zie je een bekende acteur, maar dan kan je niet op de film komen waar je diegene van kent ? dat vind ik zóó irritant, maar dat kan je dan zo nakijken op movies.com, als je de naam van film de intypt bij search, en dan op cast and crew klikt, krijg je de hele cast ook te zien, kun je op de naam van acteur klikken (er staat dan ook bij welke naam hij/zij in die film had) en dan krijg je een lijst van alle films waarin diegene heeft gespeeld, chronologisch van onder naar boven, enfin, kijk maar. Leuk om even over te hebben. Mzzl, laurens.
http://www.movies.go.com
Gelogd
hans-trudy
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 7


« Antwoord #18 Gepost op: 22 Februari, 2005 23:00:35 »

Deze moet je gewoon eens gaan kijken Wink

Wrong Turn (2003)

Verenigde Staten/Duitsland
Horror/Thriller
84 minuten

geregisseerd door Rob Schmidt
met Eliza Dushku, Jeremy Sisto en Emmanuelle Chriqui

Zes tieners komen met hun auto vast te zitten in de bossen van West-Virginia. Vreselijk mismaakte kannibalen maken vervolgens jacht op de jongeren.

Gr Hans
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 23 Februari, 2005 12:41:04 »

Dag Hans-Trudy,

Het mag hier dan wel erg druk zijn op de website. Je hoeft de kannibalen nog niet op mijn bezoekers af te sturen hoor.
Bedankt voor je tip.

Groeten,
Herman
Gelogd
klaasje
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2



« Antwoord #20 Gepost op: 03 Maart, 2005 20:49:32 »

Hallo, ik vind de film van misters douvijer erg leuk. vooral omdat je er erg om kan lachen en het ook best wel spannend is.
hij gaat over een man en een vrouw die 4 kindren hebben, de oma van de 4 kinderen komt erg vaak op bezoek, waar de moeder schoon genoeg van gaat krijgen.
Dan gaat ze een oppas zoeken en een advertentie in de krant zetten, waar een tijdje later al snel iemand op reageert, maar weet niet, dat dat haar man is. De vrouw komt eerst voor een gesprek en kan gelijk de volgende dag beginnen.
de vrouw gaat ook al snel leuke dingen met de kinderen doen en brengt ze ook weer thuis en gaat gezellig bij ze eten tot de vrouw naar de wc gaat.
de vrouw blijft wel erg lang weg en de kinderen gaan even kijken tot ze de vrouw zien die helemaal geen vrouw blijkt te zijn.
dan roepen de kinderen hun moeder en zeggen dat het helemaal geen vrouw is, maar hun vader. dan komet het uitijndelijk weer goed tussen de ouders. 

klaasje
Gelogd
Mr. Somebody
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 19


« Antwoord #21 Gepost op: 07 April, 2005 18:17:02 »

Gisteravond nog een hele mooie film bekeken over een vliegtuig wat neer was gestort in de woestijn. Binnenkort in de bioscoop. Erg mooie film. Ben alleen de naam vergeten.
Heb jij nog leuke nieuwe films die je wilt zien?

Groetjes,
Herman

rise of the Phoenix is de film die jij bedoelt
Gelogd
Mo0wI3
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 1


« Antwoord #22 Gepost op: 18 Juli, 2005 20:34:32 »

nou film's zijn vet stoer voor al  op een regen achtige dag

voor al horror....haha dat is zo leuk als er mensen bang zijn...en jij niet lkkr gille:p:P

haha doeg mensjes kuss mij
Gelogd
Raveteef
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #23 Gepost op: 18 Juli, 2005 20:40:05 »

ejej, een filmpje kijken is altijd wel leuk maar ik vind dat er toch beetje spanning in moet zitten!!!..... daarom vind ik het altijd leuk om naar horror te kijken maar een meidenfilm op zen tijd is ook leuk!!..... een filmpje kijken als het donker is is t leukst Tongue...maar dat is mijn mening Grin ik heb laatst overdag een film gekeken met een paar vrienden en dat is heel erg gezellig:P..... mooie horror film (the grunch) en gordijnen dicht....dat is gezellig...!!!... maar het is ook hoe je het zelf maakt. zit jij er chagrijnig bij dan is de sfeer voor jouw ook minder leuk, zit jij er vrolijk bij, dan word de sfeer vanzelf ook leuk!!:)
(K)(K)(K)Raveteef
Gelogd
enschede-er
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 15


« Antwoord #24 Gepost op: 22 Augustus, 2005 21:34:18 »

hoi allen
ik heb over de volgende films gehoord dat ze interessant waren
maar heb ze nog niet gezien.
heeft 1 van jullie ze toevallig al gezien, en wat vind/vond je ervan?
-weathering heights
-lawrance of arabia
-fatal attraction

verder nog wel een paar films gezien in de bios
maar ze vielen me eigenlijk wat tegen (dit kan overigens aan mijn kijk liggen)
herbie fully loaded (wel grappige film, maar vond het voorfilmpje nog steeds het beste), vond het niet een verbetering in vergelijking met de vorige delen van herbie
charlie and the chocoladefactory, op zicht best een aardige film, maar vond het vergeleken met het 'orgineel' wat tegenvallen. er kan nu veel meer qua effecten en sfeer dan ze in de film hadden gebruikt.  Maar voor de fan van johnny depp blijft het waarschijnlijk wel een aanrader.
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #25 Gepost op: 31 Oktober, 2005 21:48:44 »

Hallo iedereen,

Binnenkort opent jongerenwebsite.nl een geheel nieuw film-onderdeel. Het is vanaf nu onder constructie en ook rechtstreeks bereikbaar onder raf-wallpapers.jongerenwebsite.nl. Hier kun je straks gratis je mooiste filmposters downloaden. Het is in handen van Richard.
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #26 Gepost op: 10 Januari, 2006 18:33:44 »

Heey allemaal..!!

The chronicles of narnia

Daar moet je egt heen gaat het is egt zown leuke film..!!
Het gaat over 4 kinderen die door een oorlog ergens in een huis geplaatst worden en het jongste meisje komt er achter dat als je door een kast gaat dat je dan in Narnia komt.. Haar broers en zus geloven het niet en op een dag komen ook zij in Narnia terecht daar gaat het egte verhaal gebeuren

Tis egt een aanrader ( ik vin hem egt leuk)

groetjes Smaaikie
Gelogd
simke
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #27 Gepost op: 18 Februari, 2006 14:48:43 »

Hallo

Een tijdje geleden zag ik de film 'Simon' echt een aanrader. Het is een Nederlanse film. Ik vond hem erg ontroerend Cry
Ik houd nogal van filmhuis films, heb laatst 'Le temps qui reste' gezien, heeft een zelfde soort thema als Simon.
Ik vond het zeker de moeite waard!
Greetzzzz.
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #28 Gepost op: 20 Februari, 2006 16:47:44 »

narnia is gaaf



doei
 Roll Eyes
Gelogd
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



!!
« Antwoord #29 Gepost op: 20 Februari, 2006 18:26:13 »

ahha ja maaikee.>

G.ingen wij heen hea!!


GR. *K!
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: