Hoi!
Voor een programma voor de publieke omroep ben ik opzoek naar goede ideeën om in minder dan twee weken veel geld te verdienen met E 20.000.
Het programma zit als volgt in elkaar: twee teams van investeerders nemen het tegen elkaar op door in te zetten op mensen met een -volgens hun- briljant idee. Zij investeren vervolgens in dat idee en als het echt werkt, mag de kandidaat in kwestie het geld dat is verdiend, houden.
Het team investeerders met de beste neus voor goede ideeën wint.
Om de omroep te overtuigen van de meerwaarde van dit programma, zoek ik nu dus briljante ideeën en mensen die het leuk vinden om dit idee aan mij te vertellen. Als we het idee uitkiezen, zou ik het idee graag op camera vastleggen. Dit wordt alleen vertoond aan de omroep dus komt niet op televisie. Als je het wel leuk vindt om ook daadwerkelijk als kandidaat aan dit programma mee te werken, kun je dit aangeven en is er een grote kans dat je hiervoor benaderd wordt door de redactie.
Het idee moet legaal zijn. Verder mag het risico vol, gek, grappig, haast onmogelijk of juist heel voor de hand liggend zijn.
Heb je een goed idee en vind je het leuk om hieraan mee te werken? Mail het idee en je gegevens dan naar
geldoptv@gmail.comIk hoop snel van je te horen!
Met vriendelijke groet,
Myrthe van Schaik