slagmann
|
|
« Antwoord #1590 Gepost op: 06 Juni, 2011 09:32:30 » |
|
Haaii..
Ik ben Jildou en ik ben 22 jaar.. Ik hou van slapen, uitgaan, korfbal en winkelen..
Afgelopen weekend was Oerrock, en ik wil heel graag de foto's zien.
Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
gwilpstra
|
|
« Antwoord #1591 Gepost op: 06 Juni, 2011 11:25:42 » |
|
hallo
hier willy uit ureterp iedereen vraagt aan mij wanneer en waar ze jou foto s kunnen zien ik werk in de horeca en ben zelf foto s graaf heb ook foto s op oerrock gemaakt er staan al een aantal op de oerrock site iedereen hier aanmelden hoe meer des te eerder zet herman de foto s er op
groetjes willy
|
|
|
|
|
|
|
elske231987
|
|
« Antwoord #1592 Gepost op: 06 Juni, 2011 11:46:21 » |
|
hey ik ben elske ik kom uit friesland. ik hou ervan om na feesten te gaan...bij mijn vriendinnen en vriendje te zijn...en om na een ruig weekend feeste lekker te chillen op de bank.
natuurlijk ben ik na oerrock geweest en wil ik heel graag de foto´s bekijken
|
|
|
|
|
|
|
JelmerH
|
|
« Antwoord #1593 Gepost op: 06 Juni, 2011 12:14:43 » |
|
Herman jonge, held!! Ik ben Jelmer, 23 jaar uit Ureterp! Natuurlijk ben ik afgelopen weekend naar Oerrock geweest, ben zelf commissielid van oerrock ( vrijwilliger ).. Ik hou heel erg van bier drinken en feesten met mijn maten en wat omhangen.. de vrijdags met oerrock hebben we je nog de vrijwilligerstent uitgedragen Herman, herman op de schouders Groeten
|
|
|
|
|
|
|
johannemannetje
|
|
« Antwoord #1594 Gepost op: 06 Juni, 2011 13:10:38 » |
|
ik ben Johan Hiemstra 16 jaar..
ik hou van voetballen vissen gamen.. ik wou even wat punten verzamelen zodat we de foto's van Oerrock 2011 kunnen bekijken!
|
|
|
|
|
|
|
blackuzer
|
|
« Antwoord #1595 Gepost op: 06 Juni, 2011 14:15:54 » |
|
hallo,
ik ben marco boekeme uit ureterp, ben alle 3 dagen naar oerrock geweest, dus zal er vast wel een fototje van mij tussen zitten. hoop dat ik ze nu kan zien.
|
|
|
|
|
|
|
mama20
|
|
« Antwoord #1596 Gepost op: 06 Juni, 2011 14:25:29 » |
|
Hallow ik ben Grietje Brander en 21 jaar, en moeder van een prachtige zoon:)(1jaar) Ik woon in Gorredijk, dat is vlakbij drachten...
Ik ben Donderdag en Zaterdag naar Oerrock geweest, en het was op en top SUPER.!!!:D Er zitten vast foto's van mij tussen;) En hoop dat ik ze kan zien
|
|
|
|
|
|
|
kruly7678
|
|
« Antwoord #1597 Gepost op: 06 Juni, 2011 16:16:07 » |
|
Heey, Ik ben Ayla.
Ik hou van muziek en voetballen. Ik zou graag de foto's van Oerrock 2011 willen zien, zitten vast mooie tussen van het optreden van Di-rect, waar ik zelf helemaal fan van ben.
x
|
|
|
|
|
|
|
Bernou
|
|
« Antwoord #1598 Gepost op: 06 Juni, 2011 17:10:22 » |
|
Hoi ik ben Bernou uit het mooie dorp Ureterp. Natuurlijk was ook ik alle 3 dagen aanwezig op Oerrock! En sta denk ik wel aantal keren op de foto ..
|
|
|
|
|
|
|
pontsje
|
|
« Antwoord #1599 Gepost op: 06 Juni, 2011 17:15:13 » |
|
Hee, ik ben Jan 17 jaar en luister graag naar muziek, ik ben donderdag en zaterdag naar Oerrock geweest, zou graag wat foto's willen zien!:D
|
|
|
|
|
|
|
foreverxstay
|
|
« Antwoord #1600 Gepost op: 06 Juni, 2011 19:42:48 » |
|
heey allemaal ik ben jennie, 17 jaar en kom uit drachten. op dit moment werk ik bij zeeman in surhuisterveen en heb het ontzettend naar mijn zin. goede eigeschap: vrolijk, opgewekt, spontaan slechte eigeschap: onduidelijk ik hoop dat het zo voldoende is en anders hoor ik het wel
|
|
|
|
|
|
|
feestbeest
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1601 Gepost op: 06 Juni, 2011 19:53:34 » |
|
hallo
hier willy uit ureterp iedereen vraagt aan mij wanneer en waar ze jou foto s kunnen zien ik werk in de horeca en ben zelf foto s graaf heb ook foto s op oerrock gemaakt er staan al een aantal op de oerrock site iedereen hier aanmelden hoe meer des te eerder zet herman de foto s er op
groetjes willy
De foto's van jou en Martijn de Vries waren ook erg mooi. Heb ze vandaag bekeken. Nu maar wachten op de foto's van Herman. Hopelijk zijn die net zo mooi.
|
|
|
|
|
|
|
mariekeveen30
|
|
« Antwoord #1602 Gepost op: 06 Juni, 2011 22:01:10 » |
|
Hoi ik ben Bernou uit het mooie dorp Ureterp. Natuurlijk was ook ik alle 3 dagen aanwezig op Oerrock! En sta denk ik wel aantal keren op de foto ..
Ureterp is echt een mooi dorp!
|
|
|
|
|
|
|
josdijk
|
|
« Antwoord #1603 Gepost op: 06 Juni, 2011 22:01:38 » |
|
hallo,
ik ben jos dijk ook uit ureterp. ook ik ben commisie lid van oerrock en ben dus ook bij oerrock geweest.
hobby: bier drinken
|
|
|
|
|
|
|
josdijk
|
|
« Antwoord #1604 Gepost op: 06 Juni, 2011 22:02:55 » |
|
Ureterp is echt een mooi dorp! daar ben ik ook volkomen mee eens! maar daar zal herman na 3 dagen ook wel achter zijn!
|
|
|
|
|
|
|
|