Pagina's: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 144   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Voorstelrondes  (gelezen 605951 keer)
Nynn
Voorgesteld, goedgekeurd

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #1230 Gepost op: 15 Mei, 2010 19:19:58 »

Hoii,  AA099
Ik ben Nynke..
22 Jaar oud..
En ik kom uit Dr88..

En snap nog niet zoveel van deze site..   AA042

Nouu groetjessss
Robaine
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1231 Gepost op: 15 Mei, 2010 19:26:32 »

Hallo,

Ik ben Robin
Ik ben 17 jaar oud, kom uit visvliet en hou van metaal  beavisbutthead.
En ik heb een heineken pet en SLIPKNOT rules =D
Jappie Dop
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1232 Gepost op: 15 Mei, 2010 20:26:12 »

Hallo ik ben Jappie Dop uit Burgum

In het dagelijkse leven ben ik stucadoor.
Jitiizer is mien bandsje  AA0160, en daar is Herman vaak getuige van...
En waterpolo is mijn sport

grtn Jappie
romsz94
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1233 Gepost op: 15 Mei, 2010 21:09:54 »

Ik ben Rommy Holwerda
In het dagelijks ga ik naar school en in mijn vrije tijd houd ik me graag met mijn hobby's bezig:  o.a. schaatsen, fietsen, fotograferen
Ik houd van veel verschillende soorten muziek.
aquamarijn
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1234 Gepost op: 15 Mei, 2010 23:23:38 »

Hallo..

minimaal 3 dingen over mezelf..

ik ben 26 jaar
geboren in Ureterp
woonachtig in Drachten
aanwezig (ongeveer) op de Fryske jun van Oerrock
« Laatste verandering: 16 Mei, 2010 10:00:55 door herman » Gelogd
margreetoud
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1235 Gepost op: 16 Mei, 2010 10:29:58 »

ik ben margreet oud
woon in joure en ik ben 45 jaar.
wil graag de foto's van oerrock bekijken
piteroerrock
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1236 Gepost op: 16 Mei, 2010 10:36:08 »

ik ben sjoukje
bijna net zo oud als margreet
ook ik woon in joure en ben een collega van Margreet
Ook ik zou graag de foto's van oerrock bekijken
commtels
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1237 Gepost op: 16 Mei, 2010 12:05:01 »

Hallo allemaal op de jongeren site,

Mijn naam is Johannes en ik ga graag naar live-concerten omdat men daar de echte klanken hoort van de diverse
bands. Ook de sfeer is er altijd goed met gewoon leuke mensen om je heen die met de zelfde doelstelling komen
om samen een drankse te drinken en even de dagelijkse dingen vergeet. Ik ben vrijdag naar oerrock geweest in
Ureterp en dat was gewoon super vooral de Sadelrûkers en Jittizer waren super te noemen. Wat een power
In het dagelijks leven werk ik als Engineer voor een groot bedrijf en doe mijn dingen daar et groot plezier.
Mijn hobby's zijn electronica en natuurlijk muziek. Mag ook graag rijzen maar heb daar niet altijd te tijd voor.
Ook ben ik gerelgeld achter mijn PC te vinden want TV kijken doe ik weing.Zonde van de tjid vind ik.
Herman heb ik vrijdag bij Oerrock ook gezien al fotograverend door het publiek en in voor een geintje.Leuke persoonlijkheid
Zaterdags (niet altijd) doe ik vrijwiligerswerk voor de jeugd al hier en als er wat defect is repareer ik veel
dingen om zo de kosten een beetje te drukken want het leven is al duur genoeg.
Nu dit is een kleine impressie van mij hoe ik mijn leven in vul. Voor de rest wens ik iedereen een gezond en vooral
een leuk leven toe.

Mv gr Johannes you   AA0160    AA109
rindert
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1238 Gepost op: 16 Mei, 2010 15:19:13 »

mijn naam is rindert algra , zit op voetbal , wil graag feesten (tentfeesten) ,wil later shovelmachinist worden

groeten rindert
jorrit39
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1239 Gepost op: 16 Mei, 2010 17:39:38 »

Ik ben Jorrit Dijk uit Ureterp.
Ik ben 16 jaar!
Ik zit op voetbal en wedstrijd schaatsen..
Dit doe ik bij VV Oerterp en de Kluners.
Ik sport vaak en doe vaak dingen met vrienden.
Zoals feesten dus bijvoorbeeld..!!:)
Oerrock..
AA0153
beareinds
Gast
Bea
« Antwoord #1240 Gepost op: 17 Mei, 2010 11:20:12 »

hoi ik ben Bea, ben 42 jaar woon in Nieuw-Amsterdam, ben op zoek naar werk,ik ben getrouwd,heb geen kinderen,maar wel een hondje,mag graag naar de kroeg gaan AA0153 AA0153
Jappiedinho
Voorgesteld, goedgekeurd

Ton
« Antwoord #1241 Gepost op: 17 Mei, 2010 12:35:22 »

Ik ben Ton Apeldoorn (1947). Op 1 februari 2005 ben ik als zelfstandige ondernemer gestart met de eenmanszaak Financieel OnderzoeksBureau Apeldoorn (FOBA). Op 15 augustus 2007 is de eenmanszaak omgezet in een Antilliaanse besloten vennootschap onder de naam Foba B.V. met als handelsnaam Financieel OnderzoeksBureau Apeldoorn.

Foba B.V. is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel en Nijverheid te Curaçao, Nederlandse Antillen onder nummer 102580.

Foba B.V. handelend onder Financieel OnderzoeksBureau Apeldoorn staat ook ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel voor Noordwest-Holland onder nummer 37115543.

De directie wordt gevoerd door A.J. (Ton) Apeldoorn en C.B. (Lia) Apeldoorn-Wokke.
slootsman
Voorgesteld, goedgekeurd

Jan
« Antwoord #1242 Gepost op: 17 Mei, 2010 12:36:42 »

Mijn naam is Jan de Vries en ik ben 41 jaar (6 maart 1969). Ik ben getrouwd en we hebben drie kinderen. Twee jongens en een meisje (ze zijn 15, 13 en 8 jaar).

Na mijn opleiding heb ik acht jaar als secretaresse gewerkt. Maar na een tijd kwam ik erachter dat dit beroep helemaal niet bij mij past. In 1997 heb ik daarom het roer omgegooid en ben iets heel anders gaan doen. Namelijk een beroepsopleiding tot astrologe (ASAS). Door me te verdiepen in horoscopen ontdekte ik dat iedereen uniek is en dat het de bedoeling van het leven is dat je gebruik maakt van je talenten en je goede eigenschappen. Hiermee kun je je evt. valkuilen en je schaduwkant overwinnen of liever gezegd integreren. Tegenwoordig gebruik ik de astrologie nog wel maar meer als hobby.

Toch wilde ik er nog wat anders naast gaan doen. In die tijd raakte ik geïnteresseerd in de bach bloesem therapie. Echt helemaal geweldig vind ik het dat er een therapie bestaat die emoties weer in balans kan brengen. In 2000 ben ik de officiële opleiding voor bach bloesem consulenten bij TS Products gaan volgen. (niveau 1, 2 en 3). Meer info via de website van www.bachrescue.nl.

Daarna heb ik de voetreflexologie opleiding bij de B.E.R (bond van europese reflexologen) afgerond met een diploma en ben ik meteen daarna een praktijk aan huis begonnen. Vervolgens ben ik gestart met de Sonnevelt opleiding. Deze drie-jarige voetreflexzone-therapie opleiding heb ik inmiddels met positief resultaat afgerond (diploma juni 2008). Van de Medische Basis Kennis op HBO-nivo heb ik in 2007 reeds mijn diploma behaald. Meer info over deze opleidingen is te vinden op www.sonneveltopleidingen.nl

Ik werk nu dus sinds 2005 met veel plezier dagelijks in mijn eigen praktijk. Eigen baas zijn bevalt goed want ik kan mijn eigen tijden indelen en aanpassen aan de schooltijden van mijn kinderen. Al mijn talenten en behoeften kan ik kwijt in mijn praktijk voor voetreflextherapie en bach bloesem remedies. Ik werk graag met mensen en kan goed luisteren. En door de jaren heen heb ik gemerkt dat de 2 therapieën waar ik mee werk (voetreflex en bach remedies) ontzettend goed combineren en zeer effectief zijn. Het zorgt ervoor dat iemand volledig ontspant en indien nodig (bijv. bij lusteloosheid) juist stimuleert
T.
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1243 Gepost op: 17 Mei, 2010 16:26:20 »

Heey ik ben tineke,
Doe de opleiding zorg & welzijn.
& ik hou van feestjes.
thim
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1244 Gepost op: 17 Mei, 2010 17:45:39 »

Hallo ik ben Thim