Hallo allemaal op de jongeren site,
Mijn naam is Johannes en ik ga graag naar live-concerten omdat men daar de echte klanken hoort van de diverse
bands. Ook de sfeer is er altijd goed met gewoon leuke mensen om je heen die met de zelfde doelstelling komen
om samen een drankse te drinken en even de dagelijkse dingen vergeet. Ik ben vrijdag naar oerrock geweest in
Ureterp en dat was gewoon super vooral de Sadelrûkers en Jittizer waren super te noemen. Wat een power
In het dagelijks leven werk ik als Engineer voor een groot bedrijf en doe mijn dingen daar et groot plezier.
Mijn hobby's zijn electronica en natuurlijk muziek. Mag ook graag rijzen maar heb daar niet altijd te tijd voor.
Ook ben ik gerelgeld achter mijn PC te vinden want TV kijken doe ik weing.Zonde van de tjid vind ik.
Herman heb ik vrijdag bij Oerrock ook gezien al fotograverend door het publiek en in voor een geintje.Leuke persoonlijkheid
Zaterdags (niet altijd) doe ik vrijwiligerswerk voor de jeugd al hier en als er wat defect is repareer ik veel
dingen om zo de kosten een beetje te drukken want het leven is al duur genoeg.
Nu dit is een kleine impressie van mij hoe ik mijn leven in vul. Voor de rest wens ik iedereen een gezond en vooral
een leuk leven toe.
Mv gr Johannes