gummi
Voorgesteld, goedgekeurd
www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk
|
|
« Antwoord #735 Gepost op: 07 Juli, 2009 18:11:57 » |
|
hallo ik ben jaap de jong
mijn hobbys zijn auto's feesten en zenden ik werk bij een bouw bedrijf en ik woon in damwoude
hoop dat ik nu foto's kan zien gr jaap
|
|
|
|
|
|
|
gerke-gea
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #736 Gepost op: 07 Juli, 2009 20:52:39 » |
|
Heey! Wij zijn Gerke en Gea en wonen samen in Friesland. We zijn nu bijna 3 jaar gelukkig samen! We zijn gek op piratenmuziek en alles wat er om heen zit We gaan ook piratenfeesten af, zoals afgelopen zaterdag naar het Gigantenfestival In Oudkerk. Zo doende zijn we op deze site aangekomen. En we wouden graag even wat foto's zien, maar dan moest je je eerst aanmelden en je even voorstelen, dus bij deze!
|
|
|
|
|
|
|
audimechanic
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #737 Gepost op: 07 Juli, 2009 22:14:38 » |
|
Heey dames en heren jongens en meisjes!
Ik ben Sjoerd Grolleman en kom uit Tytsjerk.. Ben nog in opleiding, maar mijn beroep is Automonteur. Afgelopen zaterdag zijn we met zijn allen naar het Gigiantenfestrival geweest! het was super leuk daaro en heel gezellig. Mijn hobby's zijn dus: Auto's, Vrouwen, Op stap, Kroegen... en gezelligheid maken!
Groetjes!
|
|
|
|
|
|
|
nataschakruijt
Drachten
|
|
« Antwoord #738 Gepost op: 07 Juli, 2009 23:26:47 » |
|
Hallo ik ben Natascha Kruijt! ik heb net mijn diploma onderwijsassistente gehaald. ik heb een vriend en ik werk in de hema.
|
|
|
|
|
|
|
romo
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #739 Gepost op: 08 Juli, 2009 10:04:33 » |
|
AA010Hoi allemaal Ik ben Monique en moeder van 2 meiden van 6 en 10. Ik ben afgelopen zaterdag op het gigantenfestival geweest. Het was een geweldig feest. Verder werk ik als nagel styliste. Het lijkt me leuk om hier van alles te kunnen lezen en foto's te kunnen bekijken. Groetjes Monique
|
|
|
|
|
|
|
joeke
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #740 Gepost op: 08 Juli, 2009 11:23:55 » |
|
a goeie, myn namme is Joeke. Bin wolris te finnen op'e piratenfeestjes no, fjirders hjer ik by de Vrolijke Strijders. Op 29 augustus hawwe in machtig feest yn Droegeham, komst do ek? http://www.devrolijkestrijders.nlNo sa mar wer...
|
|
|
|
|
|
|
famke
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #741 Gepost op: 08 Juli, 2009 12:15:04 » |
|
Hallo iedereen!
ik ben marieke en ik ben 18 jaar. ik kom uit zuidwesten van friesland.ik ben gek op feesten, fitnissen en gekke dingen doen met vriendinnen. verder studeer ik nog, en een bijbaantje in de winkel.
groetnis mariek
|
|
|
|
|
|
|
peppie
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #742 Gepost op: 08 Juli, 2009 18:30:07 » |
|
hallo, ik ben Petri Nicolai en woon in Burgum. ik zit nog op school en doe de opleiding SPW. mijn hobby's zijn uigaan, winkelen enz.
groetjes Petri
|
|
|
|
|
|
|
memmonique
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #743 Gepost op: 08 Juli, 2009 18:43:10 » |
|
hallo ik ben monique Mijn hobbys zijn mijn kinderen en mijn honden Ik vindt het leuk om zo nu en dan met vrienden te stappen.
|
|
|
|
|
|
|
outfield
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #744 Gepost op: 08 Juli, 2009 20:51:54 » |
|
hallo ik was ook op t feest der feesten ik ben 34 ik ben fanatiek fan van nederlandse muziek heb jaren bij de vrolijke strijders gezeten en daar kennen de luisteraars mij als outfield
|
|
|
|
|
|
|
lissv
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #745 Gepost op: 09 Juli, 2009 16:16:02 » |
|
hallo,
ik ben lisanne uit garyp ik ben ook op het feest in oudkerk geweest 'k vind het altijd wel leuke feestjes we zijn met allemaal mensen uit garyp in 1 grote dubbeldekker naar het feest gegaan.
mijn hobby is paardrijden en uitgaan met mijn vrienden en naar mijn vriend toe natuurlijk.
'k ben 16jaar oud
|
|
|
|
|
|
|
Ineke1990
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #746 Gepost op: 09 Juli, 2009 17:31:38 » |
|
haai ik ben Ineke ben 18 jaar en kom uit Damwoude mijn hobby,s zijn sporten en zingen en uitgaan met vrienden.. zingen is mijn passie ben namelijk druk met mijn eerste nieuwe single bezig en die komt binnenkort uit
|
|
|
|
|
|
|
hediene
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #747 Gepost op: 09 Juli, 2009 19:53:42 » |
|
Hallo,
Mijn naam is Hediene Woudwijk. Ik ben 20 jaar en woon in Dokkum. Ik heb net mijn school afgerond en ben nu op zoek naar werk..
Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
muchacha
Drachten
|
|
« Antwoord #748 Gepost op: 09 Juli, 2009 20:38:22 » |
|
hey hallo, ik ben neeltje en kom uit drachten. ik ben op deze site terrecht gekomen door de bruiloft van mn oom en tante(denoorman en lady henny) groetjes
|
|
|
|
|
|
|
demi31
Drachten
|
|
« Antwoord #749 Gepost op: 10 Juli, 2009 05:42:53 » |
|
hallo ben dinie en ben op trouw feest van henk en hennie geweest en wou graag de foto's bekijken ben 35 en woon nabij jubbgea samen met anton dat was het dan gr dinie
|
|
|
|
|
|
|
|