"Duo Wim en Miranda"
Miranda geboren te Hoogezand begon als zangeres in de 4 mans formatie in 1988 en in 1990 zocht de
groep een nieuwe toetsenist.
Op dat moment komt Wim geboren te Onstwedde bij de band , hij was toen al geen onbekende in het muziekwereld
want hij trad toen al op in volle zalen met zijn neefje in de voorprogramma's van de toen wel bekende duo Johan & Henk.
Na 2 jaar had Wim en Miranda het wel gezien in deze band en zochten ze een drummer en gingen we verder als trio.
Ook deze formatie leverde vele leuke optredens op en de drukte nam toe. Helaas moest de drummer afscheid nemen en gingen we verder onder onze eigen naam "duo Wim & Miranda".
Ook treden we nu regelmatig op met orkestbanden en verzorgen wij het geluid in samenwerking met diverse artiesten.
In 2007 namen we onze eerste singel op " Elke dag ben ik zo blij " en in maart 2008 onze tweede singel
"Ik wordt blij wanneer ik in jou ogen kijk " deze nummer hebben we ook live gezongen op het
Mega Piraten Festijn te Onstwedde 12 april 2008 en op de havenfeest te Hilversum en op diverse roadshows.
Vanaf begin dit jaar is het succes voor ons echt begonnen en treden wij als duo Wim en Miranda meerdere keren
per weekend op , niet alleen in het noorden maar in alle windhoeken van ons land.
Met vriendelijke groet,
Wim en Miranda
www.wimenmiranda.nl