Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 144   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Voorstelrondes  (gelezen 535054 keer)
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 29 September, 2005 20:02:55 »

Dag Marleen,

Over die aandacht hoef je hier niet in te zitten. Wellicht vind jij het, net als veel andere jongerenwebsite.nl-bezoekers, ook leuk om aan verschillende nieuwe activiteiten mee te doen. Je bent van harte welkom!

Gelogd
Yvonne
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #16 Gepost op: 06 Oktober, 2005 16:49:56 »

Hey Allemaal,

Nou super gaaf zeg zo'n website, kunnen we nog wat van leren bij Heartbeat.. Smiley
Nou ik zal me dan hier maar even voor stellen. Ik ben Yvonne Winters, ben 20 jaar jong Smiley en ik woon in Swifterbant. Mm.. tja wat zet je hier dan nog meer neer, ik sport zo ongeveer vier keer per week en dan wel paardrijden Smiley doe dit nu ongeveer 16 jaar, dus met de paplepel in gegoten zeggen ze ook wel Wink Daarnaast doe ik drama en organisatie bij onze jeugdkerk (Heartbeat), maar ga ik daar mee stoppen Sad wat ik erg jammer vind, maar om een erg leuke reden. Namelijk: Ik vertrek voor een half jaar naar Katowice (Polen) Ik ga daar vrijwilliger werk doen in een kinderhuis. Heb daar erg veel zin in. Als ik daar internet heb kom ik absoluut ook ff deze site checken.. Smiley

tot later, liefs Yvonne
« Laatste verandering: 27 December, 2005 23:18:39 door herman » Gelogd
F.R.O.G. Squad
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 30


« Antwoord #17 Gepost op: 14 Oktober, 2005 21:33:23 »

hee hee,

ik ben Alfredo. Onschuldige (A) jongen van het jongerengroep van de Utrechtse Heuvelrug, dat zijn allemaal van die kleine gehuchtjes in het oosten van Utrecht in de buurt van Amersfoort. (Eigenlijk Woudenberg)
De groep bestaat uit ongeveer 30 mensen en is groeiende. De jongeren zijn tussen de 13 en 25 jaar.
Maar F.R.O.G. staat voor Fully Rely on God. En de kikker is ook onze mascotte, want de Utrechtse Heuvelrug heeft heel veel kikkers en groen is een gave kleur.

mzzlz en greetz

Alfredo Cool
« Laatste verandering: 09 Januari, 2006 22:47:27 door F.R.O.G. Squad » Gelogd
Fiona
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 1


« Antwoord #18 Gepost op: 15 Januari, 2006 18:33:26 »

Ik ben Fiona, 18 jaar, wonend in Garijp ..

Als er nog vraagjes zijn .. hoor ik het wel ..
Gelogd
wiebeveenstra
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 12


« Antwoord #19 Gepost op: 15 Januari, 2006 21:13:05 »

Hoi
Ik ben Wiebe Veenstra
Ik woon in Sneek
Ben 12 jaar
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #20 Gepost op: 15 Januari, 2006 22:24:15 »

Dag Yvonne,

En nu 3 maanden later draait Heartbeat ook gezellig mee op jongerenwebsite.nl. Had je ook niet kunnen denken nou?
Als je het leuk vind mag je ook wel een stukje schrijven over je verblijf in Polen.
Je kunt het dan hier: http://www.jongere.info/forum/index.php?action=post;board=52.0 schrijven.

Groetjes,
Herman
Gelogd
Anja
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #21 Gepost op: 16 Januari, 2006 09:16:29 »

Hallo ik ben Anja Hagenbeek en woon al bijna 12,5 jaar in Swifterbant. Ik ben getrouwd en heb een zoon van 8 jaar. Mijn hobby is zingen. Ik zing momenteel bij een gospelkoor een popkoor en bij Heartbeat. Ook doe ik het secretariaat van Heartbeat. Verder vind ik het ontzettend leuk om op zaterdag morgen langs de lijn te staan als Gerwin ( mn zoon) moet voetballen.
Nou dat was het wel voor nu.

Groetjes Anja
Gelogd
Arjen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 76


« Antwoord #22 Gepost op: 16 Januari, 2006 18:14:11 »

goedendag, mijn naam is Arjen Uil
ik woon in swifterbant en ben 18 jaar oud Tongue
ik ben actief bij onze jeugdkerk (heartbeat) waar ik drama leiding ben

hahah, tot zover, lekker algemeen stukje Tongue

tot laters

Arjen Wink
Gelogd
Erik Eleveld
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 1


« Antwoord #23 Gepost op: 16 Januari, 2006 18:53:17 »

Hey allemaal,

Aangezien ik nieuw deelneem aan het forum stel ik me ff aan jullie voor.
Mijn naam is Erik Eleveld, ben getrouwd met Mieke en heb drie kinderen.
Overdag werk ik bij ABN AMRO en in mijn vrije tijd ben ik voorzitter van de Heartbeat organisatie in Swifterbant; een onwijs coole club! Binnen Heartbeat ben ik ook nog muzikaalleider van de band en speel op de piano. Op dit moment volg ik een dirigentenopleiding en dat breng ik zo af en toe in de praktijk bij het Gospelkoor in Swifterbant waar ik tweede dirigent ben.

He, ik ben eruuuuug benieuwd wie of wat er allemaal voorbij komt fietsen in het forum.
Hartelijke groeten,

Erik
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 16 Januari, 2006 22:51:08 »

Dag Erik,

Van harte welkom op het forum. Ik hoop, dat je net zo veel plezier zult hebben als de rest.

Op deze site zijn ook nog een aantal orkesten die ook meedraaien op www.jongerenwebsite.nl.

Het is nog onder constructie, maar het leek me toch leuk om ze vast even te noemen;
nnge.jongerenwebsite.nl (Het Noord Nederlands Gitaar Ensemble), rmgo.jongerenwebsite.nl (Het Regionaal Mandoline en Gitaar Orkest) en tremolino.jongerenwebsite.nl (een Mandolineorkest).
Ze staan ook in de map "Concerten". Die vind je in het menu "ABC". Hier staan nog veel meer onderwerpen in.

Groeten,
Herman
« Laatste verandering: 16 Januari, 2006 23:05:41 door herman » Gelogd
frankjansons
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 4


« Antwoord #25 Gepost op: 16 Januari, 2006 22:59:45 »

Hallo allemaal,

Zoals gebruikelijk zal ik me even kort voorstellen. Ik ben Frank Jansons en ik ben actief binnen de Rooms Katholieke kerk in Leeuwarden en Groningen. Zoals bijvoorbeeld als contactpersoon van de gespreksgroep Extra in Leeuwarden in de Titus Brandsmaparochie. Ik heb een Oecumenische achtergrond en ben o.a. Franciscaans ginspireerd.

Ik ben zeer geďnteresseerd in alles wat temaken heeft met Religie, Muziek, Exacte wetenschappen en mensen. Voor meer info, mail, voeg me toe op MSN, op kijk op de site van Extra.

Vrede en alle goeds!

Frank
« Laatste verandering: 26 November, 2007 00:06:54 door frankjansons » Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 16 Januari, 2006 23:16:29 »

Dag Frank,
 
Dan zit je hier goed, want ook de christelijke gemeenschap is hier goed vertegenwoordigd.

Bezoek bijvoorbeeld ook eens een jongerendienst van movement of heartbeat. Je zult er zeker geen spijt van krijgen.
Kijk maar eens op movement.jongerenwebsite.nl en heartbeat.jongerenwebsite.nl.
In de rubriek "Tips" op de hoofdpagina komen steeds de nieuwtjes te staan. Hier staan ook hele interessante christelijke dingen bij. Dit geldt ook voor de activiteitenagenda.

Hartelijk welkom als nieuw lid.

Groeten,
Herman
Gelogd
F.R.O.G. Squad
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 30


« Antwoord #27 Gepost op: 18 Januari, 2006 22:03:29 »

hee alfredo hier (FROG),

kom zelf uit de Heuvelrug in Oost Utrecht, zelf zit ik in een pas opgerichte jongerengroep van onze rk kerk. Allemaal ontstaan na het WJD in Keulen.

ik zie je wel verschijnen

alfredo
Gelogd
CNaber
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 1


« Antwoord #28 Gepost op: 18 Januari, 2006 23:20:26 »

Heey Allemaal..!!

Ik ben Chiel Naber en kom uit Swifterbant.
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen dus ik zal maar even de standaard dingen doen

Ik ben 19 jaar en woon al heel mijn leven in Swifterbant ( en nee het is niet saai daar)
we hebben een onwijs leuke jongerengroep Heartbeat genaamd waar ik erg actief ben.

De mensen waar ik mee samenwerk zijn erg leuk en gezellig en ik hoop dat dit nog een heletijd mag duren.

Nou voor vragen kom maar op....!!!!

Groetjes Chiel
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #29 Gepost op: 19 Januari, 2006 18:15:20 »

Heey allemaal

Ik ben maaike ,
ik ben 15 jaar ( bijna 16  Tongue)
Ik woon in swifterbant ... Ik zit natuurlijk ook bij heartbeat  Roll Eyes
Bij het dramateam ( heel leuk hoor..!!! Grin)

Groetjes Maaike

Ps : mijn bijnaam is : broccoli-bever-three ( hea kim  Wink Cheesy Grin Roll Eyes)
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 144   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: