Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 144   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Voorstelrondes  (gelezen 603792 keer)
herman
Administrator
Geslacht: Man

« Antwoord #210 Gepost op: 05 Oktober, 2006 19:28:15 »

AA116  AA118 Hallo Cáthy,

www.jongerenwebsite.nl is voor iedereen die zich jong voelt, dus ik zou zeggen, kom er gezellig bij en voel je vrij. Er zijn je inmiddels ruim 200 anderen voorgegaan. Niet alle onderwerpen zijn voor gasten toegankelijk is je misschien wel opgevallen. We hebben bijvoorbeeld ook een online advocaat, maar daar kunnen gasten niet bij. Met je gratis lidmaatschap kun je dit wel.

Met vriendelijke groeten,
Herman Hooghiemstra

www.jongerenwebsite.nl
zera
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #211 Gepost op: 05 Oktober, 2006 20:32:02 »

Hallo allemaal. Ik heet Zera en ik ben 17 jaar oud. Ik heb hier ingelogd omdat ik een activiteit moet uitvoeren voor mijn klas. Ik heb geen activiteit kunnen vinden. Dus hopen dat ik hier iets aan heb..

Groetjessss AA090
herman
Administrator
Geslacht: Man

« Antwoord #212 Gepost op: 06 Oktober, 2006 22:42:32 »

Dag Zera,

Welkom op www.jongerenwebsite.nl. Je vertelt, dat je voor je klas een activiteit moet uitvoeren. Wat zoek je precies? Je kunt met je lidmaatschap een bericht schrijven bij de oproepen. Dat is ook in onderdeel 2 van het forum. Dan kunnen wij je wat gemakkelijker helpen. Dit is de directe link ervan: http://www.jongere.info/forum/index.php?action=post;topic=11.45

Kijk ook eens in ABC-menu 2. Daar staan nog eens ruim 100 onderwerpen. Hoe kom ik daar?
www.jongerenwebsite.nl > links zie je het hoofdmenu, klik daar op de knop "ABC (Meer onderwerpen)"

Veel succes met je activiteit.

Met vriendelijke groeten,
Herman Hooghiemstra

www.jongerenwebsite.nl
f.steenstra
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

« Antwoord #213 Gepost op: 07 Oktober, 2006 21:58:51 »

hallo allemaal[ AA118

graag wil ik mij voorstellen,mijn naam is fokje

ik woon sindskort in bolsward,ben 32 jaar
ik hou van wandelen zingen en sporten
ik ben gek met konijnen en een cavia
heb een hele tijd in joure gewoont
Ik ben bij de rk kerk aangesloten,maar sta open voor allerlei activiteiten wbh geloof
zo ben ik ook naar zo n jongerdienst geweest,sprak mij wel aan.
vincent
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #214 Gepost op: 20 Oktober, 2006 18:15:04 »

Hallo,

Mijn naam is Vincent van den Hoogen en ben samen met twee vrienden een bedrijfje gestart, "Ava Shirts" u wellicht al bekent. Wij zijn nog wel studerend maar zochten voor naast onze studie een leuke bezigheid. Na een aantal avonden brainstormen hebben wij besloten om producten, met name textiel, online te gaan verkopen. Nu is dit niet echt speciaal! Maar de opdrukken op de T-shirts en truien bestaan uit gelovige statements, gebaseerd op teksten uit de bijbel. En juist dit maakt ons assortiment speciaal! Wij proberen hier mee het Christendom onder de aandacht te brengen onder de jongeren. Iets dat tot op heden goed verloopt. Inmiddels zijn wij al een aantal maanden bezig en merken dat onze producten enthousiast worden ontvangen bij de jongeren. Ook organiseren wij Ava Party's waar bij jongeren kennis kunnen maken met onze producten.
Vriendelijke groet,

Vincent van den Hoogen
Avashirts.nl
johnpol
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #215 Gepost op: 20 Oktober, 2006 19:39:57 »

Hallo jongelui,

Ik ben John Pol en lid van de christelijke motorclub "Christian Motorcycles Association".
Wij hebben elke 3e zondag van de maand een regiomiddag in Hardenberg.Onder deze link http://www.cma-nl.org/intro1.html vind je als Christelijke of niet Christelijke biker informatie over ons.Op persoonlijke titel schrijf ik gedichten, deze plaats ik op onze eigen site: http://members.home.nl/john-anne/Index.htm of op gedichtenfreaks: http://www.gedichten-freaks.nl/gedichten.asp  je zal dan ff op schriver moeten zoeken.

Alle actieve leden van de Christian Motorcyclists Association zijn wedergeboren christenen, die het doel van de club onderschrijven, namelijk het bereiken van motorrijders met het goede nieuws van redding door Jezus Christus.
« Laatste verandering: 21 Oktober, 2006 05:49:13 door johnpol » Gelogd
Linda
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #216 Gepost op: 21 November, 2006 21:38:20 »

Hallo allemaal,

Ik ben Linda Linssen en kom uit een klein dorpje in de buurt van Roermond (Limburg). Ik ben op deze site gekomen via de site van jongkatholiek.nl. Daarnaast ben ik dus jong en ik wilde ik hier wel eens een kijkje gaan nemen.
Verder ben ik 15 jaar, zit in de 3de klas van havo en ben katholiek Cheesy. Ik zwem graag, zeil, fiets, speel viool etc.

Ik hoop hier weer veel meer te weten te komen en miss. nog wel weer wat interessante discussies mee te maken.

Voor iedereen nog een fijne week toegewenst hopelijk was mijn voorstelronde zo voldoende Cheesy

Liefs,
Linda

p.s. Verder ben ik nog heel actief bij Life Teen, dit is een jongerengemeeschap over gewaaid vanuit Amerika naar Nederland wat zich nu ook in Nederland steeds meer gaat uitbreiden. Eerst ging ik hier zelf steeds heen nu mag ik mij ook inzetten om mijn beleving en dat Vuur door te geven.
Zie ook www.lifeteenroermond.nl!!
angejona
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #217 Gepost op: 28 Januari, 2007 16:30:20 »

hey
nou ik ben dus antoinette
ben 26 jaar woon in kampen met  getrouwd met gertie en samen hebben wij 2 lieve dochter jo-ann en naomi
henriette29
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #218 Gepost op: 28 Januari, 2007 20:51:14 »

Olaaaaa

Ik ben Henriette  . In mijn dagelijks leven sta ik voor de klas en geef les aan de pubers. Ik ben bij toeval op deze website gekomen doordat er foto's zijn gemaakt op een piratenfeest in Steenwijk. Wat ik super vind uiteraard. AA106
Een van mijn grote hobby's zijn carnaval vieren en lol maken. AA126

Groeten Henriette AA054
vissertjuh
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #219 Gepost op: 29 Januari, 2007 11:15:35 »

hallo
ik ben jolanda
getrouwd
twee kids
en heb herman voor het eerst gezien in steenwijk
dus was erg benieuwd hoe de foto,s waren gelukt
vandaar  AA118
Mellany
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #220 Gepost op: 29 Januari, 2007 17:33:34 »

Ik ben Mellany Cool
Ik woon in Steenwijk Roll Eyes
En k ben 13 jaar AA038
Verder weet ik niet wat ik hier mOet
Zetten. Grin
dOeii Evil Evil
valeriehh
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #221 Gepost op: 29 Januari, 2007 19:29:49 »

hallo,
ik ben valerie eikelboom
ik woon in steenwijk
ik ben ik het stedo party geweest..Cheesy
het was egt superr leuk..Cheesy
haha nouwja dan ga ik weer doei doeii hvjeee
jaqueline
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #222 Gepost op: 29 Januari, 2007 19:30:27 »

hoi hoi herman nou hier ben ik dan haha net op msn gesproken
nou ik ben dus jaqueline en een van van de vele rck leden haha
het was echt top zaterdag in steen wijk en echt leuk dat je fotos hebt gemaakt
maar ja nu nog eff bekijken
hey de groeten en we zien elkaar vast wel weer eff
groetjes jaq
henry
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #223 Gepost op: 29 Januari, 2007 20:05:33 »

hallo ik ben henry ik woon in steenwijk ben 15 jaar en woon men hele leven al in steenwijk ben zaterdag nog naar piratenfeest gewest was super ga zkrs weer heen nou rusig
DonMartinoz
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #224 Gepost op: 29 Januari, 2007 20:29:23 »

Jah goeiendag eempies,
Ik zal me ook maar even voorstellen omdat ik anders weer kan opkukelen  AA041
Martin heet ik en woon in Vledder...
Doe opleiding fotografie en houdt inderdaad ook wel van een  AA126
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 144   Omhoog
  Print  

Ga naar: