jelleo
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1785 Gepost op: 27 Februari, 2012 16:45:53 » |
|
Hallo iedereen, Ik ben Jelle en ben 17 jaar. Ik werk bij de albert heijn als kwaliteitsmedewerker, een mooie naam voor zorgen dat de winkel er schoon en netjes uitziet . Ik zit nu in mijn eindexamenjaar vwo, waarna ik de koninklijke luchtvaartschool wil gaan doen. Ik kwam op deze site via sanger rinus natuurlijk! Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
paulus
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1786 Gepost op: 27 Februari, 2012 18:16:17 » |
|
hoi allemaal, ik ben Paul en ik ben 18 jaartjes oud. ik zit nu in de 6e van het vwo en wil hierna lucht en ruimtevaart gaan studeren in delft. ik werk in de ah als vakkenvuller, wat een erg chill baantje is waar je bijna niets voor hoeft te doen. voor de rest ben ik samen met mijn beste homeboy jelleo naar zanger rinus geweest, wat echt een fantastische avond was! cheers
|
|
|
|
|
|
|
danidolfijn
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1787 Gepost op: 28 Februari, 2012 12:07:25 » |
|
hallo ik ben lady dolfijn wij draaien bij het rta team houden van het nederlandse lied groetjes lady dolfijn
|
|
|
|
|
|
|
shirley1234
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1788 Gepost op: 29 Februari, 2012 21:36:48 » |
|
hai ik ben shirley. ik ben 15 jaar, zit op vmbo kader. hier na wil ik iets in de sport gaan doen gr
|
|
|
|
|
|
|
eertje67
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1789 Gepost op: 29 Februari, 2012 21:55:24 » |
|
hoi
mijn naam is eertje ben zelf dj bij een station , hou van reizen,gedichten schrijven , lezen , luisteren na muziek woon samen en treed dit jaar in het huwelijk hebben een zoon thuis wonen en rest uit huis
wil je meer weten hoor ik het wel
groetjes eertje
|
|
|
|
|
|
|
|
rebecca87
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1791 Gepost op: 03 Maart, 2012 08:01:58 » |
|
hoi
ik ben rebecca van kammen 25 jaar uit oosterwolde, 5 jaar getrouwd met johan en trotse mem van julia en mark! verder ben ik parttime aan het werk bij de blokker, hou van winkelen uitgaan (op zn tijd;p) leuke dingen doen met mn kindertjes of manlief:)
|
|
|
|
|
|
|
karin1991
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1792 Gepost op: 03 April, 2012 19:04:08 » |
|
hallo, ik ben karin ik ben 20 jaar. ik hou van paardrijden en lezen en met mijn hond wandelen. groetjes karin
|
|
|
|
|
|
|
teake-duck
|
|
« Antwoord #1793 Gepost op: 08 April, 2012 14:16:48 » |
|
hallo, mijn naam is teake vellinga, ben 16 jaar en mijn hobby is het nederlandstalige lied! ik ben gek op een pizza shoarma hihi
Gr, teake
|
|
|
|
|
|
|
anuschka
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1794 Gepost op: 09 April, 2012 12:02:34 » |
|
Hallo mijn naam is Anuschka. Ik woon in het mooie Ferwert.
Ben beginnend artieste.
Heb net mijn eerste singel uitgebracht. genaamd Dan neem jij mij weer in je armen.
Hopenlijk horen jullie in de toekomst heel veel van mij.
Groetjes Anuschka
|
|
|
|
|
|
|
herman
|
|
« Antwoord #1795 Gepost op: 09 April, 2012 12:09:07 » |
|
Hoi Anuschka, Hartelijk welkom hier op www.jongerenwebsite.nl. Je zingt voortreffelijk, dus ik wil hierbij dan ook iedereen die ook een feestje organiseert aanraden om jou te vragen. Groeten, Fotoherman Hallo mijn naam is Anuschka. Ik woon in het mooie Ferwert.
Ben beginnend artieste.
Heb net mijn eerste singel uitgebracht. genaamd Dan neem jij mij weer in je armen.
Hopenlijk horen jullie in de toekomst heel veel van mij.
Groetjes Anuschka
|
|
|
|
|
|
|
jessicaf2
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1796 Gepost op: 09 April, 2012 19:41:19 » |
|
Hee ik ben jessica woon in ferwert ga vaak opstap en zing graag
xx
|
|
|
|
|
|
|
frederika
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1797 Gepost op: 10 April, 2012 16:35:28 » |
|
hallo ik ben frederika woon in workum en heb een kindje van bijna 2jaar vind het super leuk om hier lid van te wezen toppie..
|
|
|
|
|
|
|
Cubafm
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #1798 Gepost op: 10 April, 2012 17:34:51 » |
|
Hallo mijn naam is Tjalling Pool Lid van de Friese Bier Studio, en nieuwsgierig wanneer de eerste foto's online komen
|
|
|
|
|
|
|
|
|