Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 144   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Voorstelrondes  (gelezen 535082 keer)
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #90 Gepost op: 23 Februari, 2006 20:55:33 »

Dag Anja,

De economie trekt weer aan. Heb je het gelezen in de krant?
Nog even en dan hebben we weer van die toestanden als in 2000. Toen kon het allemaal niet op. De bedrijven kwamen gewoon bij ons op school om zelfs daar ons aan contracten te helpen. Die personeelstekorten komen terug.
Ze willen ons dolgraag hebben. Goede jonge krachten.

Gelogd
lisette
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 59



« Antwoord #91 Gepost op: 23 Februari, 2006 22:12:53 »

Ik studeer aan Pabo-almere.
Heb eerst anderhalf jaar gedaan op windesheim in Zwolle, maar dat beviel mij helemaal niet, ik had nl een stagebegeleider van de pabo uit en op de een of andere manier mocht zij mij niet. En dus kreeg ik een onvoldoende want haar argument was (let op.. ik was toen eerstejaars he) "Je kan nog geen hele dag voor de klas staan." tja toen had ik het wel gezien op die leerfabriek. Dus ik zou eerst een andere opleiding gedaan, maar dankzij iemand ben ik overgehaald om toch door te gaan en sindsdien zit ik in Almere.
Gelogd

Een wokpan is net een vergiet, maar dan zonder de gaatjes
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #92 Gepost op: 23 Februari, 2006 22:16:26 »

Dag Lisette,

Een andere veelgebruikte rotsmoes van werkgevers is; "Oh, hij of zij past niet helemaal goed in de groep". Sommigen hebben zelfs het lef om te zeggen, dat je problemen hebt me je sociale vaardigheden. Ik heb die dingen zelf meegemaakt. Ik ben daardoor wel een stukje harder geworden tegen mensen waarvan ik weet dat ze me een hak proberen te zetten. Ik zou ze met alle plezier nog eens onder ogen komen.
Gelogd
alidak@hetnet.nl
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 6


« Antwoord #93 Gepost op: 23 Februari, 2006 22:22:43 »


Hallo allemaal,

Ik ben Alma Kikkert , en ik organiseer al 12 jaar in de herfst een reis naar Taize. Erg leuk en bijzonder.
In het dagelijks leven ben ik werkzaam in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking (vroeger zei je een verstandelijke handicap) en daarnaast in de zorg voor dak-en thuislozen.
Ik hou van mensen, dus daar zit ik goed!
groetjes,
Alma Kikkert.
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #94 Gepost op: 23 Februari, 2006 22:45:35 »

Dag Alma,

Wat doe jij dankbaar werk. Hartstikke goed. Was jij vorig jaar ook mee naar Den Bosch toen de taizébroeders hier waren tijdens het jongerenweekend wat vandaag precies 1 jaar geleden was? Daar kregen we nog een rondleiding door dak- en thuislozen.
De foto's ervan staan nog wel in de taizérubriek.
Vanuit welke plaats organiseer jij reizen?

Groeten,
Herman
Gelogd
alidak@hetnet.nl
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 6


« Antwoord #95 Gepost op: 23 Februari, 2006 23:18:51 »

Hallo Herman,

Ik was vorig jaar alleen s' avonds in Den Bosch omdat ik overdag moest werken.
En de reis organiseer ik vanuit de regio'  s Leiden en Utrecht maar er gaan mensen uit heel Nederland mee!
groetjes,
Alma.
Gelogd
station club glimlach
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 33


« Antwoord #96 Gepost op: 25 Februari, 2006 11:39:44 »

hallo mensen ik ben dj wout van de station club glimlach is een piraten zender die het nederlandstalig lied verzorgt want omdat haast nergens anders wordt gedraaid dan alleen bij de piraten op de radio en op internet en we zijn nu bezig met een marathon uitzending icm de schrik van de toekomst is nieuw bij dit station dus vandaar deze marathon voor meer info en om ons te kunnen beluisteren kun je via http://193.242.108.41:8550/listen.pls en ook via deze site kunje ook beluisteren via delink muziek en nederlandstalig en dan sironateam kun je ook de windows mediaplayer aanklikken we wensen u veel luister plezier en u kunt ook plaatje's aan vragen greetz dj wout van station club glimlach
Gelogd
erwin (movement
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 4


« Antwoord #97 Gepost op: 25 Februari, 2006 16:35:45 »

Hoi ik ben erwin hoekstra.
Ik kom uit Bolsward ik ben 19 jaar,
en ik zit bij de jeugdkerk (movement)
ik boe ook veel aan sport zoals korfbal

Gelogd
Geeske
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #98 Gepost op: 25 Februari, 2006 21:34:12 »

HaaYy, ik bin Geeske, ik bin hjir komme trog herman, want myn ferhaaltsjes wieden eins net sa goed foar yn it gasteboek
oow, kzal het btw ff in NL doen Wink.. ik ben Geeske, 18 lentes jong .. Cheesy naja, dat was het wel, als je nog wat wil weten: vraag maar !!
Gelogd
Carla
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #99 Gepost op: 26 Februari, 2006 16:09:34 »

Hallo luitjes,

Ik ben Carla en kom uit één van de mooiste plekjes van de Friese Wouden. HIhi vind ik zelf hoor.  Ik ben 33 jar en ben gek van de piraterij (nederlandstalige muziek). Misschien hoort u later meer van mij.

Groetjes van Carla
Gelogd
gepke
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 26


« Antwoord #100 Gepost op: 26 Februari, 2006 19:58:02 »

ja hallo ik ben gepke en ik ben tien jaar en ik heb een broertje en ik woon in augustinusga  Smiley ik zit op school  en ik zit in groep 7 en mijn hobby's zijn: zwemmen fietsen lopen darten
Gelogd
gepke
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 26


« Antwoord #101 Gepost op: 26 Februari, 2006 19:59:46 »

heey wat leuk als jij je zelf ook hebt voorgesteld hebt  Shocked  liefssssss Gepke Alma Kiss
Gelogd
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #102 Gepost op: 26 Februari, 2006 20:48:35 »

hee gepke!

leuk dat je je hebt aan gemeld..

Veel Plezier..

gr. Kim
Gelogd
miets
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 1


« Antwoord #103 Gepost op: 26 Februari, 2006 22:05:09 »

hallo allemaal

nou ik ben sinds kort hier op het forum en of ik er vaak ben... nee denk het niet maar boeit ook niet
ik zal me eerst ff voorstellen:

Ik ben Bertha Jellema wonende in een dorpje genaamd dronrijp ergens in de buurt van leeuwarden
ben 18 jaar heb me rijbewijs gehaald en heb een mooie opel astra statiowagon waar ik heel trots op ben
nou me hobbys zijn dus auto's en dan eigenlijk vooral de mitsubishi space wagon en opel...
verder houw ik ook van dieren heb zelf een pony en een kat en ga elke week naar de manege toe
ik zeg dan ook ... de dieren komen VOOR de mensen!!! en diegene die dat niet vindt dies gek!

nou ik weet niet meer wat ik verder neermoet zetten dus heb je nog vragen of wat dan ook email me maar
mitsubishi_space_wagon@hotmail.com

groetjuhs van BeRtHa & MiEtS


Gelogd
lisette
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 59



« Antwoord #104 Gepost op: 27 Februari, 2006 18:25:15 »

ja idd, en als je nu ziet dat ik bijna ben afgestudeerd, ik zou die vrouw nu graag eens ontmoeten. En over dat harder worden, tja ik ben er eerst wel een stuk onzekerder van geworden, maar nu ben ik idd wat harder en veel zelfverzekerder.

Gelogd

Een wokpan is net een vergiet, maar dan zonder de gaatjes
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 144   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: