Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Liefde, wat vind jij?  (gelezen 52390 keer)
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #15 Gepost op: 05 Maart, 2006 12:34:39 »

ja idd ..!!

Gelogd
Jildau
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 45


And he will be loved...


« Antwoord #16 Gepost op: 05 Maart, 2006 18:01:02 »

Zelf ben ik hetero en heb ik helemaal geen probleem als iemand homo is. Een vriend van mij is ook homo en daar kan ik juist super mee lachen Cheesy.  Ik vind dat je gewoon in de kerk moet kunnen trouwen. God accepteert je zoals je bent, waarom de kerk dan niet?



Ik zelf weet niet hoe ik hierover moet denken, maar God heeft man en vrouw voor elkaar gemaakt, niet man en man voor elkaar.
Gelogd

Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #17 Gepost op: 07 Maart, 2006 19:16:22 »

mij maakt het helemaal niet uit
als ze het zelf willen maakt het mij egt nix uit ...

Gelogd
inge69
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 5


« Antwoord #18 Gepost op: 07 Maart, 2006 22:52:49 »

ik zal je zeggen dat er bij mij in de familie een homo huwelijk plaats heeft gevonden,
en daarbij is helaas een scheiding ook nog geweest.
ik ben er dus een beetje bekend mee Wink,maar ben zelf niet gelovig dus zou zelf niet in een kerk trouwen willen.

verder begrijp ik niet waarom vrouw man wel in de kerk mag maar niet man man of vrouw vrouw,in mijn ogen moet je alles respekteren als je er niemand kwaad mee doet
en dat is in dit geval mijn menig

dus trouw waar je wil trouwen en zorg dat je gelukkig word Grin
Gelogd
inge69
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 5


« Antwoord #19 Gepost op: 07 Maart, 2006 22:57:51 »

dit verhaal doet me denken aan een doosje dat in de vensterbank staat
een heel raar doosje beplakt met kleurtjes,misschien niet mooi maar wel dierbaar,
dat doosje kreeg ik 3a4 jaar terug voor moederdag,en weet je ,een kadootje van mijn dochter erin zatten kusmondjes op een papiertje en die waren uit geknipt.
erbij een verhaal dat als ze t vergat dat ik deze dan kon gebruiken Wink

inmiddels krijg ik niet elke dag meer een kus,maar deze doen me daar wel aan denken Smiley Grin
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #20 Gepost op: 10 Maart, 2006 23:46:31 »

Hoi Inge,

Ik kan me goed voorstellen, dat zoiets je iets doet. De liefde van een kind is heel intens. Ik heb zelf nog een broertje van 12. Ik was 15 toen hij werd geboren. Het hele proces van het in verwachting zijn van mijn moeder tot nu. Ik heb alles goed meegemaakt. Heel prachtig allemaal.
Afgelopen weekend hebben we ook allemaal vredesgedichten gemaakt. Ook heel bijzonder. Dit zijn ze: http://www.jongere.info/forum/index.php?board=37.0
Gelogd
enschede-er
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 15


« Antwoord #21 Gepost op: 11 Maart, 2006 22:12:11 »

nog even een toppic.
De liefde die je niet vergeet.
Of het nou de ontmoeting was in de bar, een vriend(in) van een vriend(in) of tijdens een grootschallig evenement.
Even zie je elkaar, en je hebt een tijdje met elkaar samen. Of je nu veel of weinig doet, het blijft je bij, en af en toe
denk je er weer aan. Volgens mij is dat het teken van liefde. Dat je aan elkaar denkt als je niet bij elkaar bent en
zelf niet snapt waarom dan eigenlijk? (zie ook al de contactlijstjes en hartkloppingen in magazines en op internet)
Wat vinden jullie eigenlijk van liefde en partnerschap ?
Ik geloof zelf nog steeds niet dat je een relatie zou aan moeten gaan met een zielsverwant, en toch, ik zou geen van
beiden willen wissen. valt zoiets op te lossen zonder uiteindelijk een gebroken hart te krijgen  Shocked.
Hoeveel tijd moet je liefde geven, voordat je verder moet gaan met je leven, hoeveel afstand neem je en wat moet je te bieden
hebben voordat je een relatie ingaat.
Love conquers all, oftewel vertrouw in de liefde en het komt goed, ideaal voor films en boeken, maar hoeveel jaar duurt nou een relatie gemiddeld en waarom zou een romantische relatie zoveel anders zijn dan een werkrelatie waarbij nu telkens meer werknemers van het ene na het andere werk 'hoppen' ?
Een laatste punt, je hebt de man/vrouw van je dromen gevonden, welke extra dingen kan je dan allemaal MEER doen.
Gezien 2 veel meer kunnen dan 1 kan dat in ieder geval een gigantische lijst worden.
Tot zover voor nu, reageer als je zin hebt.
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #22 Gepost op: 27 Maart, 2006 21:50:02 »

Geen probleem. Lekker jezelf zijn en ga vooral niet tegen jezelf in!
Gelogd
Jildau
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 45


And he will be loved...


« Antwoord #23 Gepost op: 27 Maart, 2006 21:50:48 »

Het is en blijft een moeilijk onderwerp (vind ik)..
Ik kan moeilijk zeggen wat anderen moeten doen. Ik weet namelijk niet hoe het voelt. Maar mensen gaan vaak ook trouwen met iemand van het andere geslacht terwijl ze op hun eigen geslacht vallen. Daardoor kun je ook weer heel wat verdriet krijgen..
Maar dat je ook meteen zo vrij moet zijn als je homo bent (dus dat je maar doet wat je zelf wil) is misschien iets te. Je moet anderen wel respecteren, maar dat het ;lang leve de lol' wordt lijkt mij niet de bedoeling.
Gelogd

Mr. Somebody
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 19


« Antwoord #24 Gepost op: 19 April, 2006 18:24:58 »

Het is en blijft een moeilijk onderwerp (vind ik)..
Ik kan moeilijk zeggen wat anderen moeten doen. Ik weet namelijk niet hoe het voelt. Maar mensen gaan vaak ook trouwen met iemand van het andere geslacht terwijl ze op hun eigen geslacht vallen. Daardoor kun je ook weer heel wat verdriet krijgen..
Maar dat je ook meteen zo vrij moet zijn als je homo bent (dus dat je maar doet wat je zelf wil) is misschien iets te. Je moet anderen wel respecteren, maar dat het ;lang leve de lol' wordt lijkt mij niet de bedoeling.


Dat blijft het altijd

maar Trouwen is een serieuse stap daar denkt men over het algemeen wel goed over na.
Als je denkt dat Trouwen een lolletje is, heb je ongeacht je geaartheid, het  goed mis.
Nog even terug naar de orginele vraag is trouwen uit de tijd nou in mijn ogen zeer zeker niet.
Het hoeft natuurlijk niet met alle dingen er om heen.
Trouwjurk, netjes pak enz. het gaat om de verbintenis de je samen aangaat.
een bevestiging op jullie relatie, en om de buitenwereld te laten zien wij horen bij elkaar.
 

maar wat je ook beslist doe wat je hart ingeeft
Gelogd
Jildau
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 45


And he will be loved...


« Antwoord #25 Gepost op: 20 April, 2006 14:38:55 »

Het is en blijft een moeilijk onderwerp (vind ik)..
Ik kan moeilijk zeggen wat anderen moeten doen. Ik weet namelijk niet hoe het voelt. Maar mensen gaan vaak ook trouwen met iemand van het andere geslacht terwijl ze op hun eigen geslacht vallen. Daardoor kun je ook weer heel wat verdriet krijgen..
Maar dat je ook meteen zo vrij moet zijn als je homo bent (dus dat je maar doet wat je zelf wil) is misschien iets te. Je moet anderen wel respecteren, maar dat het ;lang leve de lol' wordt lijkt mij niet de bedoeling.


Dat blijft het altijd

maar Trouwen is een serieuse stap daar denkt men over het algemeen wel goed over na.
Als je denkt dat Trouwen een lolletje is, heb je ongeacht je geaartheid, het  goed mis.
Nog even terug naar de orginele vraag is trouwen uit de tijd nou in mijn ogen zeer zeker niet.
Het hoeft natuurlijk niet met alle dingen er om heen.
Trouwjurk, netjes pak enz. het gaat om de verbintenis de je samen aangaat.
een bevestiging op jullie relatie, en om de buitenwereld te laten zien wij horen bij elkaar.
 

maar wat je ook beslist doe wat je hart ingeeft



Om nog verder op het homohuwelijk in te gaan..

Trouwen is eigenlijk met elkaar verbonden worden en, het allerbelangrijkste, God's zegen ontvangen over het huwelijk.
Gelogd

horseshoes
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #26 Gepost op: 23 Mei, 2006 18:40:15 »

hallo beste lezers.
Ik wil graag even wat met jou delen en vraag je ook om een rechtvaardige reactie.
ik heb een korte relatie gehad van 5 maand en
mijn vriendin is bewust zwanger geworden maar al na een paar weken ging het mis en ondstond er ruzie( een woorden wisseling) verder niets raars.
maar bij de 2e ruzie zet ze me aan de kant alsof ik een vuilnis zak ben die bij de weg kan worden gezet.
er is geen contact meer en ik wil me vrandwoording niet uit de weg gaan. het enige wat ik doe is brieven schrijfen waar ik toesteming voor heb gevraagt.
Het valt mij er af hoe het gaat en wil niets liever dan haar terug en gelukig worden. krantlezen
Gelogd
truck driver
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 16


« Antwoord #27 Gepost op: 31 Januari, 2007 23:55:28 »

Ik zou mooi een andere vriendin zoeken. Sneu hoor als je zoiets doet.
Gelogd
marietjuh
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 8


« Antwoord #28 Gepost op: 13 Juni, 2007 21:32:57 »

liefde is een goed gevoel ik hou van mij vriend en wil hem nooit meer kwijt
Gelogd
Hendrik Boomstam
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 68


« Antwoord #29 Gepost op: 13 Juni, 2007 21:36:34 »

yo marietjuh,

wil mijn lekker ding ook nooit weer kwijt.

hoe lang heb je nu verkering?
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 7   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: