nog even een toppic.
De liefde die je niet vergeet.
Of het nou de ontmoeting was in de bar, een vriend(in) van een vriend(in) of tijdens een grootschallig evenement.
Even zie je elkaar, en je hebt een tijdje met elkaar samen. Of je nu veel of weinig doet, het blijft je bij, en af en toe
denk je er weer aan. Volgens mij is dat het teken van liefde. Dat je aan elkaar denkt als je niet bij elkaar bent en
zelf niet snapt waarom dan eigenlijk? (zie ook al de contactlijstjes en hartkloppingen in magazines en op internet)
Wat vinden jullie eigenlijk van liefde en partnerschap ?
Ik geloof zelf nog steeds niet dat je een relatie zou aan moeten gaan met een zielsverwant, en toch, ik zou geen van
beiden willen wissen. valt zoiets op te lossen zonder uiteindelijk een gebroken hart te krijgen
.
Hoeveel tijd moet je liefde geven, voordat je verder moet gaan met je leven, hoeveel afstand neem je en wat moet je te bieden
hebben voordat je een relatie ingaat.
Love conquers all, oftewel vertrouw in de liefde en het komt goed, ideaal voor films en boeken, maar hoeveel jaar duurt nou een relatie gemiddeld en waarom zou een romantische relatie zoveel anders zijn dan een werkrelatie waarbij nu telkens meer werknemers van het ene na het andere werk 'hoppen' ?
Een laatste punt, je hebt de man/vrouw van je dromen gevonden, welke extra dingen kan je dan allemaal MEER doen.
Gezien 2 veel meer kunnen dan 1 kan dat in ieder geval een gigantische lijst worden.
Tot zover voor nu, reageer als je zin hebt.