Pagina's: [1] 2 3 ... 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-linkenoverzicht  (gelezen 62600 keer)
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Gepost op: 17 Februari, 2005 20:47:40 »

* JONGERENWEBSITE.NL LINKENOVERZICHT
« Laatste verandering: 10 Februari, 2008 19:14:27 door herman » Gelogd
durandus
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #1 Gepost op: 17 Februari, 2005 21:31:55 »

Hoefsmid die oplossingen heeft voor meer dan alleen hoefproblemen.
Ik houd mij bezig met hoefverzorging zoals onder andere het bekappen en beslaan.
Verder doe ik kiezen vijlen en het oplossen van rijtechnische problemen.
Onder het laatste wordt verstaan, dat het paard bijvoorbeeld het bit vast houd en doordat er scherpe randen op de kiezen zitten. Door het vijlen van de kiezen zal dit probleem worden opgelost.

Heb je zelf een probleem of het je een vraag dan kun je het hier altijd stellen.
Je krijgt altijd antwoord. Domme vragen bestaan niet. Meer informatie vind je op hoefsmid.jongerenwebsite.nl

Met vriendelijke groet,
Martijn Oosterbaan
« Laatste verandering: 16 September, 2006 21:29:11 door herman » Gelogd
dafverzamelaar
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 6


« Antwoord #2 Gepost op: 19 Februari, 2005 11:38:48 »

Sinds 30 jaar verzamel ik alles wat met de daf te maken heeft. Het "virus" heb ik opgelopen toen ik een modelletje van een daf 44 sedan van mijn ouders kreeg, op 15 april 1975. Vanaf die dag wilde ik niks anders meer dan daf-modellen. Mijn verzameling is sinds die dag uitgegroeid tot 397 miniaturen. Hiervan is het grootste deel zelfbouw. Een paar maanden geleden is www.dafverzamelaar.jongerenwebsite.nl opgericht. Hier kun je veel vinden over mijn hobby. Ik zou zeggen, kom gerust eens langs, het is zeker de moeite waard.

Heb je zelf nog daf-tips of reacties reageer dan gerust op dit poll. Lidmaatschap is gratis, hulp vind je in de map "Forumhulp" op jongerenwebsite.nl.

Met vriendelijke groeten,
Wietse-Remmelt Nijholt
« Laatste verandering: 16 September, 2006 21:29:35 door herman » Gelogd
woeppie
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 8


« Antwoord #3 Gepost op: 04 April, 2005 11:06:10 »

Hey daar allemaal!!

ik wil jullie ff mededelen dat ik een boek aan t schrijven ben, eigenlijk mijn 2e boek is er al,
dus het is te koop, 5 euro per boek Smiley
Dus kom maar op!
Maar ik ben dus nu bezig met een nieuw verhaal, dat is te lezen op de volgende website.

www.annekeinthahouse.web-log.nl

Hope u like it!

xxx anneke
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 04 April, 2005 12:39:47 »

Dag Anneke,

Goed verhaal zeg. Het zal je maar overkomen, dat je been geamputeerd moet worden.
Ik heb zelf aan den lijve ondervonden wat het is om niet meer te kunnen lopen. In 1988 dachten ze dat ik een kanker had, maar het bleek een ontsteking in het beenmerg te zijn. Gelukkig kan ik weer lopen. Heb het op mijn 9e wel weer helemaal opnieuw moeten leren. Gek is dat?

Misschien kun je een stukje vertellen over het boek wat je op de markt hebt gebracht voor € 5.

Groeten,
Herman
Gelogd
woeppie
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 8


« Antwoord #5 Gepost op: 04 April, 2005 13:00:35 »

Jah nou mijn vorige verhaal gaat over een meisje, ze heet sarah, en ze heeft een vriend tony.
Het is allemaal prima en koek en ei tussen die twee.
Tony neemt sarah voor haar 17e verjaardag mee naar Venetie, voor een welverdiende vakantie.
Ze gaan met de auto en maken dingen mee onderweg.
Ze hebben een fijne vakantie, maar aan het einde van de vakantie voelt Sarah zich niet goed.
ze heeft hoofdpijn, misselijk, overgeven enz.. Als ze vermoed dat ze misschien zwanger zou kunnen zijn gaat ze naar de drogist voor een zwangerschapstest, en jahwel , ze is zwanger.
Ze weet niet hoe ze het zowel tony als dr moeder moet vertellen, Tony laat dagenlang nix van zich horen en haar moeder schopt haaar het huis uit. Dan staat ze er alleen voor.
ze kan overnachten bij de eigenaar van een cafe waar ze vaak komt. Daar komt tony ook en ze praten over wat ze nou gaan doen. Haar moeder wil haar niet meer zien.
Uiteindelijk besluiten ze het te houden, en het samen op te voeden. Maar op een dag zit sarah op de wc en krijgt ze ineens hevige steken in dr buik, en krijgt ze een miskraam, hier is ze kapot van.
Das ongeveer de verhaal lijn, heftig maar ik vind interessant om te lezen Smiley
Gelogd
durandus
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #6 Gepost op: 02 September, 2005 20:13:52 »

Hallo,

Ik ben Martijn en ben van beroep leerling hoefsmid.
Ik ga hiervoor nog naar school en zit momenteel in het 2e jaar van de Groene Welle te Zwolle.
Ik loop stage bij S. van der Wal te Blesdijke. Bij hem leer ik het vak en door het goed te leren mag ik veel paarden afwerken, maar ook al zelfstandig bekappen en beslaan.
Ook leer ik bij mijn leermeester wat de meeste proleemen zijn zoals been- en hoefproblemen, maar ook de kiezen door bijvoorbeeld de randen eraf te vijlen.
Meer info en meer over bovengenoemde onderwerpen zijn te zien op WWW.HOEFSMID.TK,
dus heb je een vraag of probleem dan zal ik altijd proberen samen met jou tot een oplossing te komen in het beste voor het dier. Vragen mag altijd!!!   

Gelogd
The Servant
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #7 Gepost op: 03 September, 2005 14:14:38 »

Hallo,

Even promotie!

www.spelonk.vinden.nl
www.home.zonnet.nl/ghboersma

Nou dat was het wel weer.....

Groetjes Gerke
Gelogd
Astral
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 3


« Antwoord #8 Gepost op: 04 September, 2005 01:09:35 »

Luister en huiver mee met de live dj's wout en otto; http://81.71.9.162:8000/listen.pls je luistert naar station - club - glimlach met woutje ** das ** radio vanuit woutje's bar.

Voeg gerust toe op msn gptteam@hotmail.com   

Groetje's woutje.
« Laatste verandering: 10 September, 2006 10:40:44 door herman » Gelogd
wiebeveenstra
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 12


« Antwoord #9 Gepost op: 14 Januari, 2006 19:20:20 »

Er is een leuke website die heet: www.muhzelf.nl.tt
Gelogd
frankjansons
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 4


« Antwoord #10 Gepost op: 16 Januari, 2006 23:08:34 »

Hallo allemaal!

Als je tussen de 20 en 35 bent en je woont in de buurt van Leeuwarden én je wilt iets doen met Religie? Dan is Extra iets voor jou! Extra is een gespreksgroep in Leeuwarden met hele verschillende mensen die toch samen één groep vormen. Katholieken, Doopsgezinden, Oecumenen, Atheďsten, PKN'ers, iedereen is welkom!

Ben je geďnteresseerd? Kijk dan snel op: http://129.125.102.117/~frank/

Vrede en alle goeds!
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 14 Februari, 2006 18:30:30 »

Ben je dol op zeilen en feesten kom dan gerust eens langs op het RealPolo-onderdeel van www.jongerenwebsite.nl met Events, Pictures, Funstuff en echte PoloLinks is het echt een aanrader.

Groeten,
Herman
Gelogd
Hendrik Boomstam
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 68


« Antwoord #12 Gepost op: 24 Februari, 2006 20:16:25 »

yo frank,

leuk opgezet. misschien kom ik ook weleens langs. wat is het adres?
Gelogd
ajo
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 4



WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 11 Maart, 2006 20:44:22 »

Ahh, leuk deze topic  Cool

Domeen.NL is onze website, hier kun je veel nieuwtjes vinden, maar ook: Babes, hunks, funny pics en nog veel meer. Sinds kort hebben we ook een eigen chatroom... Kom gerust eens kijken, en als je het wat vind, kun je je natuurlijk ook regisreren  Cheesy
Gelogd

Graag gedaan....Domeen.NL
roald
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Man
Berichten: 10


Welkom


WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 11 Maart, 2006 23:42:00 »

Op www.lekkervrij.nl mijn website sinds kort online staan mijn filmmeningen. Tevens is er nog veel meer te vinden wat er te doen is tijdens de vrije tijd
Gelogd

Vrije tijd? Bezoek ook eens www.lekkervrij.nl
Pagina's: [1] 2 3 ... 6   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: