Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat kan ik doen tegen rotzooi op mijn computer?  (gelezen 13068 keer)
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Gepost op: 07 December, 2004 22:46:37 »

Ik heb veel last gehad van rotzooi op de pc. Ik vind eigenlijk die last heeft van bende op de pc moet weten wat hij er tegen kan doen. Wat hij/zij installeert moet hij/zij zelf weten. Ik heb nu veel dingen geprobeerd en dit is wat ik er o.a. tegen heb gedaan, deze werken echt goed. Het is een programma tegen spyware, het is alleen wel 17.2 MB groot. Ik hoop dus dat je een snelle internetverbinding hebt. Het gaat de volgende anti-spywareprogrammas automatisch installeren, updaten en draaien (automatisch bedienen van externe software). Ad-Aware SE SWShredder Spysweeper Spybot Search & Destroy McAfee Stinger SpywareBlaster Hier is een link : http://www.hitmanpro.nl/ Ik heb trouwens twee dingen nog bijgevoegd 1- Google Toolbar: deze houdt popups tegen en komt in je explorebalk te staan (heeft ook Google-search functie) 2- StartupCPL: Programma dat in je Configuratiescherm komt te staan. (Hiermee kan je zien wat er wat er wordt opgestart met Windows en eventueel het ermee uit halen.) Je kunt eventueel ook nog een gratis virusscanner downloaden van deze site: http://www.free-av.com/ Als je op deze site bent druk je op de knop download, in het daarna volgend scherm moet je op het logo (Antivir) drukken, dan begint hij te downloaden. Het enige nadeel van deze virusscanner is dat je hem om de twee weken moet installeren, hij komt wel zelf met de melding. Nou veel succes ermee. Groeten van Harmen
Gelogd
hans-trudy
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 7


« Antwoord #1 Gepost op: 02 Februari, 2005 23:37:59 »

Hoi Herman,

Je bent nog 1 belangrijke vergeten  SpywareGuard 2.2  deze zorgd ervoor dat jou
startpagina ook de jouwe blijft Grin

http://www.javacoolsoftware.com/downloads.html

Gr Hans Wink
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 04 Februari, 2005 00:15:49 »

Hans, Bedankt.

Ik heb hem net even geïnstalleerd op de computer.

Groeten,
Herman
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 04 Februari, 2005 23:06:53 »

Wil je jou windows XP opschonen? Dan heb ik hier nog drie kleine programma's, namelijk;  CCleaner, RegScrubXP en Window Washer.
CCleaner: http://www.freedownloads.nl/ccleaner.htm
RegScrubXP: http://www.freedownloadcenter.com/Utilities/System_Maintenance_and_Repair_Utilities/RegScrubXP_Download.html
Window Washer (helaas een trial van 60 dagen): http://www.webroot.com/downloads/

Dan nog even wat anders. Ik heb ook last gehad van een coolwebsearch of searcheweb of zo. Wat bleek nu, deze krijg je als je MessengerPlus 3.40BETA hebt geïnstalleerd. Je moet een Lopuninstaller downloaden en die effe draaien. De link is: http://www.thespykiller.co.uk/downloads.htm

Als ik weer wat nieuws heb dan zien jullie het wel.

Groeten van Harmen
Gelogd
hans-trudy
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 7


« Antwoord #4 Gepost op: 07 Februari, 2005 22:06:22 »

Hoi Herman,

Dat klopt als je MessengerPlus 3 installeerd krijg je ook last van searcheweb Cry
Van Lop.com En ja Lopuninstaller downloaden en daarna ad-aware  even draaien
de PC opnieuw opstarten en nogmaals Ad-Aware even draaien en hij blijft werken Cheesy

Gr Hans Wink
Gelogd
Kirano
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Man
Berichten: 2


« Antwoord #5 Gepost op: 21 Juli, 2005 21:46:22 »

Als je nou Mozilla Firefox al internet browser installeerd, dan heb je standaard een google zoekveld, pop-up blockering, en bijna alle spyware wordt geweerd. Ik gebruik deze al een hele tijd, het bevalt prima. Over het algemeen kan ik zeggen dat deze in de meeste gevallen sneller werkt dan Internet Explorer.

Firefox is (in het nederlands) te downloaden op: www.mozilla.org
Gelogd
hans-trudy
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 7


« Antwoord #6 Gepost op: 09 Augustus, 2005 23:31:28 »

Als je MessengerPlus 3 installeerd komt de troep er pas op en het gekke is dat je dan
dat toeltje niet meer kan downloaden. Wel kan je MessengerPlus 3 weer verwijderen en dan is alles weer van de PC af Grin  Het schijnd als je MessengerPlus 3 installeerd dat je kan kiesen om zonder troep te installeren Cheesy ik heb hem zelf niet geinstalleerd dus ik kan niet zeggen wat je uitmoet vinken Huh

Gr Hans Wink
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 08 Maart, 2007 20:26:54 »

Dag iedereen,

Afgelopen zondagavond werd ineens hier het systeem van de internetcomputer van buitenaf overgenomen. Internetregels begonnen automatisch te lopen, er kwamen allemaal rare meldingen en ik kon het apparaat hier niet meer op de fatsoenlijke manier uit krijgen. Het zwarte openingsscherm omvatte dubieuze teksten. Ik had het meteen in de gaten en heb hem meteen van de stroom gedonderd, omdat dit een kennis van me een compleet nieuwe computer heeft gekost.
Ik heb heel veel geluk gehad, dat ik altijd op internet inlog onder beperkt recht, want het probleem blijkt alle reguliere beveiligingen te omzeilen.
Door dat beperkt recht kan niemand zomaar opslaan op C of D en dus ook niet inbrekers van buitenaf. Omdat ik wist welk agressief probleem dit was heb ik in de CD-drive een lege CD gedaan. Die cd heeft het gemene programmatje compleet kapot gevreten, dus hierbij een dringend advies aan iedereen die inlogd op internet: LOG ALTIJD IN ONDER BEPERKT RECHT OP INTERNET! ER BLIJKEN PROGRAMMA IN OMLOOP TE ZIJN DIE DE BEVEILIGING OMZEILEN! Dankzij beperkt recht krijgen ook andere programma's die automatisch installeren op je pc geen enkele kans. Het houd je computer dus ook schoner.
Gelogd
audimechanic
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 8

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk


« Antwoord #8 Gepost op: 08 Juli, 2009 17:15:16 »

Hoi,

Ik heb hele goede ervaringen met Hitman Pro.. Heeft iemand naast deze nog meer programma's die goed werken en niet de snelheid van je computer beinvloeden??
Gelogd
dounya
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 301


Ik ben gek wat is jou excuus??


« Antwoord #9 Gepost op: 02 Januari, 2010 17:51:58 »

Hitman pro werkt inderdaad goed!!
Gelogd
Grietje
Drachten
***
Berichten: 90


« Antwoord #10 Gepost op: 02 Januari, 2010 22:06:11 »

ik heb ook Hitman pro, ben er wel tevreden over   AA102
Gelogd
dounya
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 301


Ik ben gek wat is jou excuus??


« Antwoord #11 Gepost op: 03 Januari, 2010 09:19:26 »

Maar het gespam is wel minder geworden met de nieuwe wet! gelukkig!
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 03 Januari, 2010 10:44:32 »

Het is jammer, maar tegenwoordig moet je overal filters op hebben. Dat is hier al niet anders. Ook hier zijn er spamleden, maar die komen niet door de filters heen. De meeste worden getackeld bij het activeren, een klein deel weet de plek waar ze zich moeten voorstellen te vinden en plaatst een spambericht in de verborgen voorstelronde en het laatste deel komt niet door de controle van de voorstelrondes heen. Er is tot nog toe nog niemand die in de openbare rubrieken kon posten geweest, want daarvoor heb je een speciale status nodig en die ontvang je pas van mij tijdens de voorstelcontrole.
Gelogd
dounya
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 301


Ik ben gek wat is jou excuus??


« Antwoord #13 Gepost op: 03 Januari, 2010 13:15:48 »

die moeten getackeld worden tral la laaaaa loop je lekker de site binnen wordt je getackeld lig je dan met je neus in de sneeuw hahhaha Foei herman hahahhahhaahahha
maar ikke niet helemaal blond en snap je wel hihhi
Gelogd
strijder
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 16

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk


« Antwoord #14 Gepost op: 12 Januari, 2010 12:03:45 »

ccleaner try that!
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: