Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Pluimpje Voor Herman  (gelezen 31653 keer)
Elisah
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 57


« Antwoord #30 Gepost op: 28 December, 2011 13:25:45 »

leuke foto's
Gelogd
miranda74
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 1


« Antwoord #31 Gepost op: 02 Januari, 2012 17:06:35 »

Herman ik ben benieuwd hoe de fotoos van het Drachtster piraten team zijn geworden.
Zal helemaal goed zijn gekomen je hebt je het sweet weer dik in de panty gelopen op de feestavond.
En ik weet zeker dat de fotos mooi zijn geworden.
Ga zo door Herman AA090
Gelogd
Dennis3432
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 1


« Antwoord #32 Gepost op: 04 Januari, 2012 01:36:50 »

mooie foto's
Gelogd
Elisah
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 57


« Antwoord #33 Gepost op: 04 Januari, 2012 12:55:31 »

Dikke pluim herman vind het super dat je elke dag eigenlijk aanwezig bent bij het krystteam
Gelogd
powerline
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 2

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk


« Antwoord #34 Gepost op: 11 Januari, 2012 18:38:27 »

leuke foto's
goed gedaan herman ...maar waneer komen de foto's van de PCH
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #35 Gepost op: 11 Januari, 2012 19:46:17 »

Hoi Jacob,

Dat kan ik je niet vertellen, omdat jullie met elkaar de fotoverwerkingsvolgorde beslissen. Vorige week is er bijvoorbeeld iets verrassends gebeurt.
Tot en met dinsdagmiddag hadden de drachtster piraten de meeste fotoverwerkingspunten, totdat de strijders hun inhaalden, maar 2 vrouwen van het krystteam waren nog veel enthousiaster en zijn er vol overheen gegaan. Het gevolg is dus dat het krystteam van de kerstperiode de allereerste is die af kwam en wel op afgelopen zondag. De rest wordt nu gedaan in de schaarse tijd die nog over is, dus dat duurt wat langer, maar ook dat komt wel goed. Toch gaat het in februari opnieuw oplopen. Voor zover ik het kan overzien kan ik pas in maart en april de zaak echt vlot trekken van de opbouw van december, januari en februari.
De fotoverwerkingspunten zijn dus heel erg belangrijk op dit moment. Het is op dit ogenblik al zo druk, dat ik geen nieuwe fotoverzoeken meer aanneem tot en met 12 juli. Dat vind ik wel heel erg jammer, maar het kan echt niet meer anders. Er is simpelweg teveel vraag naar de hobby. Het is megadruk en dat in crisistijd, dus het gaat hier op volle kracht. Je kunt honderd keer foto's maken met een app tegenwoordig, maar ik bouw de foto's op mijn manier en dat is een hele arbeidsintensieve manier, maar tegelijkertijd ook met fotoseries waarvan veel mensen zeggen, dat ze die erg mooi vinden. Omdat mensen tegenwoordig ongeduldiger zijn is er geen hond die het op dezelfde manier doet, omdat ze veelal opgejaagd worden door bepaalde bezoekers en dat terwijl er wel een vraag naar is waar je u tegen zegt. Ik trek me niks aan van mensen die staan op te jagen, maar geef ook deze mensen met deze verwerkingswijze wel een eerlijke kans om ook hun een stem te geven in deze fotoverwerkingsvolgorde.

Groeten,
Herman
Gelogd
jessicaf2
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 11


« Antwoord #36 Gepost op: 15 Januari, 2012 22:22:33 »

Vind ik ook
Gelogd
joanna68
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 1


« Antwoord #37 Gepost op: 22 Januari, 2012 14:28:53 »

 AA029
Gelogd
lindybitch15
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 20


« Antwoord #38 Gepost op: 23 Januari, 2012 15:42:23 »

ga zo door!  AA0175
Gelogd
miketje123
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 1


« Antwoord #39 Gepost op: 05 Februari, 2012 18:59:43 »

amai herman je bent een toffe pe ik heb mij goed geamuzeert het was top nu wil ik mijn fotos zien maar het lukt niet van gisterren in het oud gemeente huis met rinus groetjes mike
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #40 Gepost op: 09 Februari, 2012 12:18:20 »

Hoi Mike,

Dank je wel. Als je naar de hoofdpagina van www.jongerenwebsite.nl gaat (of www.jongerenwebsite.net) dan zie je in de rechterkolom een groot geel blok staan met kleine rode en groene blokjes. Als zo'n blokje groen is dan betekent dat dat de fotoseries af en online zijn. Is zo'n blokje rood (zoals het oud gemeentehuis bij rinus) dan kun je via de tussenoplossing de eerste foto's kijken in etappes. Beide keren klik je op de foto van zanger rinus met de beeldschone belgische vrouwen. Voor de tussenoplossing heb je je gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Nadat je bent ingelogd en een bericht naar keuze hebt geschreven scroll je naar beneden en kun je de foto's kijken.

Ik zit nu in de pauze op mijn werk, maar vanavond is er opnieuw fotoverwerking en dan kun je rond 22.00 uur nieuwe rinus-foto's kijken als blijkt dat jullie de meeste fotoverwerkingspunten hebben. In het welkomstbericht die je hebt ontvangen staat hoe ook jij dat kunt meebeslissen.

Groeten,
Herman
Gelogd
Peterpan
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 24


« Antwoord #41 Gepost op: 09 Februari, 2012 22:20:16 »

Goed bezig herman
Gelogd
fre
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 66


« Antwoord #42 Gepost op: 09 Februari, 2012 22:24:16 »

 AA0145  thx Herman, toffe foto's !!!!
Gelogd
Huibke
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 38


« Antwoord #43 Gepost op: 23 Februari, 2012 17:47:41 »

Van de foto's die ik heb gezien vanuit de Stee maandag kan ik alleen maar zeggen chapeau! AA029
Gelogd
nick
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 1


« Antwoord #44 Gepost op: 29 Februari, 2012 19:12:30 »

 AA029
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: