oke komtie
ik eet 's ochtends 2 boterhammen, 't liefst met kaas of leverpastij maar boterhamworst mag ook, daarbij MOET ik een kopje thee hebben.
voor naar school neem ik dan 6 of 7 broodjes mee, maar dat licht er aan wat voor beleg er op zit
als het dus vet lekker beleg is, dan neem ik er meer mee, of neem ik er minder mee terug naar huis hahah
bij mij moet het echt bruin brood wezen, want wit vind ik echt vies, maar niet van dat pittenbrood, dat volkoren met van die grote pitten erin, tijgerbrood vind ik echt de lekkerste, maargoed, 'k heb het niet altijd voor het kiezen. gewoon bruin brood word het dus vaak.
Pistoletjes vind ik ook vet lekker
op school neem ik vaak een pistoletje gezond.
verder vind ik een krasantje ook heerlijk in de ochten, maargoed, het heb niet altid zin om tijd te maken om naar de winkel te gaan voor krasants.
uhm, vaak neem ik op school ook een saucijzenbroodje, en frikandelbroodje bij de super de boer vind ik ook lekker, verder een broodje hamburger gaat er ook wel in, en een broodje swarma ook hahah maar ik denk dat dat meer onder het kopje junkfood thuishoord, niet echt bij het gezond brood kopje.
'k geloof dat ik het zo wel goed heb beschreven.
ik eet ook vaak in de bus m'n laatste broodjes op, als je dan vroeg vrij bent, of in ieder geval niet super laat, dan heb je ook niet zo'n vreselijk honger als het een half uur voor etenstijd is
hee, dit was het voor nu
tot ziens en typs
Arjen