Pagina's: [1] 2 3 ... 15   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: eten  (gelezen 70809 keer)
mist
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 17


« Gepost op: 05 Februari, 2006 13:56:50 »

nou kies maar, wat spreekt je meer aan patat of friet!
Gelogd
Arjen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 76


« Antwoord #1 Gepost op: 12 Februari, 2006 13:06:59 »

hee allen, mijn favoriete eten: ja 'k weet het eigenlijk niet, ik vind gepanneerde shnitzels heel erg lekker, en kipfilet ook, maar hamburgers ook wel, en saucijsjes eigenlijk ook wel, maar als ik moest kiezen word het gepaneerde shnitzel of kipfilet, maar bij shnitzel moet wel in jus gebakken zijn zegmaar, dat nadat hij gebakken is dat hij in jus heeft gedreven zegmaar, hahaha dan kan je dus het panneer eraf schrapen, en dat vind ik dus echt bestwel lekker

oke, lievelings groente, 'k weet het eigenlijk niet, vind rode bieten bestwel lekker, maar ook wel stampot andijvie, of hutspot, boontjes vind ik ook lekker, en rode kool ook wel, voor de rest gaat het ook wel, maar deze groentes vind ik dan toch wel het lekkerst.

voor de rest ben ik eigenlijk bestwel een boeren eter Tongue aardappels met groente, gebakken aardappels vind ik ook bestwel lekker, en pasta gaat er ook wel in (van die groen met gele in tomatensaus Tongue)Cheesy

oke, eigenlijk eet ik alles wel, maar ik denk dat ik hierboven mijn lievelings eten wel beschrijft heb, was eigenlijk best wel moeilijk.

wat is jullie lievelingseten?
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Februari, 2006 17:40:23 »

Dag Arjen,

Ik mag wel graag over vis, alleen moet hij niet rauw zijn zoals zij op de foto hem gisteren at:

Gelogd
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #3 Gepost op: 15 Februari, 2006 06:59:57 »

hallo hallo..

mijn lievelings eten is: PREISCHOTEL.. (zo'n pakje van knor geloof ik, en dan moet je zelf prei, gehakt, en aardappels toevoegen)

dat is echt super lekker..

en Arjen ik ben ook helemaal verliefd op schnitzel de lekkerste vind ik kip schnizel met saté!!
ik houd ook erg van saucijsjes...*of hoe je het ook schrijft..*

Gr. Kim
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #4 Gepost op: 16 Februari, 2006 17:19:26 »

Sausijsje vin ik dus niet zo lkkr:P

ciao , smaaiko
Gelogd
Arjen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 76


« Antwoord #5 Gepost op: 17 Februari, 2006 10:58:14 »

weinig respons van de overige leden Cheesy oke, misschien is het wel vet lastig, om nou echt je lievelingseten te beschrijven. Kim en Maaike bedankt trouwens voor jullie reacties  Wink

oke, een ander vraagje dan, wat doe je het liefst op je brood, of houd je helemaal niet van brood? wit of bruin? hoeveel brood neem je mee naar school, en eet je 's ochtens ook brood??

graag hoor ik van jullie allen

Arjen
Gelogd
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #6 Gepost op: 17 Februari, 2006 18:26:37 »

hee arjen:

het liefste doe ik witte vlokken op mijn brood.
en ik houd wel van brood.
ik vind bruin brood en witte bolletjes het lekkerste.
en ik neem 2 broodjes mee naar school.

en ja ik eet s'ochtends ook brood Tongue

en jij?

groetjes!!
Gelogd
Hendrik Boomstam
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 68


« Antwoord #7 Gepost op: 17 Februari, 2006 18:29:01 »

Yo Kimberly,

ik eet de hele dag door brood. meestal vleeswaren en kaas en soms ook jam. ik eet 8 plakken per dag en jij?

greetz,
hendrik
Gelogd
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #8 Gepost op: 17 Februari, 2006 18:31:28 »

ik eet s'ochtends bij mijn ontbijt 2 broodjes en bij mijn middag eten ook dus ik 4 Tongue

Kim
Gelogd
Arjen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 76


« Antwoord #9 Gepost op: 18 Februari, 2006 16:02:14 »

oke komtie Tongue
ik eet 's ochtends 2 boterhammen, 't liefst met kaas of leverpastij maar boterhamworst mag ook, daarbij MOET ik een kopje thee hebben.

voor naar school neem ik dan 6 of 7 broodjes mee, maar dat licht er aan wat voor beleg er op zit Tongue als het dus vet lekker beleg is, dan neem ik er meer mee, of neem ik er minder mee terug naar huis hahah Tongue

bij mij moet het echt bruin brood wezen, want wit vind ik echt vies, maar niet van dat pittenbrood, dat volkoren met van die grote pitten erin, tijgerbrood vind ik echt de lekkerste, maargoed, 'k heb het niet altijd voor het kiezen. gewoon bruin brood word het dus vaak.
Pistoletjes vind ik ook vet lekker Tongue op school neem ik vaak een pistoletje gezond.
verder vind ik een krasantje ook heerlijk in de ochten, maargoed, het heb niet altid zin om tijd te maken om naar de winkel te gaan voor krasants.

uhm, vaak neem ik op school ook een saucijzenbroodje, en frikandelbroodje bij de super de boer vind ik ook lekker, verder een broodje hamburger gaat er ook wel in, en een broodje swarma ook hahah maar ik denk dat dat meer onder het kopje junkfood thuishoord, niet echt bij het gezond brood kopje.

'k geloof dat ik het zo wel goed heb beschreven.
ik eet ook vaak in de bus m'n laatste broodjes op, als je dan vroeg vrij bent, of in ieder geval niet super laat, dan heb je ook niet zo'n vreselijk honger als het een half uur voor etenstijd is

hee, dit was het voor nu

tot ziens en typs

Arjen Grin
Gelogd
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #10 Gepost op: 18 Februari, 2006 18:39:20 »

hee arr!!

haha ik houd ook van tijgerbrood... en natuurlijk ook van het 'kopje Junkfood' hahah..

tot horens Tongue

kim
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #11 Gepost op: 20 Februari, 2006 16:51:17 »

jheeeeeeeeee ik hou ook van brood

en ook van hamburgers

en oookk van frituren

en ook van kimberly

en ook van because of you met gekke stem
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #12 Gepost op: 22 Februari, 2006 18:52:34 »

ja laten we verder gaan met het onderwerp eten

leg eens ff uit wat je nou egt egt egt egt lkkr vindt..!!

Gelogd
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #13 Gepost op: 22 Februari, 2006 18:58:59 »

preischotel..


 Grin
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 22 Februari, 2006 19:00:18 »

Hallo,

Ik ben nu chinees aan het eten. Lekker hoor. Vooral die sausen. Heerlijk!
Wat voor chinese maaltijd vinden jullie het lekkerste?
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 15   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: