Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: wat vind jij een echte aanrader??  (gelezen 20937 keer)
Radio Telstar
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 4


« Antwoord #15 Gepost op: 15 Juni, 2011 14:00:16 »

De muzikale komedie speelt zich af in 1966 en volgt een piratenzender op een boot in de Noordzee. Een aantal rebelse dj's worden gevolgd die muziek draaien in een periode waarin popmuziek haar hoogtepunt beleefde. Carl is pasgeleden van school verwijderd en moet van zijn losbandige moeder Charlotte bij zijn peetoom Quentin wonen totdat hij zich weer normaal kan gedragen. Quentin blijkt de baas te zijn van Radio Rock, een piratenzender waar een aantal dj's werken die fan zijn van rock-'n-roll.

Quentin wordt bijgestaan door de diskjockeys The Count, Doctor Dave, Simon Swofford, Midnight Mark, Bob, Thick (Domme) Kevin, John en Angus. The Count is een Amerikaan, Dave is een intelligente en ironische grapjas en Simon een naďeve en aardige ochtendjock. Midnight Mark wordt ook wel omschreven als een man van weinig woorden en een ware playboy. Bob is een aan drugsverslaafde deejay die van folkmuziek houdt en Domme Kevin de minst intelligente man op de boot. Na nieuwsverslaggever John is er ook Angus, die ook wel 'Nutty' wordt genoemd wegens zijn vreemde gedrag.

Carl wordt onder de hoede genomen van Dave, die er zijn persoonlijke missie van maakt om Carl ontmaagd te laten worden. Hij probeert hem stiekem naar bed te laten gaan met zijn minnares Desiree, maar dit loopt uiteindelijk uit de hand. Carl heeft zelf meer interesse in Marianne, de nicht van Quentin. Hij grijpt zijn kans, maar ze belandt uiteindelijk in bed met Dave. Een ander probleem van Carl is zijn verlangen om erachter te komen wie zijn vader is. Hij vermoedt dat Quentin dat is, maar zijn moeder geeft uiteindelijk toe dat het werkelijk Bob is.

Op een gegeven moment vindt Simon de ware liefde op de boot en trouwt met Elenore. Tijdens hun eerste nacht samen geeft ze echter toe dat ze enkel op de boot wilde komen om naar bed te kunnen gaan met Gavin, de grootste dj van Groot-Brittannië die net is teruggekomen van een drugstour in Amerika. Hierdoor krijgt iedereen al snel een hekel aan hem en maakt The Count er zijn doel van om van hem af te komen. Daarnaast wordt hij op de hielen gezeten door Dormandy, een minister die vastberaden is een einde te maken aan Radio Rock. Dormandy's assistent Twatt probeert meestal tevergeefs manieren te zoeken om piratenzenders illegaal te maken.

Aan het einde is Dormandy er succesvol in om alle piratenzenders illegaal te maken. De dj's zijn vastberaden niet te stoppen met hun werk en blijven op de boot. Door een gat in de romp komt deze te zinken. Omdat er geen reddingsboten zijn, vraagt Gavin via de radio om hulp. Vlak voordat de mannen met het schip ten onder gaan, komen er van alle kanten fans met boten om hen te redden.
Gelogd
baukie767
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 1


« Antwoord #16 Gepost op: 17 Juni, 2011 18:00:50 »

fast 5!
Super goede film!
Gelogd
hilde116
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 4


« Antwoord #17 Gepost op: 20 Juni, 2011 13:53:31 »

kung fu panda 2
Gelogd
appel
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 1


« Antwoord #18 Gepost op: 03 Juli, 2011 14:13:36 »

Sunny boy!
Gelogd
stacey
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 52

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk


« Antwoord #19 Gepost op: 09 Juli, 2011 21:09:37 »

the green mile.. echt een top film..!!!
Gelogd
just my.
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 36



« Antwoord #20 Gepost op: 30 December, 2011 19:35:28 »

nova zembla
Gelogd
lindybitch15
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 20


« Antwoord #21 Gepost op: 10 Januari, 2012 16:34:10 »

new kids nitro  AA0173
Gelogd
kesiii
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 5


« Antwoord #22 Gepost op: 10 Januari, 2012 19:26:09 »

Dream house met daniel craig ook een goeie film en vrij nieuw Wink
Gelogd
trienkedehaan
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 12


« Antwoord #23 Gepost op: 23 Januari, 2012 10:25:29 »

ik vind notebook een hele leuk film , echt een aanrader.
Gelogd
CoenH
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 29


« Antwoord #24 Gepost op: 22 Februari, 2012 22:31:43 »

Pirates of the Carribean blijft echt gewoon een goede film. Johnny Depp is een geweldige acteur en maakt zijn rol in deze films ook echt hoogwaardig! Zo'n personage kun je niet vervangen door een ander. Like Charlie Sheen en Aston Kucher @Two and a Half Men. Precies het zelfde. De actie is sowieso goed gecombineerd en niet overdreven uitgevoerd alsof het allemaal fake is.
Gelogd
Huibke
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 38


« Antwoord #25 Gepost op: 24 Februari, 2012 22:48:30 »

Bravehearth vond ik altijd een mooie film. Een film van deze tijd heb ik niet echt vind er van het afgelopen jaar niet 1tje echt uitspringen..
Gelogd
henkderagger
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 26


« Antwoord #26 Gepost op: 25 Februari, 2012 18:56:26 »

Nova Zembla!! Ook een aanrader is V for Vendetta, alleen is occupy groep er mee aan de haal gegaan, wat ik zonde vind!
Gelogd
CoenH
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 29


« Antwoord #27 Gepost op: 28 Februari, 2012 15:07:26 »

Pirates of the Caribbean 4 gezien in de bios tijdens de nachtelijke voorpremiere! Een aanrader!
Ik was ook van plan in Mei te gaan, alleen er is al die tijd niks van terecht gekomen een heb hem nog steeds niet gekeken. Ik denk dat ik hem maar is ga downloaden. Zaterdagavond ga ik waarschijnlijk naar Safehouse.
Gelogd
KimMarije
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 1


« Antwoord #28 Gepost op: 22 April, 2012 08:40:23 »

Titanic 3D
Gelogd
Cherie
Onderwerp naar keuze
**
Berichten: 4


« Antwoord #29 Gepost op: 13 Mei, 2012 20:31:45 »

Seeking Justice is ook erg spannend! Draait nu in de bioscoop
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: