Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: protest van vakbonden  (gelezen 5761 keer)
enschede-er
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 15


« Gepost op: 26 Augustus, 2004 06:23:50 »

hoi allen
gezien de overheid alleen uitgaat van mensen die werken
worden veel mensen die arbeidsongeschikt raken of ziek worden
de dupe.
De vakbonden houden in ieder geval een gezamenlijke actie in amsterdam
mijn vragen zijn nu.
denken jullie dat deze actie nog groot kan worden of zou het mobiliseren van mensen te lastig zijn?
Is het duidelijk waar tegen geprotesteerd wordt of loopt het langs iedereen?

ciao.
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 26 Augustus, 2004 18:36:16 »

Ik denk, dat de bonden groot gelijk hebben. Ik ben zelf ook lid van de bond, dus ik houd het ook allemaal bij. Op het ogenblik, dat wij arbeidsongeschikt raken of we op straat worden gezet vallen we gigantisch terug.
In de vette jaren hebben we met zijn allen onze reservepotjes sterk gevuld om te bufferen tegen tijden als nu. Nu gaan ze dit ineens anders verdelen. Dat kan natuurlijk niet.
Ik denk, dat het goed mogelijk is om een grote groep mensen op de been te krijgen. Als wij onze stem niet laten horen hebben we bij voorbaat verloren. Wat de bond ook wel doet is stemformulieren meesturen die elk vakbondslid retour kan sturen. Lijkt me een hele goede zaak.
Gelogd
blo
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 180


« Antwoord #2 Gepost op: 09 Januari, 2008 11:05:39 »

staken maar
Gelogd
fedede5991
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 91



« Antwoord #3 Gepost op: 07 Januari, 2010 15:49:44 »

ik vind het dom dat ze die polen en al naar nederland halen om te werken. in nederland zijn genoeg werkelozen die dat werk ookwel kunnen doen!
Gelogd
dounya
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 301


Ik ben gek wat is jou excuus??


« Antwoord #4 Gepost op: 12 Januari, 2010 18:35:07 »

Ik begrijp het halen van Buitenlanders om hier te werken ook niet! de hele economie gaat naar de knoppen want ze komen hier om te werken voor heel weinig geld! maar wat die mensen verdienen wordt niet in ons nederland uit gegeven maar gaat mee naar land van herkomst zo wordt NL toch gewoon ARM! de hele samenleving ligt stil! hier nog meer werkeloosheid want het geld wordt niet besteed in bedrijven in NL dus ook daar wordt het rustiger en moeten er mensen uit! Blijf gewoon bij de Nederlandse mensen !
Gelogd
sven
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 77

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk


« Antwoord #5 Gepost op: 31 Januari, 2011 00:06:43 »

ik snap het niet helemaal
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: