Pagina's: [1] 2 3 ... 16   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: vervolg verhaal  (gelezen 69362 keer)
Arjen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 76


« Gepost op: 12 Januari, 2006 16:10:57 »

hallo, allen die dit bericht lezen, op het forum van mijn klas hadden we altijd een vervolg verhaal.
Dit houd het volgende in, Ik typ straks een regel....bijvoorbeeld: Er was eens.......
en vervolgens is de bedoeling dat iemand anders met een een berichtje antwoord en de zin af maakt, bijvoorbeeld: een kerstman. Iedere winder ging hij....
enzovoorts, het leek mij wel geinig om dit hier in te voeren, het leukste is dan wel dat er zoveel mogelijk mensen mee doen, en er dus een heel veelzijdig en verrassend en echt ongelofelijk komisch verhaal zal ontstaan.
hee, ik vang wel aan.

Hee, ik moet jullie wat vertellen. Vorige week gebeurde mij zo iets geks............
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #1 Gepost op: 12 Januari, 2006 16:13:07 »

ik was met een paar vrienden op de noordpol
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Januari, 2006 18:26:45 »

we besloten hier om een bakje thee te gaan drinken, maar omdat dat ineens bevroor
Gelogd
Hendrik Boomstam
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 68


« Antwoord #3 Gepost op: 12 Januari, 2006 20:06:28 »

heb ik mijn kettingzaag opgehaald. Nou toen was het ijs snel er snel uit, maar hadden we geen glazen meer, omdat ik daar dwars doorheen was gegaan. De oplossing schoot mij ineens te binnen:
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #4 Gepost op: 13 Januari, 2006 15:33:45 »

We moeten een vuurtje maken..
Maar toen zagen we ineens .......
Gelogd
Arjen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 76


« Antwoord #5 Gepost op: 13 Januari, 2006 17:08:55 »

een schim op een slee voortgetrokken door 3 aardig grote ijsberen, deze schim...
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 13 Januari, 2006 17:45:16 »

leek verdacht veel op iemand die mij heel bekend voorkwam. Volgens mij was het een lid van jongerengroep, omdat hij een heel eigenaardige hartslag had. Goh, hoe heette hij ook alweer?
« Laatste verandering: 13 Januari, 2006 17:48:51 door herman » Gelogd
Alina ofs
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 7

Vrede en alle goeds! Keep smiling!


WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 14 Januari, 2006 07:20:12 »

Eh.....na lang denken begon ik de moed al op te geven ooit achter zijn naam te komen, maar toen ik bijna bevroor schoot het me weer te binnen: het was mijn slechte tweeling en hij.....
Gelogd

Pace e bene.
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #8 Gepost op: 14 Januari, 2006 11:40:38 »

hij was heel erg verandert hij leek niet een meer op mij..!!
Maar wat het rare was hij zei nix meer tegen mij
toen..
Gelogd
Hendrik Boomstam
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 68


« Antwoord #9 Gepost op: 14 Januari, 2006 12:07:21 »

we daar op die bevroren krater met al het vuur eromheen zaten. Yo, where the fuck i am?
Gelogd
Arjen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 76


« Antwoord #10 Gepost op: 14 Januari, 2006 12:37:50 »

ik was even de weg kwijt, een paar seconden geleden was ik nog op de noordpool en nu ben ik ineens op een krater omringd door vuu. Ik begreep er geen bal van en keek onrustig om me heen op zoek naar een aanwijzing die mij zou vertellen waar ik was. Opeens zag ik een dikke man die bij het vuur stond. Hij was braadworst aan het braden....
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #11 Gepost op: 14 Januari, 2006 12:40:38 »

En ik vroeg of hij wist waar we waren..??
Hij zei: Nee ik was hier opeens ook ik zat net braadworst te braden voor iemand en toen kwam ik hier ineens..
Maar weet je wat het raarste was..
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Januari, 2006 01:36:41 »

Alle vrouwen die er even later bij kwamen bleken ook dol te zijn op de worst. Ik dacht na, volgens mij had het iets met elkaar te maken;
het bevroren land en het vuur aan de ene kant en de vrouwen en de worst aan de andere kant. Wat zou dat kunnen betekenen?
Gelogd
Martin
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 15 Januari, 2006 22:23:47 »

dat je lag te dromen, en plotseling wakker schoot, en je bevondt je weer .......................................
Gelogd
F.R.O.G. Squad
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 30


« Antwoord #14 Gepost op: 16 Januari, 2006 00:05:54 »

in de wc, toen gaf ik een muntje aan de toiletjuffrouw genaamd Babs, die aan mij vertelde dat ze meedeed met een beauty - contest, samen met haar beste vriendin die op een sjiek kantoor werkte.............
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 16   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: