Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 16   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: vervolg verhaal  (gelezen 69982 keer)
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #30 Gepost op: 26 Januari, 2006 18:08:50 »

Jomanda te gaan misschien kreeg ik droom aanvallen van een geest!!  ik kwam bij jomanda binnen en .....
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #31 Gepost op: 27 Januari, 2006 00:00:03 »

zij vertelde mij dat er een vervelende geest in mij zat, die alleen uitgedreven kon worden door heel veel vuur.
Ook het vuur van de liefde zou een oplossing zijn, mits het maar heel sterk was en ik besloot dus om terug te gaan naar mijn vrouw Melany.
We kozen ervoor om ...
Gelogd
Mirjam
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 2


« Antwoord #32 Gepost op: 27 Januari, 2006 17:02:58 »

om niet meer verder te zoeken naar een oplossing en gewoon met zijn tweeen gelukkig zijn tot opeens..
Gelogd
Hendrik Boomstam
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 68


« Antwoord #33 Gepost op: 27 Januari, 2006 18:17:14 »

Melany niet meer ongesteld werd en na bij de huisarts te zijn geweest kregen we verrassend nieuws te horen dat ze zwanger was van ons eerste kindje. dit was genoeg liefdesvuur om voor eeuwig van de babs-affaire af te zijn.
een paar maanden later ...
Gelogd
bernard
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 8



« Antwoord #34 Gepost op: 28 Januari, 2006 15:22:48 »

wert het kindje geboren. het was een jongetje en het heet mark.
Gelogd
Arjen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 76


« Antwoord #35 Gepost op: 28 Januari, 2006 15:50:45 »

Ik had mark in mijn armen. Melany en ik waren zo gelukkig, ik voelde dat dit nodig was om de geest uit mij te drijven. Opeens voelde ik me raar van binnen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH mijn ogen begonnen te branden, de zuster pakte mark van me af en ik viel op de grond. De geest wilde uit mijn lichaam, zoveel liefde kon de geest niet verdragen. Ik voelde mezelf branden van binnenuit en opeens kreeg ik een droomaanval, ik stond oog in oog met de geest op de bevroren krater omringd door vuur. hij vertelde mij dat hij zodadelijk mijn lichaam ging verlaten, maar niet voordat hij me dit verteld had, alles wat ik tot nu toe mee had gemaakt, paste als een puzel in elkaar, de noordpool, de thee, de kettingzaag, mijn tweelingbroer, de krater, de man met de worst, babs, alles wat ik tot nu toe mee had gemaakt had met elkaar te maken. Ik vroeg: "waarom vertel je me dit?" "als ik jouwn lichaam verlaat, vernietigd mijn meester mij, maar ik kan niet langer in je lichaam blijven, het vuur van liefde binnen in je is te groot, dus ik kan je net zo goed de waarheid vertellen. Luister....alles wat er tot nu toe met je gebeurd is heeft betrekking tot je zoon, mark....... "mark?" "ja mark..................... 
Gelogd
herman
Administrator
******
Geslacht: Man
Berichten: 485



WWW
« Antwoord #36 Gepost op: 28 Januari, 2006 21:20:27 »

we hebben allemaal iets in ons waar we sterk in zijn. De geest vertelde: "Jullie hebben elkaar nodig en niemand kan alles alleen. Om te kunnen blijven voortbestaan is elkaars vuur nodig anders zullen jullie mensen net als ik sterven". Als je elkaar helpt ...
« Laatste verandering: 28 Januari, 2006 21:23:12 door herman » Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #37 Gepost op: 03 Februari, 2006 16:16:50 »

komt het allemaal goed..
toen...
Gelogd
Arjen
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Berichten: 76


« Antwoord #38 Gepost op: 04 Februari, 2006 19:13:27 »

verliet de geest mijn lichaam......
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #39 Gepost op: 07 Februari, 2006 19:23:04 »

Ik was zo blij ik ging terug naar mijn vrouw en vertelde alles dat ik droomaanvallen kreeg en dat ik bij jomanda was geweest.
ze zei:.....
Gelogd
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #40 Gepost op: 09 Februari, 2006 14:09:57 »

waarom heb je me het niet eerder verteld? ik had het gevoel dat ze me niet geloofde en ik wou haar over tuigen maar op dat moment....
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #41 Gepost op: 10 Februari, 2006 21:17:15 »

Kwam ik er achter dat mark onze zoon een "alien"was..!!.
Hij kwam niet van de aarde maar van mars ..
de volgende vraag was hoe kwam die de buik van mijn vriendin....
Gelogd
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #42 Gepost op: 10 Februari, 2006 21:18:53 »

..had ze het van de geest? alles schoot door mijn hoofd!! ik wist niet wat ik moest zeggen en ik zei dus ook maar niet tot op een moment. Ik bedacht me:
Gelogd
Maaike
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 201



« Antwoord #43 Gepost op: 10 Februari, 2006 21:21:13 »

ik gaf haar een klap in haar gfezicht maar voordat ik het wist...
Gelogd
Kim
Voorgesteld, goedgekeurd
****
Geslacht: Vrouw
Berichten: 190



« Antwoord #44 Gepost op: 10 Februari, 2006 21:22:09 »

had ik er spijt van. ik pakte mark op en ik schudde hem door elkaar heen.. misschien zat de geest wel in hem!! ik begon..
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 16   Omhoog
  Print  
 
Ga naar: