Pagina's: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 673251 keer)
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #2175 Gepost op: 05 Januari, 2012 17:07:12 »

Drie mannen staan van een wolkenkraber te pisen een nederlander een duitser en een belg zegt de belg tegen de anderen wat hebben julie een grote straal waarop de nederlander zegt die zou jij ook hebben als je je gulp opendoet

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2176 Gepost op: 05 Januari, 2012 17:07:32 »

Een beer achtervolgt een konijn omdat hij ,voor de zoveelste keer, zijn worteltjes heeft gejat.
Dan zien ze een hele grote pad staan en zeg: ik ben geen echte pad ik ben een tovenaar Jullie mogen allebij 3 wensen doen de beer eers beer: ik wens dat alle beren in het bos vrouwtjes worden. Konijn: ik wens een stoere helm en motorhandschoenen. Beer: ik wens dat alle beren in het LAND vrouwtjes worden.
Konijn: ik wens een supersnelle motor en dat ik kon motor rijden. Beer:ik wens dat alle beren op de HELE WERELD vrouwtjes worden, en denkt dat konijn laat al zijn kansen lopen
maar dan zegt het konijn: ik wens dat die beer daar homo word en reed snel weg op zij nieuwe motor.

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2177 Gepost op: 05 Januari, 2012 17:08:49 »

Meneer van Zanten gaat regelmatig voor zaken naar Parijs. Op een gegeven moment zijn ze 12 en een half jaar getrouwd en zijn vrouw vraagt of ze mee mag. Van Zanten vindt het maar niks, maar hij kan ’t moeilijk weigeren. In Parijs vraagt zij of ze ook nog uitgaan; Parijs heeft immers zo'n beroemd nachtleven. Maar Van Zanten zegt dat ie moe is en bovendien nooit uitgaat. Maar ja, vrouwen krijgen nou eenmaal altijd hun zin, dus ze belanden toch bij een nachtclub. Ze staan daar voor de deur, de portier doet open en die zegt: “goedenavond meneer van Zanten”. Dat mevrouw van Zanten die denkt: “Wat is dat nou?”. Maar ja, die wil niet meteen stennis maken, dat ze zegt niks. Afijn, ze zitten lekker binnen, ze bestellen een drankje en ze zitten naar een striptease-danseres te kijken, die alleen nog maar een slipje aan heeft. Die danseres die komt naar voren en die zegt in de microfoon: "En wie trekt er mijn slipje uit?"

Waarop de hele zaak begint te roepen: "Van Zanten, Van Zanten, Van Zanten!" Dat mevrouw van Zanten wordt pisnijdig en die sleept d’r man mee naar buiten en die houdt een taxi aan. Achter in de taxi begint ze vreselijk te schelden. Ze maakt hem uit voor alles wat mooi en lelijk is. “Vuile viezerik dat je d’r bent, je gaat nooit uit he”. Draait die taxichauffeur zich om en die zegt: "Hé, Van Zanten, als die hoer te lastig wordt, je zegt het maar. Ik smijt ‘r zo de auto uit!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2178 Gepost op: 05 Januari, 2012 17:09:15 »

Jantje zit in het vliegtuig en moet nodig pissen maar er staat een hele lange rij voor de mannen wc dus jan vraagt aan de stewardes of hij naar de dames wc mag na lang zuren mag dat als hij niet op de knopje drukt! eenmaal in de dames wc ziet hij 2 knopjes de 1e met AVM erop en de 2e met ATV erop hij drukt het 1e knopje in en krijgt een Automatische Voeten Massage hij denkt wat hebben die vrouwen het tog goed dan drukt hij op het 2e knopje ............de volgende dag word hij wakker in het ziekenhuis en er ligt een briefje op het nacht kastje hij is van de stewardes er staat op: ik zij toch NIET op de knopjes drukken het knopje ATV betekend Automatische Tanpon Verwijderaar je lul licht op het nacht kastje. Tongue

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2179 Gepost op: 05 Januari, 2012 17:10:53 »

Er staat een non te liften, ze moet naar meneer pastoor.
Eindelijk stopt er een vrachtwagen.
De non zegt: kan ik mee rijden?
Tuurlijk zegt de vrachtwagenchauffeur, maaruh ik ben Geer en zo geil als een beer.
O oke zegt de non.
De non: ik heb geen geld bij me om je te betalen.
Geer: o jaja, we kunnen het wel in natura doen.
Non:ja is goed maar dan wel van achteren anders ben ik mijn magdelijkheid kwijt.
Dus ze doen het zegt Geer: ahhh ik ben Geer en zo geil als een beer.
Zegt de non: ik ben Sjon en verkleed als non!!!!

Sjoeke Hoekstra
sabina
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2180 Gepost op: 07 Januari, 2012 17:50:45 »

De Brandaris

Vraag: Waarom wil FC Groningen de Brandaris naar de Euroborg halen??
Antwoord: Omdat de Brand-daar-is
sabina
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2181 Gepost op: 07 Januari, 2012 17:51:12 »

De overeenkomst

Wat zijn de overeenkomsten tussen Sinterklaas en Ajax ?
Antwoord : Ze zijn allebei rood en wit gekleed, en drie kwart van het personeel is zwart.
sabina
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2182 Gepost op: 07 Januari, 2012 17:51:38 »

Mevrouw Ka

Komt mevrouw Ka in het café en bestelt ze een thee.
Loopt ze even later weg roept de ober:Mevrouw K U Thee!
 AA0148
sabina
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2183 Gepost op: 07 Januari, 2012 17:52:07 »

Sigaret

Heb je het al vernomen van die belg die verdronke is ?
Hij gooide zijn sigaret het water in en probeerde hem daar na uit te trappen. AA054
sabina
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2184 Gepost op: 07 Januari, 2012 17:53:28 »

Wat is een blondje met twee hersencellen?

Zwanger!
haha AA0167
sabina
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2185 Gepost op: 07 Januari, 2012 17:54:33 »

Jantje zit in de klas en zegt: “Broem, broem, broem”.
De juf zegt: “Als je dat nog één keer doet, dan ga je naar de gang”.
Even later zegt Jantje weer: “Broem, broem, broem”.
De juffrouw zegt: “Nou ga je naar de gang”.
Maar Jantje antwoordt: “Dat kan niet, juf, mijn benzine is op”.
 AA096
sabina
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2186 Gepost op: 07 Januari, 2012 17:56:39 »

drie condooms
Er zijn drie condooms bij de bar dan vraagt de barman: he mannen wat willen jullie drinken? De eerste condoom: doe mij maar een cola. de barman: en wat wil jij? De tweede condoom: doe mij maar bier. dan vraagt de barman aan de derde condoom en wat wil jij? Die antwoord: ik hoef niks want ik zit nog te vol van gisteren
sabina
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2187 Gepost op: 07 Januari, 2012 17:57:09 »

banaan en sigaret
een banaan zegt tegen een sigaret:ik vind het niet meer leuk ze trekken me jas uit en eten me op. vertel mij wat zegt de sigaret ze steken me in de fik en zuigen aan mijn hoofd!!!!
 AA0181
sabina
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2188 Gepost op: 07 Januari, 2012 17:58:03 »

antje gaat samen met oma naar de supermarkt om brood te halen onderweg ziet jantje 10 euro liggen , hij wil het oppakken maar oma zegt: \"nee jantje alles wat op de grond ligt is vies\" ze lopen verder . nadat ze brood hebben gekocht lopen ze terug naar oma\'s huis , en oma glijd uit over een bananen schil en zegt : \"jantje help me even overeind\" waarop jantje zegt : \"nee oma alles wat op de grond ligt is vies ! \"
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2189 Gepost op: 10 Januari, 2012 17:33:55 »

Wat is het toppunt van Hardheid???

ant. een ouderavond organiseren voor een weeshuis!!!

Sjoeke Hoekstra
Pagina's: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: