Pagina's: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 672725 keer)
Elisah
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2070 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:04:23 »

Jaak en jef zijn op een zonnige zondagmiddag aan de wandel langs landelijke wegen.
Plots vraagt jaak , "wat is dat daar in de grasberm ?"
Jef kijkt en zegt "ik denk dat het 2 oude granaten zijn".
Dan moeten we ze direct naar de politie brengen zegt jaak.
Terwijl ze die granaten naar het politiebureau brengen zegt jef , is dat niet gevaarlijk er zou eens een moeten ontploffen.
jef: dan zeggen we dat we er maar ene gevonden hebben he!
Elisah
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2071 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:05:07 »

Twee Belgen treffen op straat een bruine hoop aan. "Wat zou dat nou toch wezen?" vraagt de eerste. De tweede antwoordt: "Het zou stront kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker." Zegt de eerste: "Laten we dat onderzoeken." Hij bukt, steekt een vinger in de hoop en proeft. "Ja hoor," zegt hij. "Het is stront." Zegt de tweede: "Gelukkig dan maar dat we er niet in trapten."
Elisah
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2072 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:05:45 »

Hoe peutert een Belg in zijn neus?
Antw: Hij maakt met zijn vingers een rondje om zijn neus en zegt: "Kom er uit, je bent omsingeld!"
Franekerheuj
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2073 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:06:21 »

Jantje en het alfabet

De juf zegt tegen Jantje:”Jantje, je moet morgen de vier eerste letters van het alfabet weten.”

Komt Jantje thuis en vraagt aan zijn vader die aan het piano spelen is: “Vader, wat is de eerste letter van het alfabet?” Rot op, rot op!”, zegt vader.

Komt Jantje bij zijn moeder, die aan het tv kijken is,en vraagt:”Mam, wat is de tweede letter van het alfabet?”Klonk er op de achtergrond :u bent een biggetje, u bent een biggetje. Komt Jantje bij zijn broer die aan het zingen is en vraagt:”Broer, wat is de derde letter van het alfabet?”Klonk er op de achtergrond: superman,superman!

Komt Jantje bij zijn zus die ook aan het zingen is. Hij vraagt:”Zus, wat is de vierde letter van het alfabet?” Klonk er op de achtergrond: van de barbieclub van de barbieclub!

De volgende ochtend komt Jantje op school. Juf vraagt:”En Jantje, ken je de vier eerste letters van het alfabet al? “”Ja” , zegt Jantje, “Rot op, rot op! “”Wat zeg je me nou?””U bent een biggetje, u bent een biggetje! “”Wie denk je wel dat je bent?” ”Superman, superman! “”“Waar heb je al die woorden vandaan?” ”Van de barbieclub, van de barbieclub!
Elisah
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #2074 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:06:42 »

jantje was met zijn vader op zakenreis in de stad new york in een wolkenkrabber stappen ze in de lift 10e ver dieping 30e verdieping zegt jantje tegen zijn vader,weet onze-lieve-heer wel dat wij komen?
Franekerheuj
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2075 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:07:05 »

Wat is het verschil tussen een paard en een ezel?

Antwoord: een paard staat in de wei en een ezel dat ben jij
Franekerheuj
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2076 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:07:16 »

Hoe noem je een hond zonder poten

Maakt niet uit hoe je hem noemt hij komt toch niet als je hem roept!

Klik hier om een reactie te geven
Franekerheuj
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2077 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:07:30 »

Roodkapje komt in het bos en ziet opeens de boze wolf achter
een boom zitten. Ze loopt er naartoe en zegt: "Wolf wat heb je
klein oogjes." Waarop de wolf antwoordt: "Rot op, ik zit te
schijten.
Franekerheuj
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2078 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:07:45 »

Een aap komt de kroeg binnen hij maakt een salto de meneer aan de bar vroeg waar heb je dat geleerd? toen zei de aap in het circus.
Toen kwam er nog een aap binnen en maakte een salto toen zei de meneer aan de bar waar heb je dat geleerd?in het circus zei de aap terug.
Even later kwam de derde aap binnen die maakte een flikflak 2salto's en een schroevendraaier. toen zei de man aan de bar heb je dat in het circus geleerd? nee zei de aap ik struikelde over de deur mat.
Franekerheuj
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2079 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:08:03 »

Er komen drie vrouwen uit de camping kantine die behoorlijk aangeschoten zijn. midden op het terrein van de camping struikelt er een over een dronken kerel , even zien wie het mag zijn ,nou het is mijn piet niet ,die heeft veel groter neus. Nummer twee voelt hem aan zijn oren ,nee het is henk ook niet ,de derde voelt hem in zijn kruis en zegt het is niet iemand van deze camping.
Franekerheuj
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2080 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:08:23 »

Zit een man aan de bar met een pilsje, komt opeens een grote gespierde gast binnen en drinkt t pilsje van de de man op.
Begint de man te huilen... Zegt die brede gast kom op, tis maar n pilsje...
Zegt de man, ik kwam vanochtend op mn werk, werd ik ontslagen.. Ik naar huis, mn vrouw weg, meubels alles weg... Ik naar de bank, al mn geld weg...
Ik dacht, ik pleeg zelfmoord...
Ik naar de treinovergang, wachten, heeft de trein vertraging.... Ik naar huis, dacht hang mezelf op, knapt het touw...
Dan maar naar de kroeg, bestel ik me een pilsje, gooi t vol met vergif en drink jij t op...!!!
Franekerheuj
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2081 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:09:11 »

zitten 2 zatlappen aan de bar
zegt de ene tegen de andere: je krijgt de groeten van connie
zegt de ander: welke connie? ik ken geen connie..
de ander: ja die met die groene haren..
de ander: nee sorry die ken ik egt niet..
de ander: jawel ken je wel
de ander: welke dan?
de ander: ja connie feer
Franekerheuj
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2082 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:09:27 »

Ik kwam laatst in het café en ik zeg tegen de kastelijn: ''Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Ik snel opdrinken. Zeg ik later tegen de kastelijn: '' Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Nou, ook weer snel achter over slaan. Zeg ik weer tegen de kastelijn: '' Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint'' Hij zegt '' Heb je wel geld bij je''. Ik zeg: '' Daar begint het gezeik al'
Franekerheuj
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2083 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:09:57 »

Het was avond en er kwam een meneer het cafe in, en hij zei: een glasje bier of anders! de man gaf gelijk een glaasje bier, en de volgende avond zei die meneer weer: een glasje bier of anders! en hij ging zo snel mogelijk een glaasje bier maken en dat zei hij nog drie avonden en het was weer avond de meneer zei weer: een glaasje bier of anders!
de meneer achter de bar durft het haast niet te vragen, maar hij zei :wat anders? ........een glaasje cola.
Franekerheuj
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #2084 Gepost op: 04 Januari, 2012 13:10:16 »

komt er in een cafe ene nederlander, een belg en een duitser binnen. vraagt de barman: is dit een grap?
Pagina's: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: