Pagina's: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 671544 keer)
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1950 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:50:55 »

Wie of wat heeft nooit hoofdpijn?

Antwoordt:een Paracetemol
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1951 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:51:37 »

Waarom is een bruine beer bruin?

Hij kruipt swinters in zijn holletje!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1952 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:51:57 »

Een dom blondje liep door de stad en zag in de etelage van een electronicazaak een leuke televisie staan. Zij gaat naar binnen en vraagt de verkoper: 'Kan ik die T.V. uit de etalage kopen?'. Zegt die verkoper: 'Sorry mevrouw, wij verkopen niet aan domme blondjes!' Dat blondje vind dat niet leuk en ze gaat naar huis en verft haar haar donker. De volgende dag gaat ze weer naar de electronicazaak en vraagt de verkoper: 'Kan ik die T.V. uit de etalage kopen?' Zegt die verkoper: 'Sorry mevrouw, wij verkopen niet aan domme blondjes!' Dus dat blondje gaat weer naar huis en denkt: 'Goh, hoe weet hij toch dat ik blond ben?' Dus de volgende dag verkleed zij zich als Sinterklaas en gaat ze weer naar de electronicazaak en vraagt de verkoper: 'Kan ik die T.V. uit de etalage kopen?'. Zegt die verkoper: 'Sorry mevrouw, wij verkopen niet aan domme blondjes!' Dat blondje heeft er genoeg van en vraagt die verkoper: 'Hoe weet u toch dat ik een blondje ben?' Zegt die verkoper: 'Wel mevrouw, u staat al drie dagen lang naar een magnetron te wijzen!'
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1953 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:52:35 »

Wat is de drukste dag van een ambtenaar???

de maandag want dan moet hij 2 kalender blaadjes eraf scheuren
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1954 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:53:03 »

Er komt een vrouw naar de bank om 30.000.000 te storten.zegt de vrouw tegen de balieman:mag ik de diricteur spreken zegt de man:ja oke omdat het veel geld is.gaat de vrouw naar het kantoor van de diricteur.vraagt de diricteur hoe komt u aan zoveel geld.antwoord de vrouw:wedden.de vrouw zegt:zullen we wedden voor 10.000.000 wedden dat jouw ballen vierkant zijn.zegt de man:ja.de volgende dag komt de vrouw met haar atvocaat.zegt de vrouw:ik wil wel voelen.dus gaat ze voelen aan de ballen van de man.de atvocaat word gek.vraagt de man:waarom is u atvocaat zo gek.zegt de vrouw:ik heb met 15.000.000 gewed dat ik aan jouw ballen mocht voelen
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1955 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:54:06 »

Komt een meisje bij de kapper met een zakje zuurtjes. Ze laat een zuurtje vallen en raapt het op. Zegt de kapper : "Zit er haar op " ?
Waarop het meisje zegt : " Poeh, Poeh,
ik ben pas zeven ! "
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1956 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:54:36 »

Een blondje en een brunette springen van een kerktoren.
Wie komt er het eerst aan?

De brunette want het blondje moest de weg vragen.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1957 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:55:03 »

Wat is de overeenkomst tussen een paddestoel en een schoonmoeder??

Als je de verkeerde treft ga je eraan kapot
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1958 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:55:31 »

Jantje heeft de laatste tijd n beetje last van stotteren. Hij is zn baantje bij de ptt al kwijt geraakt en staat bijna rood. Helemaal in paniek gaat ie naar de oude boekhandelaar en vraagt of hij daar mag werken. De oude man geeft hem een tas met bijbels met de opdracht de bijbels te verkopen. Jantje helemaal blij, rent de hoek om om bij mensen aan te bellen of ze een bijbel willen kopen. Binnen een half uur komt hij terug met een lege tas. De oude man vraagt hem: Jongen, hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen? Jantje antwoordt: I i k v r o e g: w wilt u eeeeen bijbijbijbel kooopen of of moet ik m m voorvoorvoorlezen
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1959 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:55:52 »

Waarom fluit een dom blondje als ze op het toilet zit?
antwoord: Anders weet ze niet welke lippen ze moet afvegen.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1960 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:56:31 »

3 mannen gaan zoals gewoonlijk elke 3e vrijdag van de maand stappen in de avond op zoek naar sex.
ze kregen ook zoals gewoonlijk geld van hun moeder. de 1e man kreeg 50 euro de 2e 30 en de 3e 10 euro.
ze liepen door het dorp en zagen een bord staan met daarop sex vanaf 50 euro.
dat konden ze niet doen want ze wouden gezamelijk iets doen , dus gingen ze verder. na een tijdje zien ze een bord staan met daarop: pijpen vanaf 10 euro en dat deden ze.
de man met 10 euro ging eerst naar binnen en kwam terug met een vreselijke smile je wilt niet weten en zei: er was een vrouw die schoof 1 schijf annanas over mijn lul heen en een toef slagroom je wilt niet weten en zuigen dat ze deed.
de 2e man deed het ook en bij hem gebeurde hetzelfde maar dan met 3 schijven annanas en een grotere toef slagroom. toen dacht de derde man dat doe ik zkr weten. en hij kwam ook terug met een vreselijke smile je wilt niet weten en zei:er was een vrouw die schoof 5 schijven annanas over mijn lul heen en een toef slagroom je wilt niet weten en nog een kers...hetw as zo lkkr dat ik het maar zelf had opgegeten.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1961 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:58:01 »

Toen de schoolbel ging vroeg jantje aan de juf of hij met haar mee naar huis moch.
nee zei de juf
jawel zei jantje anders ga ik huilen
nou oke zei de juf en hij ging met haar mee naar huis

toen het avond werd zei juf dat jantje naar huis moest om te eten
nee zei jantje ik wil bij jou eten anders ga ik huilen
nou oke zei de juf weer.

toen het laat werd moest jantje weg van de juf want ze wou naar bed.
ik wil met jou mee naar bed zei jantje
nee dat kan niet jantje.
jawel anders ga ik huilen.
nou oke zei de juf.

die nacht maakte jantje de juf wakker en zei dat hij een beetje bang was en dat hij zijn duim in de juf zijn mond wou steken net als bij mama

toe de juf zei dat ze zijn moeder niet was wou jantje weer gaan huilen maar zei je juf voor deze ene keer mag het.

heeeee zei de juf dat is mijn mond niet
weet ik zei jantje en dat is mijn duim ook niet
gebiena
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #1962 Gepost op: 13 Oktober, 2011 21:29:17 »

Op een hoge brugtwee blondjes staan op een brug. zegt de een; dit is de rijn. zegt de ander: nee dit is de maas. de een; nee, dit is echt de rijn. zegt de ander, ik zal er in springen om te voelen of het de rijn of de maas is. dus ze springt. na een maand is ze uit een diepe coma ontwaken. vraagt de dokter: hoe gaat het? zegt het blondje: maakt niet uit, eerst wil ik weten of het de maas of de rijn is waar ik in sprong. zegt de dokter: geen van beide, dat was de a4!!!!!
gebiena
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1963 Gepost op: 13 Oktober, 2011 21:30:21 »

Er zitten 2 blondjes in de put. De 1 is aan aan het roepen help help!!! Ze zegt tegen de ander laten we samen roepen. Okee zegt de ander. Samen Samen
secondout
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1964 Gepost op: 16 Oktober, 2011 18:27:07 »

Welkom in de jongerenwebsite.nl-moppentrommel.
Schrijf ook jouw grappigste moppen hier.
Wat betekent de afkorting GSM ?  Geen snoer meer.
Pagina's: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: