Pagina's: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 671525 keer)
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1935 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:39:11 »

Drie vrouwen zitten op te scheppen over hun kut. Zegt de eerste vrouw: "mijn kut is zo groot, mijn man zijn hele hand kan er in." "Dat is niks," zegt de tweede vrouw, "mijn man zijn hele arm kan er in." De derde vrouw schiet in de lach en zegt: "Jantje, kom er eens uit."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1936 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:40:35 »

Jantje loopt over de wallen. Ziet hij aan de overkant van de straat ineens zijn vader lopen. Jantje steekt over en gaat er achter aan. Als hij zijn vader heeft ingehaald, vraagt hij: "Pa, wat doe jij nou hier?". "Ach, " zegt zijn vader, "voor die vijf tientjes ga ik je moeder toch niet wakker maken."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1937 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:41:11 »

Jantje is in een cafe met zijn vader. Jantjes vader zegt tegen Jantje: "Zie je die 2 lampen daar hangen? Als je er 4 ziet ben je zo dronken als een aap." Dan zegt Jantje: "Maar Pappa, daar hangt maar 1 lamp!"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1938 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:42:05 »

Jantje en oma lopen in het bos. Ze komen een bordje tegen. Daarop staat: klootzak. Waarop Jantje aan zijn oma vraagt: "Wat betekent dat, oma?" Oma zegt: "Dat betekent dokter." Dan komen ze nog een bordje tegen. Daarop staat: lul. "Wat betekent dat, oma?" Oma zegt: "Dat betekent jas." Ze lopen nog een stukje door en komen weer een bordje tegen. Daarop staat: neuken. "Wat betekent dat, oma?" Oma zegt: "Dat betekent slapen." Dan komen ze thuis en oma zegt: "Zo meteen komt de dokter, je moet aardig tegen hem zijn, maar wel een beetje zachtjes praten want ik ga nu even slapen." Even later belt de dokter aan. Jantje doet de deur open en zegt: "Hallo klootzak, hang je lul maar aan de kapstok en u moet een beetje stil zijn want mijn oma ligt boven te neuken."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1939 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:42:50 »

“Mama,” vraagt Marietje, “wat is eigenlijk een schimmel?” “Een schimmel, liefje, dat is een wit paard met zwarte vlekken, net als dat van Sinterklaas.” “Waarom moet dat paard van Sinterklaas dan per sé op mijn boterham zitten?”
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1940 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:43:30 »

Mijn oma maakt ieder jaar met Kerst een konijn klaar en dat doet ze zo ontzettend goed, dat dat beest met Pasen weer op de stoep staat.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1941 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:44:19 »

Waarom heeft een dom blondje een lege fles in de koelkast staan?Huh?

voor als er mensen komen die niks willen drinken.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1942 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:44:42 »

Wat is de overeenkomst tussen een dom blondje en een flesje bier?

Vanaf de hals naar boven zit er niets meer in.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1943 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:45:02 »

Een dom blondje komt bij de Megapool en vraagt aan een medewerker: Mag ik die breedbeeldtelevisie hebben daar? Antwoordt de medewerker: nee wij verkopen geen breedbeeldtv's aan domme blondjes!
Het domme blondje gaat naar de kapper en laat haar haar blauw verven.
Komt het domme blondje weer bij de Megapool en de medewerker antwoord weer: wij verkopen geen breedbeeldtv's aan domme blondjes! De vrouw gaat weer naar de kapper laat zich kaal scheren komt ze weer naar de Megapool de man zegt hetzelfde en dan vraagt ze hoe hij dat weet dat ze een dom blondje is, antwoord de medewerker: het is geen breedbeeldtv maar een magnetron!!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1944 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:45:22 »

Een dom blondje komt voor de 20e maal te laat op haar nieuwe werk, in de proeftijd !! Zegt de baas op vrijdagmiddag tegen haar: je hoeft maandag niet meer terug te komen !!!
O dat is goed zegt dat domme blondje dan kom ik dinsdag wel !!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1945 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:46:05 »

Een vrouw kwam eens in de bus. Zij had twee hondjes die tietje en tietje heette. Zij vroeg aan de chaffeur: "Mag ik mijn twee tietjes meenemen??" Zegt de chaffeur: "Natuurlijk, ik laat mijn lul toch ook niet op mijn nachtkastje liggen???"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1946 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:46:34 »

Er was eens een vlieg. Die vloog boven het water.

In het water zat een vis. Die dacht: als die vlieg nu eens 2cm zou opschuiven naar links en ik spring ernaartoe, dan kan ik hem opeten.

Maar boven de vis stond een beer. Nu dacht die beer: als die vlieg nu eens 2cm naar links opschiuft, dan springt die vis ernaartoe om hem op te eten en dat is mijn ultime kans om de vis te pakken.

Maar achter de beer stond er een jager. Die jager dacht: als die vlieg nu eens 2cm opschuift naar links, dan springt de vis ernaar toe en probeert de beer hem te pakken. Dat zal de beer zeker even uit concentratie gaan en dan is het dé gelegenheid om de beer te schieten.

Maar achter de jager stond er ook nog een muisje. Die dacht het volgende: als die vlieg nu eens 2cm naar links opschuift, dan zal de vis de vlieg proberen pakken, de beer zal naar de vis grijpen en de jager zal schieten. Door die beweging zal zeker en vast het stukje kaas uit zijn broekzak vallen en dan heb ik lekker eten.

Maar achter de muis zat een kat. Die kat had natuurlijk ook het gense schouwspel gezien en redeneerde als volgt: Als die vlieg nu eens 2cm naar links opschuift. Dat springt de vis ernaartoe. De beer neemt de vis, die jager schiet, de muis rent naar het kaasje en ik kan met gemak de muis vangen.

En zo gebeurde het. Die vlieg vloog 2cm naar links. De vis maakte een prachtige sprong en vangde de vlieg. De beer reageerde net op tijd en kon de vis grijpen. Voor de jager was het een makkie om nu de beer te schieten. Door zijn plotse beweging viel een kaasje uit zijn broekzak. De muis holde erheen EN... de kat spong ernaartoe!! MAAAAAR.... de kat had zich misrekend en viel in het water..
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1947 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:47:03 »

Wat is nu de moraal van het verhaal???

Hoe langer het voorspel duurt, hoe natter het poesje!!!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1948 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:48:04 »

Berd en ernie zitten samen in bed.
zegt berd tegen ernie ERNIE HAAL NU DIE VINGER UIT MEN KONT!!
ernie; is goed
berd; ik voel hem nog steeds!
ernie haalt zijn handen omhoog en zegt dood leuk: truukje!!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1949 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:48:38 »

Een mevrouw stond eens onder de douche. Er werd aangebelt en de mevrouw zag dat de postbode voor de deur staat.
Dus ze probeert op te schieten.
Het duurt een beetje lang dus de postbode kijkt door de brievenbus en zegt:"Heej krullenbol is je moeder thuis?"
Pagina's: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: