joker
|
|
« Antwoord #1920 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:26:20 » |
|
Op zaterdag 3 december is Sint Nicolaas in de Bijenkorf te Amsterdam aanwezig. Alle kinderen daar aanwezig mogen bij Sinterklaas op schoot zitten en hem het cadeau vragen dat ze op 6 december willen hebben. Na een lange rij wachtenden is een klein jongetje aan de beurt. Nadat hij heeft plaatsgenomen bij de Sint is het eerste wat het jongetje zegt: "Sint ik heb de zelfde naam als U." "Zo", zegt Sint, "en wat wil Henk hebben op 6 december?"
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1921 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:27:03 » |
|
Sinterklaas wil graag van Marietje weten wat ze in haar schoentje zou willen hebben. Marietje hoeft niet lang na te denken en zegt: "de pil" "Waarom de pil?" vraagt de Sint. "Nou" zegt Marietje, "Ik heb nu al zes poppen en dat is meer dan genoeg"
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1922 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:27:26 » |
|
Waarom komt Sinterklaas nooit in een moskee? Er staan te veel schoenen.
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1923 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:27:52 » |
|
In een winkelcentrum in Schiedam vroeg Sinterklaas aan een meisje hoe ze heette en kreeg alleen een boze blik. Sinterklaas herhaalde de vraag. Tenslotte zei ze verontwaardigd: 'Dat heb ik je vanmorgen in Rotterdam verteld en nu ben je het al vergeten!'
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1924 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:29:41 » |
|
Het is oranje en als het regent is het weg? De mannetjes van de gemeente
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1925 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:30:15 » |
|
Waarom gaat jantje met een korte broek naar het hoerenhuis??? Omdat met pijpen duurder is
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1926 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:30:58 » |
|
Vraag: Wat is erger dan wintertenen?
Antwoord: Sneeuwballen!
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1927 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:32:05 » |
|
Er zijn twee hoeren die elkaar tegenkomen op de hoek van de straat. Zegt de ene: "nou, slechte tijden, heb daarstraks een man laten neuken voor 10 euro." "Ach," zegt de andere, "dat is nog niets, ik heb daarstraks een man gratis moeten pijpen anders had ik nog niet eens warm eten deze week."
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1928 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:33:55 » |
|
Er komt een vrachtwagenchauffeur bij de grens van België en wordt daar aangehouden. De grensambtenaar zegt: "bij controle bleek uw gewicht van de vrachtwagen met maar liefst 4 ton te zwaar te zijn. Dat is niet zo mooi." Hij kijkt naar de lading in de vrachtwagen die is vol gestouwd met spruitjes. Om daar nou 4 ton af te halen is moeilijk. "Maar," zegt de ambtenaar, "als jij 4 spruitjes in je kont kan duwen, dan praat ik nergens over." De chauffeur begint te lachen als hij de eerste er in duwt. Daarna nog harder als hij de tweede er in duwt. De ambtenaar vraagt: "Waarom lach je zo hard?" "Nou," zegt de chauffeur, "straks komt mijn collega ook over deze grens en die vrachtwagen is maar liefst 10 ton te zwaar geladen, maar dan met komkommers."
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1929 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:34:24 » |
|
Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een overall?
Mouwen te lang en pijpen te kort!
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1930 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:34:59 » |
|
Er staan twee vrouwen op een veld winterpenen uit de grond te trekken. Opeens trekt de ene een wortel van wel 45 centimeter uit de grond. Zegt ze tegen de ander: "Moet je zien, het is net die van mijn man." "Zo groot?" vraagt de ander. "Nee, net zo smerig."
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1931 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:35:25 » |
|
Ik sta verbaasd over de ontwikkelingen binnen de medische wetenschap, zegt een oude vrouw tegen haar vriendinnen. "Toen ik jong was moest ik me uitkleden als de dokter me wou onderzoeken. Tegenwoordig hoef ik alleen nog maar mijn tong uit te steken."
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1932 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:36:09 » |
|
Een vrouw neemt een taxi naar huis. Als ze wil afrekenen merkt ze dat ze geen geld bij zich heeft. Ze ontbloot haar borsten en vraagt de chauffeur of het zo gepast is. Zegt de taxichauffeur: "Heeft u niet kleiner?"
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1933 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:37:00 » |
|
Op school vraagt de juffrouw wie van de kinderen er een mooi gezegde of rijmpje kan opzeggen. Jantje steekt zijn vinger op en mag het zeggen: “Eigen haard is goud waard.” “Dat is goed,” zegt de juf. Marietje weet er ook één: “Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens.” Ook dat is goed. Dan steekt Moos zijn hand op: “Juf ik weet een rijmpje: mijn zuster Ruth stond in de put en het water reikte tot haar knieën.” “Maar Moos,” zegt juf, “dat laatste rijmt toch niet?” Zegt Moos: “Ken ik er wat aan doen dat het water niet hoger stond?”
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1934 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:38:30 » |
|
Zij: "Ik zou dolgraag met je naar bed gaan, maar ik weet zeker dat ik dan morgenochtend grondig de pest aan mezelf heb."
Hij: "Wel, dan blijven wij toch gewoon tot morgenmiddag in bed."
|
|
|
|
|
|
|
|