Pagina's: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 671322 keer)
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1890 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:29:29 »

Wie heeft de hamer uitgevonden?
 een Zwitser.
 En wie heeft het jodelen uitgevonden?
 Dezelfde zwitser toen hij op zijn vingertjes sloeg.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1891 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:30:36 »

De regering blijft maar roepen dat ze met haar beleid op het rechte spoor zit. Hetprobleem is echter dat de treinen altijd te laat zijn!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1892 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:31:09 »

Er staan 50 dikke vrouwen onder en paraplu, hoe komt het dat er niemand nat wordt?

Omdat het niet regent
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1893 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:31:46 »

Hoe is het? Heb je na de laatste ruzie met je buurman de strijdbijl begraven?

De strijdbijl niet, maar wel mijn buurman
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1894 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:32:31 »

Moos komt bij het woningbureau. Hij zegt: 'Ik zoek een woning.' Zegt de ambtenaar: 'Heeft u een urgentieverklaring?' 'Nee,' zegt Moos. Zegt de man: 'Komt u dan over twaalf jaar maar terug.' Vraagt Moos: ''s Morgens of 's middags?
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1895 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:33:19 »

Neem jij nog altijd elke morgen een koude douche?
 - Nee, ik ben daarmee gestopt om tijd te winnen
 - Maar een koude douche duurt toch maar twee minuten?
 - Ja dat wel, maar ik lag altijd drie kwartier te twijfelen of ik het wel zou doen
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1896 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:33:44 »

Een oud oma-tje loopt samen met haar macho zoon over straat. Dan ziet ze een jochie van 5 een blikje op straat weggooien. Ze zegt: "Raap dat nu meteen op!" Waarop het jochie antwoord: "Als ik dat doe dan hebben de straatvegers toch geen werk meer?" Oma weet niets meer te zeggen, maar haar zoon antwoord: "Als je niet uitkijkt gooi ik jou met je gezicht tegen het asfalt omdat anders de dokters geen werk meer hebben!"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1897 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:34:45 »

In het eerste huis woont superman. In het derde huis woont Batman. Wie woont ertussen in?

Antwoord: de buurman.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1898 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:35:11 »

Er loopt een man door de Nieuwstraat in Brussel als hij voor zich ineens een touw ziet hangen. Hij kijkt waar het touw vandaan komt, maar dat touw verdwijnt gewoon de bewolking in........ zo hoog. De man wordt nieuwsgierig en klimt naar boven. Hij klimt en klimt en klimt en klimt... tot hij bij de Hemelpoort komt. Petrus kijkt de man verbijsterd aan. "Wat doet u hier, het is nog lang uw tijd niet!" De man legt uit hoe hij er is gekomen en vraagt: "Goh, nu ik hier toch ben.. mag ik dan even een kijkje nemen?" Petrus haalt zijn schouders op en zegt "Waarom ook niet, als je maar zorgt dat je stipt 2 uur hier weer terug bent. Dan haal ik het touw weg en dan is er geen weg meer terug". De man stemt in en hij verdwijnt de hemel in. En het is er prachtig! Mooi weer... mooie stranden... mooie vrouwen... fijne muziek... noem maar op. En je snapt het natuurlijk al, de man vergeet de tijd. Om 3 uur slaat de schrik hem om het hart en hij spurt terug. En jawel hoor... het touw is weg. Petrus ziet de man en haalt zijn schouders op: "Sorry hoor, ik heb u gewaarschuwd! Er is geen weg meer terug. Ga maar weer de hemel in". De man begint te smeken of hij a. u. b. weer terug mag... zijn werk op aarde is nog niet afgerond etc. Petrus laat zich uiteindelijk vermurwen. Het enige wat ik voor je kan betekenen is je veranderen in een spin. Dan kun je zelf een draad spinnen en je naar beneden laten zakken Eenmaal weer terug op aarde verander je dan vanzelf weer in een mens". De man stemt in, wat moet hij anders? En Petrus verandert hem in een spin. De man/spin laat zich aan zijn eigen draad zakken en verdraaid... 30 meter boven de grond is het spinrag op. De man is wanhopig. "Zo kan ik toch niet blijven hangen??" denkt hij en hij perst er nog een stuk spinrag uit....... jawel..... weer 5 meter verder..... "Nee", denkt die man, da's me nog te hoog!" en "mmmmmppppppffffff", hij probeert er weer wat spinrag uit te persen... Op dat moment schudt zijn vrouw hem wakker: "Chris!!!!! WAKKER WORDEN... JE SCHIJT HET HELE BED ONDER!!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1899 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:09:32 »

Waarom houden mannen van vrouwen met kleine handen? Antwoord: Dan lijken hun piemels groter.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1900 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:10:10 »

Moeder vraagt aan de tienjarige Frits: "Waar ben je vandaag geweest?" Frits: "In het bos, met ons nieuwe buurmeisje Marie-Louise." Moeder: "En wat heb je de hele dag gedaan?" Frits: "Hoe het heet weet ik niet, maar het wordt wel mijn nieuwe hobby!"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1901 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:10:49 »

Heb je 't al gehoord van die brand in de schoenenfabriek? Was aangestoken door een halve zool!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1902 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:11:56 »

Twee hollanders worden uit een psychiatrische kliniek ontslagen en lopen gezamenlijk naar huis door een park,dan ziet de ene in een heel hoge boom een vogelnestje zitten en vraagt aan de ander of hij weet of er eitjes in liggen, ze besluiten om in de boom te klimmen en te gaan kijken maar het lukt ze niet.Dan zegt de een tegen de ander"we gaan op het dak van dat flatgebouw staan en kunnen het dan beter zien"zo gezegd zo gedaan en ze turen naar beneden maar zien door de boomkruin geen eitjes liggen waarop de ene zegt"ik laat jouw aan je bretellen naar beneden zakken en dan kun jij het wel zien en tegen mij vertellen"dit doen ze en als de ene ongeveer een meter of drie naar beneden is gezakt begint deze onbetamelijk hard te lachen degene die boven aan de rand staat schrikt hier erg van en begint meteen de ander weer naar boven te hijsen als deze bij de bovenrand is aangekomen vraagt de bovenste aan de onderste wat er nu aan de hand is,zegt deze" als nu mijn bretellen waren gebroken had jij de eindjes in je ogen gekregen door de spanning!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1903 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:14:07 »

Een man zit op zijn werk nogal sloom achter zijn bureau. De directeur komt langs en vraagt wat er aan de hand is. De man antwoordt: "Ik weet het niet, ik heb het gevoel dat alles mislukt, dat alles als los zand door m'n handen glipt. Ik zie het niet meer zitten..." Zegt de directeur: "Kop op kerel. Heb ik ook eens gehad! Ik ben toen twee weken lang alle pauzes naar huis gegaan om me door mijn vrouw te laten verwennen. Dat heeft prima geholpen! Dat zou jij ook moeten doen..." Twee weken later komt de directeur weer langs. De man zit lustig te typen, de fax ratelt... Zegt de directeur: "Ik zie dat het weer prima gaat! Je hebt mijn advies zeker opgevolgd?" "Inderdaad," zegt de man: "Trouwens, nooit geweten dat u zo mooi woont!"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1904 Gepost op: 09 Oktober, 2011 12:15:07 »

Er komt een man bij het uitzendbureau en vraagt of er werk voor hem is. "Toevallig heb ik een prima baantje voor u. Er is werk voor u in Artis." De man gaat naar Artis en krijgt de directeur te spreken. De directeur zegt: "Ik zou graag willen dat u een apepak aan trekt. Er is momenteel een tekort aan apen. Als u nou in dat hok gaat zitten... U hoeft alleen maar een beetje bekken te trekken, te schreeuwen en aan de lianen te slingeren. Dan betalen wij u 4000 gulden per maand." "Dat is een prima salaris," zegt de man, "ik doe het." De man gaat in het apepak de kooi in, gooit met pinda's, trekt bekken, springt rond, slingert aan de lianen. Opeens breekt er een liaan af en de man belandt met een boog in de leeuwekuil. Een leeuw springt op en rent op hem af. De man zinkt op de knieen, doet z'n ogen dicht en bidt: "Alsjeblieft, alsjeblieft." En er gebeurt niets. De man doet zijn ogen weer open. Zegt die leeuw: "He, ben jij ook van het uitzendbureau?"
Pagina's: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: