Pagina's: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 671351 keer)
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1875 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:20:45 »

Weet je waarom 21 maart is uitgeroepen tot de dag van de ambtenaar? Op 21 maart is de winterslaap voorbij en begint de voorjaarsmoeheid.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1876 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:21:37 »

Een oud koppel van boven de 80 jaar gaat in een Mc Donalds eten. Ze zetten zich aan een tafel en de man gaat naar de toog en komt terug met: één broodje, één portie friet, één cola. Hij snijdt het broodje perfect doormidden en legt de helft neer bij zijn vrouw. Dan schudt hij de frieten op een plateau en verdeelt ze in twee gelijke porties, En legt een portie voor zijn vrouw..... Hij drinkt een slokje van de cola en dan zijn vrouw een slokje.... Hij begint te eten...... terwijl zijn vrouw zit toe te kijken. Een jongeman die in de buurt zit, heeft dat gezien en vindt het erg zielig, dat die oude mensen zich samen maar één portie kunnen permitteren. Hij gaat naar de vrouw en zegt: "Mevrouw, bestel gerust een portie, ik zal de rekening wel betalen". De vrouw zegt: "Dat is niet nodig meneer, we zijn al 60 jaar getrouwd en we zijn gewend alles samen te delen". De jongeman gaat zitten en ziet dat de vrouw niks eet. Ze blijft wachten terwijl haar man verder zijn helft opeet. Hij kan het niet meer aanzien, gaat terug naar de vrouw en zegt: "Mevrouw, eet gerust uw deel op, ik bestel een nieuwe portie". Maar de vrouw zegt weer: "Nee, bedankt, meneer, wij zijn gewend alles samen te delen". Waarop de jongeman zegt: "Waarop wacht u dan zolang om te beginnen met eten?" De vrouw zegt: ik wacht op zijn kunstgebit.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1877 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:22:15 »

Een bejaard koppel zit op een zondagochtend in de kerk. Halverwege de dienst leunt de vrouw naar haar man en zegt : "Ik heb juist een stil windje gelaten. Wat moet ik nu doen? " Haar man leunt naar voren en zegt: "Voorlopig niets. Als we thuis zijn zal ik een nieuw batterijtje in je hoorapparaat steken."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1878 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:23:05 »

De kinderen van een lagere school krijgen les over moraal. Ze krijgen als opdracht thuis aan hun ouders te vragen een verhaal te vertellen waaraan een moraal aan verbonden is. Wanneer ze terug in de klas komen, mogen ze vertellen wat ze gehoord hebben.
 Mieke vertelt : "Mijn ouders zijn kippenboeren, ze hebben een legbatterij. Op een dag hadden ze in de auto een mand eieren staan. Ze reden over een grote bobbel in de weg, waardoor de eieren braken" de moraal luidt: "Wees zeer voorzichtig met fragiele voorwerpen".
 Elsje vertelt : "Mijn grootouders hebben ook een kippenboerderij, maar zij kweken kuikentjes. Op een dag hadden ze wel twintig eitjes. Ze verwachtten dus ook twintig kuikentjes. Ze verzorgden de eitjes heel goed, maar toch zijn er maar vijftien van uitgekomen". De moraal luidt : "Tel je kuikentjes pas als ze uitkomen".
 Dan nu aan Anneke :"Mijn papa heeft verteld over ons tante Magda". Ons tante Magda is piloot bij de luchtmacht en heeft meegevochten in Desert Storm.
Op een dag werd haar vliegtuig geraakt en moest ze springen. Het enige dat ze bij had was een fles whisky, een machinegeweer en een zakmes. Terwijl ze aan haar parachute bengelde, dronk ze de fles whisky leeg, dan was ze die al kwijt. Toen ze beneden kwam, werd ze omsingeld door wel zeventig Irakezen. Ze pakte haar machinegeweer en schoot het leeg, vijftig Irakezen vielen dood neer. Met haar zakmes kon ze er nog vijftien doden, toen brak het mes af. De vijf laatste heeft ze met haar blote handen gedood. De juf kijkt Anneke ontdaan aan en vraagt na enige stilte, "En ", vraagt de juf, "Wat is de moraal van dit verhaal?"
 Anneke antwoordt: "Blijf uit de buurt van tante Magda als ze gezopen heeft !"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1879 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:23:33 »

Twee dronken kerels zijn 's avonds laat op weg naar huis en komen op de spoorrails terecht. Ze kruipen over de bielzen verder. 'Jemig, wat een lange trap', zegt de een. 'O, maar ik hoor de lift al aankomen', zegt de ander.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1880 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:24:00 »

Henk: 'Ik kan toveren.' Piet: 'Hoezo?' Henk: 'Als ik 's avonds met de hond uitga, kom ik diep in de nacht met een kater thuis.'
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1881 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:24:46 »

"Wat wil je later worden?" vraagt de juffrouw op school aan Peter. "Kunstschilder, arts of glazenwasser," zegt hij vol overtuiging. "Ja, maar welke van de drie het liefst?" Peter: "Kan me niets schelen, als ik maar blote vrouwen te zien krijg."

joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1882 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:25:12 »

Moeder: 'zoontje, hoeveel keer moet ik je zeggen dat je niet met vuile voeten binnen mag komen?'
 Zoon: Maar mijn voeten zijn schoon. Het zijn mijn schoenen die vuil zijn
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1883 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:25:38 »

Twee bowlingteams, de ene allemaal blondjes en de andere brunettes, charteren samen een dubbeldekkerbus om mee te doen aan een toernooi. Het team van de brunettes zat in het onderste gedeelte van de bus, de blondjes boven. Beneden in de bus, bij de brunettes, ging het er heel plezant aan toe. Zingen, moppen tappen; de ambiance zat er goed in. Tot het één van de brunettes op viel dat het boven bij de blondjes wel héél stil was. Ze besloot poolshoogte te gaan nemen en ging naar het bovenste gedeelte van de bus. Wanneer ze boven kwam zag ze alle blondjes heel angstig in de stoelen zitten, allemaal met opengesperde ogen rechtdoor starend, de leuning van de zetel voor hun zo hard vastklampend dat hun knokkels er wit van zagen. De brunette vroeg : "Wat is hier allemaal aan de hand. Bij ons beneden zit de ambiance er goed in...!". Eén van de blondjes keek verschrikt op, slikte hard en fluisterde : "JA, MAAR JULLIE HEBBEN WEL EEN CHAUFFEUR"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1884 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:26:00 »

Er is een ploeg van het elektriciteitsbedrijf bezig hoogspanningskabels te spannen in het weiland, als er een dom blondje langs komt. Zij kijkt omhoog en begint keihard te lachen. Nog geen 5 minuten later gebeurt hetzelfde, één van de medewerkers begint zich eraan te ergeren en denkt bij zich zelf als dit nog eens gebeurt ga ik verhaal halen. En ja hoor nog geen kwartier later komt er weer een dom blondje voorbij en die komt niet meer bij van het lachen. Hij klimt naar beneden en vraagt: "Je bent al de derde die niet meer bij komt van het lachen, waar lachen jullie om?" Zegt het domme blondje: "Ach man, de koeien kunnen toch zo onder dat hek doorlopen."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1885 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:26:29 »

Er staan drie domme blondjes langs de oever. Ze moeten naar de overkant, maar weten alle drie niet hoe. Ineens komt er een fee en zecht: jullie mogen alle drie ? wens doen. De eerste zecht: ik wens dat ik kan vliegen, maar helaas valt ze voordat ze aan de overkant is in het water. De tweede zecht: ik wens dat ik op het water kan lopen. Maar ook zij haalt de overkant niet. De derde maar wat slimmer dom blondje zecht: ik wou dat ik bruin haar had. De wens is nog maar net vervuld of ze zegt: Kijk daar verder op EEN BRUG
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1886 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:26:56 »

nieuwe werknemer stond wat hulpeloos bij de papierversnipperaar. "Kan ik u helpen?", vroeg een secretaresse. "Ja," zei hij, "hoe werkt dat ding?" "Heel simpel," zegt ze, en pakte het dikke dossier en stopte het in de versnipperaar. "Bedankt, maar waar komen de kopie?er nu uit?"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1887 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:27:57 »

Een vrouw vertelde haar vrienden: 'Ik heb van mijn man een miljonair gemaakt'. 'En wat was hij voor je hem trouwde?', vroeg een vriendin. De vrouw antwoordde 'Een multimiljonair.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1888 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:28:32 »

De man zegt: "Ik heb een sprookjeshuwelijk; Als ik thuiskom zit de heks op me te wachten."

joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1889 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:29:01 »

Een man bezoekt zijn psychiater. Hij gaat gebukt onder een telkens terugkerende nachtmerrie.
"Het is vreselijk. Iedere keer weer kom ik bij een deur waar iets op staat geschreven. Ik duw ertegen, en duw en duw, maar hoe hard ik ook duw, er is absoluut geen beweging in te krijgen."
De psychiater, opkijkend van zijn aantekeningen, zegt en passant:
"Kunt u zich voor de geest halen wat er precies op die deur staat?"
"Eh...... Trekken...."
Pagina's: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: