Pagina's: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 671215 keer)
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1860 Gepost op: 06 Oktober, 2011 16:09:41 »

Jantje vindt in de kast van zijn vader een seksboek. Hij ziet daarin de woorden hoer, neuken en condoom staan. Hij vraagt aan zijn moeder wat die woorden betekenen. Zijn moeder zegt: "Hoer betekent fiets, neuken betekent fietsen en condoom betekent ketting."
De volgende dag komt Jantje te laat op school. De meester vraagt waarom hij zo laat is. Jantje zegt: "Ik sprong op mijn hoer, begon keihard te neuken en mijn condoom ging er wel drie keer af."

joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1861 Gepost op: 06 Oktober, 2011 16:10:08 »

Drie vriendinnen zitten te kletsen.
"Zeg, weet je, als ik mijn Peter pijp, heeft hij altijd koude ballen."
"Dat is grappig", zegt de tweede, "als ik dat bij mijn Dirk doe, is dat ook zo."
"En jij", vragen ze aan de derde, "heeft jouw Jeremy dat ook als je hem pijpt?"
"Euh, weet je dat ik dat nooit gedurft heb?"
"Oh jee, meisje toch, jij bent niet goed wijs zeker? Als je dat niet doet, gaat hij het misschien wel bij een ander zoeken en dan enz enz..."
Zo gezegd zo gedaan, 's avonds verwent ze haar Jeremy eens goed door hem te pijpen. De volgende dag komt ze aan met een blauw oog. "Ja", zegt ze, "ben ik hem aan het pijpen en in een keer wordt hij kwaad en geeft hij me een knal op mijn oog."
"Die is zeker gek geworden, waarom doet hij nou zoiets?"
"Ja, dat weet ik ook niet, ik zei hem nog, 'hé dat is gaaf, jouw ballen zijn warm wanneer ik je pijp en die van Peter en Dirk niet.'"

joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1862 Gepost op: 06 Oktober, 2011 16:10:51 »

Hasj en Wietje
Er leefde eens een arme hennepteler. Zijn naam was Rihuana. Hij had een heel bazige vrouw, Ma Rihuana. Ze hadden twee kinderen gekregen en die waren Hasj en Wietje gedoped. Wietje speelde met haar barbituraatjes en Hasj speelde met Stuff, zijn hondje en Morfientje, zijn kat. Pa Rihuana en Ma Rihuana hadden problemen, want zij hadden niets meer te eten.
"We moeten iets doen", zei Ma Rihuana. Pa Rihuana snoof eens diep, maar wist niets te zeggen. Ma Rihuana bedacht een boos plan. Ze zouden met z'n vieren een tripje gaan maken in het bos en dan zouden Pa Rihuana en Ma Rihuana Hasj en Wietje achterlaten. Maar slimme Hasj had alles gehoord en stak snel een mesje in zijn zak.
De volgende dag gingen ze met z'n allen een tripje maken in het bos waar de wind door de bomen blowde. 's Middags deden Hasj en Wietje een dutje en hun ouders gingen er met speed vandoor. Maar Hasj had met zijn mesje lijntjes getrokken in de sneeuw dus konden ze makkelijk de weg terugvinden. Ze durfden echter niet goed naar hun huis te gaan, dus besloten ze naar Opium en Omium te gaan. Deze zaten vredig op de canapé naar de LSD-speler te luisteren waaruit zojuist de hit klonk:
Altijd rookt Kortjakje wiet
Midden in de week maar zondags niet.
Zondags neemt zij heroïne
met een snuifje cocaïne
Altijd rookt Kortjakje wiet
Midden in de week maar zondags niet.

Toen Opium en Omium hun kleinkinderen zagen, begroeten ze hen uitbundig. "High", riepen Opium en Omium.
"High", riepen Hasj en Wietje terug terwijl ze een cracker aangeboden kregen. "Hoe gaat het", vroegen Hasj en Wietje beleefd.
"Ach je weet hoe dat gaat hè, drug, drug, drug", antwoorde Omium.
"Hebben julie honger?", vroeg Opium.
"Jaaaa," riepen Hasj en Wietje.
"Laten we gaan chinezen."
"Goed" zei Omium. "ik coke wel."
De volgende dag werden Hasj en Wietje weer thuis gebracht. Pa Rihuana was blij maar Ma Rihuana niet. Toen ze later weer een tripje gingen maken in het bos, lette Ma Rihuana extra goed op Hasj zodat hij geen lijntjes kon trekken met zijn mesje. Toen ze weer achterbleven waren ze verdwaald. Plotseling hoorden ze een vogeltje dat floot: "Wiedewiedewied".
Ze volgden het vogeltje en kwamen bij een huisje dat helemaal was gemaakt van coke. Zoveel coke hadden ze nog nooit bij elkaar gezien en begonnen dan ook meteen te snuiven. Maar terwijl ze bezig waren, werden ze bespeed door een boze h-xtc die in het huisje woonde. "Sniffel, snuffel, snuifje, wie snuift er aan mijn huisje?" De h-xtc kwam naar buiten en zei met een lief stemmetje: "Kom maar binnen, daar heb ik lekkere space-cake voor jullie". Maar intussen kickte de h-xtc maar al te erg op Hasj. Na een tijdje zaten Hasj en Wietje helemaal stoned bij de h-xtc aan tafel. De h-xtc wilde Hasj en Wietje nu coken. Ze konden niet meer ontsnappen.
"Hennep, Hennep", riep Hasj.
"Stick", riep Wietje. Wietje moest in het coke-hok gaan kijken of de temperatuur al high genoeg was, maar ze zei tegen de h-xtc dat ze het niet goed kon zien. De h-xtc ging nu zelf kijken.
Wietje duwde de h-xtc snel in het coke-hok en deed de deur dicht. "Hennep, Hennep", schreewde nu de h-xtc, maar Hasj en wietje gingen er met speed vandoor. Ze staken het huisje achter zich in brand. "Crack", zei het huisje.
Het wiedewiedewied-vogeltje wees hen nu de weg naar hun eigen huis. Onderweg kwamen ze rookkapje en sneeuwwietje tegen die juist een tripje maakten. Toen ze thuis kwamen was Pa Rihuana heel bl-high en Ma Rihuana was aan een overdosis bezweken.

joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1863 Gepost op: 06 Oktober, 2011 16:12:10 »

Tot welke type behoort u?
Onverschillige type: Als alle urinoirs bezet zijn watert hij in de wasbak.
Sociale type: Gaat met zijn vrienden plassen of hij moet of niet en zegt: "Het kost me niets en het doet die lui plezier."
Verlegen type: Kan niet plassen als iemand naar hem kijkt, doet of hij wat gedaan heeft en komt later terug.
Nerveuze type: Kan zijn gulp niet vinden, wordt kwaad en rukt een knoop af.
Luidruchtige type: Fluit en neuriet al plassend en zeer luid als hij zich afschud.
Krankzinnige type: Plast in de pijp van zijn broek of in zijn schoenen, vertrekt met zijn gulp open en maakt buiten zijn zaakje in orde.
Handige type: Plast zonder zijn gebruiksvoorwerp in zijn hand te houden en strikt ondertussen zijn stropdas.
Verstrooide type: Maakt zijn vest los, trekt zijn das te voorschijn en plast in zijn broek.
Kinderlijke type: Kijkt omlaag in het urinoir om de belletjes te bewonderen.
IJdele type: Maakt vijf knopen los terwijl twee meer dan voldoende is.
Luchthartige type: Amuseert zich door tegen de stroom in te plassen zowel dwars als omlaag en probeert met zijn straal muggen te raken.
Ruige type: Slaat met zijn gebruiksvoorwerp op de rand van het urinoir om ook de laatste druppels eruit te krijgen.
Knorrige type: Blijft een tijdje staan, begint te schelden, laat een scheet en loopt kankerend weg.
Vrolijke type: Vertelt al plassend een mop, lacht zonder ophouden en schudt zich af alsof hij aan de bel trekt.
Geniepige type: Laat stiekem een wind, snuift de lucht op en kijkt zijn buurman beschuldigend aan.
Opgewonden type: Heeft zijn broek achterstevoren aan, kan uiteraard zijn gulp niet vinden en scheurt van opwinding zijn onderbroek.
Schele type: Kijkt in het urinoir links, watert in het middelste en trekt het rechter door.
Nieuwsgierige type: Kijkt in het urinoir naast zich hoe zijn buurman geschapen is.
Stoere type: Knijpt zolang mogelijk dicht tot de druk maximaal is, laat plotseling los en voelt de spetters om zijn benen.
Economische type: Wacht totdat hij moet poepen, zodat hij beide dingen tegelijk kan doen.
Kunstzinnige type: Probeert met zijn straal tekeningen te maken in het urinoir.
Vuile type: Hangt zijn gebruiksvoorwerp in het urinoir onder water en begint te plassen.

joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1864 Gepost op: 06 Oktober, 2011 16:12:51 »

Jantje komt thuis met een slecht rapport. " Voor zo'n rapport lijkt een flink pak slaag wel op zijn plaats!", zegt vader boos.
Jantje antwoordt: "Dat lijkt me een goed idee pa. Ik weet wel waar de meester woont."

joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1865 Gepost op: 06 Oktober, 2011 16:13:28 »

Mannen zijn als de letter Q: een grote nul met een klein staartje.
Mannen zijn als kikkers: zij denken enkel aan wippen.
Mannen zijn als een video: vooruit, achteruit, vooruit, achteruit, stop, eject! Go up!
Mannen zijn als parkeerplaatsen: de beste zijn altijd bezet en diegene die nog vrij zijn, zijn voor gehandicapten.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1866 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:13:43 »

Weet je waarom ouders zo vaag zijn? Eerst leren ze je praten en lopen en later zeggen ze: "mond houden en zitten".
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1867 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:14:19 »

Op de speelplaats wordt opgeschept.
"Wij zijn met drie kinderen thuis en ieder heeft zijn eigen bed...."
 "Wij zijn met vier kinderen, en elk heeft zijn eigen kamer........"
 "En wij zijn met vijven, en ieder heeft zijn eigen papa......."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1868 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:15:17 »

Een man zijn schoonmoeder is onlangs overleden.
 Op de begrafenis vraagt een vriend hem : 'Wat had je schoonmoeder ?'
 Waarop hij antwoordt :'Een grote villa'.
 De vriend zegt :'Nee nee, wat mankeerde ze?'
 Met als antwoord :'Een appartement aan de zee!'
 'Maar nee', zegt de vriend, 'hoe is je schoonmoeder gestorven?'
 'Ze is met de frietketel van de trap gevallen.'
 'Amaai', zegt de vriend 'en wat heb je dan gedaan?'
 'Boterhammen gegeten'
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1869 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:16:30 »

Een man kwam thuis met twee grote emmers koemest voor de tuin, die hij had gehaald bij een boer uit de buurt. 'Waar is dat voor,' vroeg zijn zoontje van zes. 'Voor de aardbeien,' zei de man. Het zoontje staarde hem aan en zei toen: 'Ik heb ze liever met slagroom, mag dat ook?'
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1870 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:17:21 »

Loopt er een Friese boer in Schotland en ziet daar koeien in de wei lopen met de oren recht overeind. Dus die boer denkt: "Die koeien moet ik ook hebben." Dus zo gezegd zo gedaan, de boer laat een stuk of twintig koeien overvliegen naar Friesland. Nou, de boer hartstikke blij, maar na een paar weken gaan de oren van een paar koeien hangen, dus die boer haalt er een veerarts erbij. Die veearts kijkt een keer en pakt een lange stalen buis, stopt die in de kont van de koe blaast er een keer in en de oren gaan recht overeind staan. Dus die boer denkt: "Wat hij kan dat kan ik ook." Het gaat een paar weken goed maar na een week of vijf gaan er weer bij een paar koeien de oren hangen, dus de boer pakt een stalen buis, stopt die in de kont van de koe en blaast een keer. Er gebeurt niks. Dus de boer blaast nog een keer, weer niks. De boer roept zijn knecht erbij en vraagt hem een keer te blazen. Dus de knecht pakt de stalen buis, haalt hem uit de kont van de koe, draait hem om en stopt hem er weer in. Dus de boer zegt: "Wat doe je nou weer." Waarop de knecht antwoordt: "Je denkt toch niet dat ik aan dezelfde kant ga blazen als jij?"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1871 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:17:46 »

Een vrouw koopt van een boer twintig eieren. De volgende dag is ze weer bij de boer. "Die eieren waren allemaal leeg!" zegt ze woedend. Dan rent de boer net zo woedend naar het kippenhok en schreeuwt: "Wie van jullie gebruikt de pil!"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1872 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:18:31 »

vraag: in welke maand klaagt den boer het minst?

antwoord: in februari want dan zijn er het minst dagen.

joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1873 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:19:06 »

Een boer rijdt op zijn tractor al slingerend door een Gronings dorpje. Hij zit in zijn cabine en zo te zien vermaakt hij zich prima. Achter hem rijdende agenten vinden het welletjes en besluiten om de man aan te houden. Luid zingend opent de boer zijn cabine en roept:Wat toch een techniek he,in Hilversum draaien ze muziek en ik kan het hier helemaal horen... "Ja ,ongelofelijk", zegt de ene politieman "en in Schiedam maken ze jenever en ik kan het hier ruiken..."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1874 Gepost op: 09 Oktober, 2011 09:20:10 »

Kom een ambtenaar vol zweet in huis, vraagt zijn vrouw. Wat is er? Ach de computers waren kapot, we moesten zelf denken
Pagina's: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: