Pagina's: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 670980 keer)
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1770 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:45:49 »

Er zit een man in de trein, en tegenover hem zit een man heel de tijd met zijn vinger om zijn lippen te draaien. "Waarom doet je dat toch de hele tijd?" vraagt de man. De ander zegt: "Ja, ziet u, ik moet naar Roermond, maar ik ben nogal vergeetachtig. Als ik nu heel de tijd met mijn vinger om mijn mond draai, vergeet ik niet dat ik naar Roermond moet." Zegt de ander weer: "Mag je nog blij zijn dat je niet naar Waspik moet."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1771 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:46:40 »

Elke ochtend reist een jongen met de trein, en hij raakt verliefd op een meisje dat ook vaak in die trein zit. Regelmatig gaat hij tegenover haar zitten, maar hij is te verlegen om een gesprek te beginnen, en hij weet ook niet goed waar hij het over moet hebben. Hij kan geen aanleiding bedenken om met haar te spreken, en zij staart meestal uit het raampje. Op een dag verzint hij een list. In het weiland waar de trein langs komt rijden, verft hij van alle koeien de poten groen. Als het meisje dat ziet, denkt hij, dan zal zij er wat van zeggen en dan is het ijs gebroken. Die ochtend zitten ze weer tegenover elkaar in de trein. Het meisje kijkt naar buiten. Als ze langs het weiland rijden met de koeien met groene poten, geeft het meisje geen pukkel. De jongen baalt dat zijn list mislukt is. Maar hij laat het er niet bij zitten. Hij neemt grovere maatregelen en verft alle koeien in het weiland pimpelpaars. Die ochtend zitten de jongen en het meisje weer tegenover elkaar in de trein. Ineens ziet het meisje de koeien. Ze kijkt de jongen aan, wijst naar buiten en zegt: "Kijk, paarse koeien!" "Ja he," zegt de jongen, "wil je met me neuken?"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1772 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:47:05 »

Er zit een man in de trein met een varken. De conducteur komt langs en zegt: "He, meneer, dat mag helemaal niet, een varken in de trein." "Maar dit is geen gewoon varken," zegt de man, "dit is een afgericht varken. Hij is heel gehoorzaam, doet alles wat ik zeg." "Dat zal wel," zegt de conducteur. "Als u het niet gelooft," zegt de man, "wil ik het wel even laten zien. Mag ik uw pet even lenen?" De conducteur geeft zijn pet aan de man. De man pakt de pet, doet het raampje open en gooit de pet naar buiten. Dan roept hij tegen het varken: "Blijf!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1773 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:47:33 »

Er zitten twee mannen in de trein die op het punt staat om weg te rijden. En van die mannen moet heel nodig naar het toilet, maar hij kan er niet langs en vraagt: "Wat moet ik doen?"
Waarop de andere man antwoordt: "Doe het gewoon uit het raam."
De machinist fluit en roept: "Iedereen zijn hoofd binnen boord, ook die meneer met die bolle wangen en de sigaar in de mond!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1774 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:48:03 »

"Wat kijkt die vent treurig", merkt een man op tegen zijn medereiziger.
"Ja, dat zal wel kloppen", is het antwoord, "ze hebben z'n portemonnee gejat."
"Hoe weet jij dat nou", is de logische vraag.
Het antwoord is nog logischer: "Omdat ik hem heb."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1775 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:48:51 »

Een dominee is de weg kwijt en vraagt aan een jongetje wat de weg is naar het station.
Het jongetje antwoordt hierop: "Dat weet ik wel, maar dat zeg ik lekker niet."
De dominee zegt hierop: "Zo kom jij niet in de hemel!"
Waarop het jongetje antwoordt: "En u niet op het station."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1776 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:49:38 »

Een klant tot een verkoper:
' Ik wil graag een boek waarin geen moord, geen liefde, geen detective, geen miljonair en geen knappe jonge vrouw voorkomen. Wat kunt u mij aanraden?'
'Het nieuwe spoorboekje , mevrouw!
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1777 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:50:51 »

Een man stapt in de trein en gaat een coupe binnen waar reeds 3 mensen zitten. De man pakt een penthouse uit zijn koffer en legt vervolgens de koffer boven in het net. Vervolgens gaat hij rustig zitten en slaat de penthouse open. De andere kijken alleen wat vreemd naar elkaar en glimlachen wat. De man leest rustig door en heeft niet in de gaten dat de anderen wat vreemd kijken. Na een minuut of tien, als de man bij de centerfold is aangekomen, doet hij zijn broek open begint verheerlijkt aan zijn lul te trekken, als hij vervolgens na een paar minuten trekken spuitend klaarkomt, veegt hij het zootje schoon met z'n zakdoek, legt de penthouse opzij en pakt uit z'n binnenzak een pakje sigaretten en steekt er eentje op. Ondertussen kijken de anderen nu wel erg vreemd en kwaad naar de man en eindelijk heeft de man het in de gaten dat ze naar hem kijken en vraagt verbaasd:"Wat nou?? Jullie gaan me nou toch niet vertellen dat dit een niet-rokers coupe is!!!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1778 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:51:29 »

Er zit een man in de trein, die steeds peper en zout uit het raampje naar buiten strooit. De man die tegenover hem zit, vraagt: "Waarom strooit u toch steeds peper en zout uit het raam?" "Dat is tegen de leeuwen," zegt de ander. "Maar het zijn hier toch helemaal geen leeuwen?" zegt de een weer. Zegt de ander: "Zie je wel dat het helpt!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1779 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:51:59 »

Er lopen drie dronken kerels het Centraal Station op. De trein staat op het punt van vertrek. De stationschef ziet het en slaagt erin twee kerels nog in de trein te duwen. Met de derde lukt het niet meer. De stationschef maakt zijn excuses: "Sorry, het is me nog net gelukt om die twee in de trein te krijgen, maar daarna begon de trein te hard te rijden om jou er nog in te krijgen..." "Geeft niks, hoor," zegt de dronken vent, "ik vind het voor hen rotter dan voor mij, want zij kwamen mij alleen maar wegbrengen!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1780 Gepost op: 04 Oktober, 2011 15:20:48 »

Een man gaat met de nachttrein naar de wintersport. In de slaapcoup' komt hij tot de ontdekking dat hij de ruimte moet delen met een vrouw. Ze stellen zich aan elkaar voor. De vrouw gaat boven slapen, de man onder. Ze gaan in bed liggen, maar na een kwartier roept de vrouw: "Buurman, slaapt u al?" "Nee," zegt de man. "Ik heb het nogal koud," zegt de vrouw, "wilt u misschien het raampje dicht doen?" "Natuurlijk," zegt de man. Hij stapt uit bed, doet het raampje dicht en gaat weer liggen. Na een kwartier roept de vrouw: "Buurman, slaapt u al?" "Nee," zegt de man. "Het wordt nogal benauwd," zegt de vrouw, "wilt u misschien het raampje weer open doen?" "O.k.'," zegt de man. Hij stapt uit bed, doet het raampje open en gaat weer liggen. Na een kwartier roept de vrouw: "Buurman, slaapt u al?" "Nee," zegt de man. "Het begint nu toch weer koud te worden," zegt de vrouw, "maar ik heb gezien dat daar in het kastje nog een deken ligt. Wilt u die misschien voor mij pakken?" "We zouden natuurlijk ook net kunnen doen of we getrouwd zijn," zegt de man. "O, zou u dat willen?" vraagt de vrouw. "Ja hoor," zegt de man. "Nou, dat lijkt me ook wel fijn," zegt de vrouw. "Mooi," zegt de man: "Ga dan je nest uit, pak zelf die deken, ga je nest weer in, houd je kop en ga slapen."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1781 Gepost op: 04 Oktober, 2011 15:21:21 »

Een man zit 's ochtends vroeg in de trein. Zit er een dinosaurus tegenover hem. De man zit zo lang naar de dinosaurus te staren, dat de dinosaurus vraagt: "Heb ik soms wat van je aan?" "Nee," zegt de man, "maar dat zie je toch niet vaak: een dinosaurus in de trein?" Zegt de dinosaurus: "Zal je niet meer zien ook, want morgen is mijn brommer weer klaar
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1782 Gepost op: 04 Oktober, 2011 15:21:55 »

Er zit een klein kereltje in de trein. Tegenover hem zit een boom van een kerel. "Kunt u mij zeggen wanneer deze trein in Breukelen stopt?" vraagt het kleine mannetje. "Deze trein stopt helemaal niet in Breukelen," zegt die grote kerel: "Dit is de sneltrein naar Utrecht, die rijdt het station van Breukelen gewoon voorbij." "Lekker is dat," zegt het mannetje, "ik heb een belangrijke afspraak in Breukelen. Die loop ik nou mooi mis." "Dat hoeft niet," zegt die grote kerel: "Bij het station van Breukelen wil ik je wel aan je kraag buiten het raampje houden, boven het perron. Als jij dan zorgt dat je de snelheid van de trein krijgt, dan laat ik je los." "Zou u dat willen doen?" vraagt het mannetje. "Tuurlijk," zegt de kerel. Zo gezegd zo gedaan. De kerel houdt het mannetje uit het raam bij Breukelen, het mannetje loopt over het perron hard mee en wordt losgelaten. Als de grote kerel in Utrecht uitstapt, ziet hij daar ineens het kleine mannetje weer lopen. "He," zegt hij, "ik had je in Breukelen toch uit de trein gelaten? Wat doe jij nou hier?" "Zal ik je vertellen," zegt het mannetje: "Ik loop in Breukelen over het perron lekker uit te lopen. Zit er in de laatste coupe een vent die denkt dat ik de trein moet halen. En die heeft me d'r weer ingetrokken."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1783 Gepost op: 04 Oktober, 2011 15:22:24 »

Er zit een man in de trein. Tegenover hem zit een jongen die steeds verlekkerd aan zijn vinger zit te ruiken. Terwijl hij ruikt, zegt hij steeds: "Anita, Anita." De man vraagt waarom hij dit steeds doet. De jongen zegt: "Ik heb vanochtend mijn vriendin gevingerd, en nu zit ik nog even na te genieten." Even later stapt de jongen uit, en komt er een Rus tegenover de man zitten. Begint de Rus ineens heftig aan zijn hele arm te snuiven en roept: "An 'sjka, An 'sjka!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1784 Gepost op: 04 Oktober, 2011 15:22:59 »

Een man en een vrouw staan te wachten bij een bushalte. Op een gegeven moment zegt de man tegen de vrouw: "Weet u dat ik paranormaal begaafd ben? Ik weet zeker: als de bus er straks aan komt, raakt 'ie in de bocht in de slip en ramt 'ie zo het bushuisje. Ik ga aan de overkant staan wachten." En de man loopt naar de overkant. De vrouw begint te twijfelen of de man misschien gelijk heeft. Voor de zekerheid gaat zij ook aan de overkant staan wachten. Even later komt de bus eraan. En ja hoor, als de bus de bocht door komt, raakt 'ie in de slip en ramt 'ie het bushuisje. De vrouw roept uit: "Meneer, dat was een geweldige voorspelling! Dat was formidabel! Dat wil ik ook leren!" "Dat kan wel," zegt de man, "maar dan moet u met mij mee naar huis." En de vrouw gaat met hem mee. Bij de man thuis gekomen, zegt hij tegen haar: "Nu moet je je bloes uittrekken." De vrouw trekt haar bloes uit. "Nu moet je je rok uittrekken." De vrouw doet haar rok uit. "Nu moet je je slipje uitdoen." Zegt de vrouw: "Dan ga je me zeker neuken?" Zegt de man: "Zie je? Je begint het al aardig te leren."
Pagina's: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: