Pagina's: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 670918 keer)
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1755 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:35:39 »

Een man is zijn hele leven al gek op witte bonen in tomatensaus, maar hij heeft een probleem: hij wordt er zo winderig van. Met zijn trouwen heeft hij zich voorgenomen om nooit meer witte bonen in tomatensaus te eten, want dat wil hij zijn vrouw niet aandoen. Vier jaar lang houdt hij het vol. Maar op een dag loopt hij langs een restaurant en ruikt: witte bonen in tomatensaus. Hij kan de verleiding niet weerstaan, gaat naar binnen en eet niet een, niet twee, maar drie borden witte bonen in tomatensaus. En dan begint het: pffrrt, pffrrt. De man loopt naar huis; pffrrt, pffrrt. Voor hij aanbelt, perst hij er nog een flinke uit: pppfffffrrrrrt. Zijn vrouw doet open: "Schat ik heb een verrassing voor je. Maar dan moet ik je wel even blinddoeken." De man krijgt een blinddoek om en zijn vrouw zet hem aan de eetkamertafel neer. "Niet spieken hoor," zegt zijn vrouw en loopt naar de keuken. Snel laat de man nog eventjes een langgerekte wind: pppfffrrrt! En hij wappert met zijn jasje. Zijn vrouw komt terug, en doet zijn blinddoek af. En wat denk je? ... Zitten d'r nog twaalf mensen aan tafel!
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1756 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:36:12 »

Ik was laatst is een Chinees restaurant. Komt er een bloedmooi Chinees meisje naar me toe en vraagt: "Wilt u menu?" "Doe maar straks," zeg ik, "ik wil eerst effe eten."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1757 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:37:02 »

Op een feest danst een Chinees met een meisje. Op een gegeven moment zegt de Chinees tegen het meisje: "Jij hebt een wit slipje aan." "Dat klopt," zegt het meisje, "maar hoe weet jij dat?" "Tja," zegt de Chinees, "ikke slimme Chinees." Even later danst de Chinees met een ander meisje. Dan zegt hij: "Jij hebt een gloen slipje aan." "Dat klopt," zegt het meisje, "maar hoe weet jij dat?" "Tja," zegt de Chinees, "ikke slimme Chinees." Weer even later danst de Chinees met nog een ander meisje. Dan zegt hij: "Jij hebt helemaal geen slipje aan." "Dat klopt," zegt het meisje, "maar hoe weet jij dat?" "Ikke slimme Chinees, ikke heb mijn schoenen goed gepoetst."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1758 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:37:31 »

Een meisje mag bij haar thuis een schoolfeest geven. Ze waarschuwt alle genodigden dat haar vader erg streng is, en dat ze dus geen gekkigheid mogen uithalen. Ook de drie belhamels van de klas krijgen te horen dat ze zich moeten gedragen, anders is het feest meteen afgelopen. 's Avonds begint het feest en de vader staat al bij de deur. De drie belhamels bellen aan en de vader doet open. "Ja?!" vraagt de vader. De eerste jongen zegt: "Goedenavond mijnheer, mijn naam is Jansen, en ik kom hier om te dansen." De vader laat de jongen binnen. De tweede jongen zegt: "Goedenavond mijnheer, mijn naam is Van Lingen, en ik kom hier om te swingen." Ook deze jongen wordt binnengelaten. De derde jongen aarzelt, zegt dan: "Goedenavond mijnheer, mijn naam is Beuken: ik mag er zeker niet in?"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1759 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:38:01 »

Roept een man in een restaurant: "Ober, wat doet die vlieg in m'n soep?" Zegt de ober: "Rugzwemmen meneer."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1760 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:38:35 »

Er zit een man in een restaurant en hij bestelt escargots. "Wilt u Franse of illegale?" vraagt de ober. "Franse of illegale?" vraagt de klant, "wat is het verschil?" Zegt de ober: "In de Franse zit er een slak in een huisje, in de illegale zitten d'r tien."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1761 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:39:02 »

Een gezin heeft duur gedineerd in een sjiek sterrenrestaurant. Er blijft nogal wat over van het eten. De vader wenkt de ober en vraagt: "Kunt u de restjes in een zakje doen voor de hond?" "Hoi, hoi, hoi," roept kleine Jantje, "we krijgen een hondje."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1762 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:39:55 »

Er komt een vrachtwagenchauffeur een wegrestaurant binnen en bestelt patat met twee kroketten. Komen er zes van die brommernozems. De een pakt de patat en de andere zijn kroketten. Hij zegt niets, rekent af en gaat weg. Waarop een van die knapen tegen de baas zegt: "Wat een lafaard, he? Wij eten alles van hem op en hij durft niets te zeggen." "Ja, je hebt gelijk," zegt de baas, "het is een lafaard. Trouwens, 't is nog een slechte chauffeur ook, want buiten rijdt-ie zomaar zes brommers in de puree."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1763 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:40:45 »

Een man zit bij de Chinees een maaltje bami te eten. Opeens ziet de man een haar in de bami zitten. De man roept de restauranthouder bij zich en begint heftig te protesteren: "Kijk nou, zit er een haar in mijn bami. Dit hoef ik niet meer. Alsjeblieft. En denk maar niet dat ik hier voor betaal." De man staat op en vertrekt zonder te betalen. De Chinees is hier toch wel een beetje boos over en volgt de man naar buiten. Even verderop ziet de Chinees de man een bordeel in stappen. De Chinees gaat er achteraan en loopt naar de kamer waar hij de man in zag verdwijnen. De Chinees gooit de deur open, en ziet dat de man uitgebreid een hoer tussen haar benen ligt te likken. "Zit je bij mij te zeiken dat er een haar in de bami zit," roept de Chinees boos uit, "en nu lig die vrouw tussen haar benen te likken!" "Ja," zegt de man, "maar ik betaal geen cent als ik ook maar een sliertje bami tegenkom!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1764 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:42:18 »

Als een dame in de tram stapt, wil een heer opstaan. Ze zegt: 'Ach, blijft u toch zitten, ik ben helemaal niet moe, hoor.' Even later het zelfde ritueel: de man wil opstaan, maar de dame duwt hem met zachte hand weer op zijn plaats terug. Ze dringt erop aan dat hij blijft zitten. Totdat hij bij de derde poging kwaad wordt: 'Hou toch 'ns op met die onzin. Door uw gedoe ben ik nu al twee haltes te ver gereden!
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1765 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:42:52 »

Een boer was op zijn land bezig toen een man hem aansprak: 'Als ik over uw land mag lopen, kan ik de trein van kwart over tien nog halen, mag dat?'. 'Zeker', zegt de boer, ' en als de stier u in de gaten krijgt, kunt u de sneltrein van tien uur nog halen....'
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1766 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:43:44 »

Een locomotief nadert het huisje van de spoorwachter, verlaat dan plots de rails en rijdt zigzaggend door het weiland. Een tijdje later komt hij terugrijden. De spoorwachter vraagt aan de machinist: "Wat was er in vredesnaam gebeurd?". Machinist: "Er liep een Belg over de rails!". De spoorwachter: "Dat mag helemaal niet! Ik had hem gewoon plat gereden". "Dat wou ik ook", zegt de machinist, "Maar ik kreeg hem pas in het weiland te pakken".
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1767 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:44:12 »

In de propvolle tram waarmee ik elke dag naar mijn werk reis, loopt een oudere man regelrecht op een jong meisje af dat een zitplaats heeft. "Hoe oud ben je?" vraagt hij. "Zeventien, meneer," luidt het antwoord. "Vind je dan niet dat je oud genoeg bent om op eigen benen te staan?" informeert de oude man. (
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1768 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:44:46 »

Er staat een mannetje op het Muntplein in Amsterdam. Als er een tram aankomt, geeft hij een kus op de voorruit en gooit een bos bloemen naar binnen. Lijn 26 komt voorbij: kus op de voorruit en een bos bloemen naar binnen. Lijn 25 komt voorbij: kus op de voorruit en een bos bloemen naar binnen. Lijn 16 komt voorbij: kus op de voorruit en een bos bloemen naar binnen. Een man aan de overkant staat dat zo eens aan te kijken. Op een gegeven moment loopt hij naar het mannetje en vraagt: "Wat doet u nou toch steeds?" Zegt het mannetje: "Gisteren is mijn schoonmoeder hier aangereden door een tram, maar ik weet niet welke bestuurder 't geweest is."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1769 Gepost op: 04 Oktober, 2011 14:45:20 »

In de trein zit een oud gerimpeld mannetje. Komt er een bloedmooi meisje in minirok tegenover hem zitten. Het meisje kijkt naar de man en ziet plotseling al zijn rimpels wegtrekken. Ze vraagt: "Wat is er met u aan de hand?" "Tja," zegt de man, "ik heb m'n vel nu wel ergens anders nodig."
Pagina's: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: