Pagina's: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 670796 keer)
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1725 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:18:42 »

Een man en een vrouw gaan elke zondag naar de kerk, maar de man heeft de vervelende gewoonte om in de kerk in slaap te vallen. Hij adviseert haar om hem met een pen te steken als hij in slaap valt. De volgende zondag valt de man weer in slaap in de kerk en de dominee vraagt: "Wie was de eerst geborene van Maria?" De vrouw steekt de man met de pen en de man schrikt, springt op en roept: "Jezus Christus!"
"Ja, dat is goed." zegt de dominee en de man zit weer, maar valt prompt daarna weer in slaap. De dominee vervolgt met: "En wie is onze vader die in de hemel is?" Weer steekt de vrouw de man met de pen en hij springt weer op en roept: "God allemachtig!" De man neemt weer plaats op zijn stoel en valt ter stond weer in slaap. En de dominee vraagt: "Wat zei Leah tegen Jacob nadat ze haar vierde kind van hem had gebaard?"
De vrouw steekt de pen weer in haar man en weer springt hij op en roept: "En als je nou niet ophoudt met dat ding in me te steken zul je wat beleven!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1726 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:19:03 »

Net getrouwd stel. Duiken in bed.
Zij kijkt onder de dekens, waarop ze tegen haar man zegt: "O, wat lief van je om mijn naam op je pielemoos te zetten."
Waarop die knul zegt: "Je moest eens weten wat voor moeite ik heb gehad om dat ding in die schrijfmachine te krijgen."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1727 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:19:21 »

Man tot echtgenote: "Wat wil je voor Kerstmis?"
Zij: "Een echtscheiding!!"
Hij: "Heb je niet iets goedkoper?"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1728 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:19:40 »

'En? hoe verloopt jullie scheiding? Uitstekend. We zijn het eindelijk samen eens geworden:
mijn vrouw krijgt de tuinman, mijn schoonmoeder en de kinderen. En ik het kindermeisje.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1729 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:20:03 »

Een man krijgt tijdens een autorit ruzie met zijn vrouw.
Ze rijden langs een weiland met een ezel.
Zegt de man: "Familie van je?"
De vrouw: "Nee, aangetrouwd!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1730 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:20:23 »

Een man komt thuis van zijn werk en ziet zijn vrouw in de keuken op een trapladdertje staan. Ze is het plafond aan het verven, maar ze knoeit verschrikkelijk veel verf op de grond. De man: "Zeg vrouwtje, zou je geen krantenpapier onder je trapladdertje leggen?"
Vrouwlief: "Nee, dat hoeft niet, ik kan er z? ook wel bij hoor!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1731 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:20:43 »

Een man en een vrouw zitten op een bank. zegt de vrouw; Ik vind je zo'n klootzak, zo'n grote klootzak, dat als er een wedstrijd klootzakken kwam jij op de tweede plaats kwam.
zegt de man; als ik zo'n klootzak ben, waarom dan niet op de eerste plaats??
Zegt de vrouw; zo'n klootzak ben je dus!
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1732 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:21:02 »

In de hemel zitten twee poorten. De ?ne poort is voor mannen die niks te vertellen hebben gehad in 't leven. De andere poort is voor mannen die alles te zeggen hebben gehad. Bij de eerste poort staat een rij van hier tot Tokio. Bij de andere poort staat ??n man. Petrus is druk bezig met de lange rij en roept naar de ene man: "Weet u wel zeker dat u goed staat?" Zegt de man: "Weet ik niet, ik moest van m'n vrouw hier naartoe.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1733 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:21:25 »

Een dominee trouwt met een meisje van lichte zeden en hij denkt, nou straks als we getrouwd zijn, komt dat wel voor elkaar.
Eerste huwelijksnacht, zij gelijk kleertjes uit, hupsekedee het bed in.
Waarop de dominee zegt: "Marietje, denk eens goed na, eerst op je knietjes." Zegt ze: "He nee, eerst een keertje gewoon en dan pas kunstjes.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1734 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:22:04 »

Oom Kees zit in de trein. Hij haalt een pakje sigaretten tevoorschijn. Aan de mevrouw die tegenover hem zit vraagt hij: "Vindt u het goed dat ik rook, mevrouw?"
De vrouw antwoordt vriendelijk: "Doe maar net of u thuis bent, hoor!"
"Jammer", zucht oom Kees en hij stopt het pakje sigaretten weer in zijn zak.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1735 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:22:23 »

Er kom een man een winkel binnen en ziet een mooie pan,en hij denkt mijn vrouw is bijna jarig en ik heb nog geen cadeautje voor haar gekocht,dus hij pakt de de pan en loopt de winkel uit de kassa mevrouw komt hem achterna gerent en vraagt waarom loopt 'u' de wimkel uit zonder te betalen 'nou' zegt de man het is toch een steelpan
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1736 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:22:45 »

Er kom een man een winkel binnen en ziet een mooie pan,en hij denkt mijn vrouw is bijna jarig en ik heb nog geen cadeautje voor haar gekocht,dus hij pakt de de pan en loopt de winkel uit de kassa mevrouw komt hem achterna gerent en vraagt waarom loopt 'u' de wimkel uit zonder te betalen 'nou' zegt de man het is toch een steelpan
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1737 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:23:02 »

Moeder vraagt: "Waarom maken jullie zo'n verschrikkelijk ruzie?" "We spelen vadertje en moedertje...
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1738 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:23:20 »

"Is je pappa thuis?" "Nee, die is op reis." "Voor zijn plezier?" "Nee mamma is mee.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1739 Gepost op: 04 Oktober, 2011 11:23:37 »

Schrijft een vrouw aan haar moeder: "Mijn man is er vandoor met mijn beste vriendin. Mijn god, wat zal ik haar missen.
Pagina's: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: