Pagina's: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 669902 keer)
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1515 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:03:49 »

er komt een man in de café en ROEPT: IK NEEM EEN BIERTJE DUS NEEMT IEDEREEN EEN BIERTJE nou even later als ze allemaal het biertje op hebben roept de man weer : IK NEEM EEN BIERTJE DUS NEEMT IEDEREEN EEN BIERTJE nou ze hebben het biertje weer op en de man krijgt de rekening Jezus denk hij bij zich zelf en roept : IK BETAAL DE REKENING DUS BETAALD IEDEREEN DE REKENING
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1516 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:04:05 »

Taz drinkt achterelkaar zijn melk op en laat daarna een harde boer.
Zegt zijn moeder: "Taz ,
wat is dat nou?
Taz: "De melkboer,ma!"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1517 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:04:30 »

Jantje (4) zit gefacineerd naar z'€™n moeder te kijken, terwijl ze een schoonheidsmasker aanbrengt.
"Waarom doe je dat nou mama?" vraagt het jongetje.
"Om mezelf mooi te maken," zegt zijn moeder, die even later de creme weer van haar gezicht veegt.
"En nou dan?" vraagt Jantje, "geef je het op?"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1518 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:04:54 »

Er zitten twee domme blondjes in een space shuttle,gaat er een dom blondje naar buiten de ruimte in en even later klopt ze weer aan,vraagt het andere domme blondje: wie is daar???
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1519 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:05:36 »

Er staan een paar militairen tegenover elkaar op te scheppen over hoe hoog hun IQ wel niet is.
Dan komt er iemand naast staan, die al een tijdje heeft staan luisteren. Hij zegt: "Nee jongens, het meten van je slimheid aan de hand van het IQ is al lang verleden tijd. Ze hebben al lang een nieuwe eenheid gevonden: de 'tère.'" Al die militairen knikken zo'n beetje en zeggen allemaal zoiets van: "Ja,daar hebben we wel eens iets over gehoord." Dan zegt de man: "Ik zal een voorbeeld geven. Einstein bijvoorbeeld, was heel erg slim. Hij was dus een 'mega-tère'. Kijk ik, ik ben niet zo slim, ik ben een 'kilo-tère'. En ja, dan heb je ook nog militairen
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1520 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:05:59 »

Wel soldaat, smaakt de soep niet?" "Jawel, adjudant, maar..."
"Maar wat, soldaat?" "Er ligt nogal veel zand in."
"Mag ik u erop wijzen, soldaat, dat u niet zo moet klagen. U bent hier om het vaderland te dienen, denk daaraan."
"Maar niet om het op te eten, adjudant."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1521 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:06:40 »

Wat doet een dom blondje op de zeebodem?

Zoeken naar Leonardo Dicapri.

Waarom klimt een dom blondje over een glazen muur?

Om te zien wat er aan de andere kant gebeurt.

Staan er 2 blondjes voor het stoplicht. Zegt de ene: "Het is groen",zegt de ander na even nadenken: "Een kikker"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1522 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:07:58 »

Een kappersleerling heeft een klant tijdens het scheren al drie keer gesneden.
Hij probeert zijn onhandigheid te camoufleren door een praatje te beginnen.
'Bent u hier al eens eerder geweest?', vraagt hij.
'Nee' , bromt de gemartelde. ' Mijn rechterarm ben ik in de oorlog kwijt geraakt'
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1523 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:08:40 »

Dokter, ik geloof dat mijn man ernstig ziek is. Soms zit ik uren te praten en merk ik dat hij er geen woord van heeft gehoord'. 'Oh, maar dat is geen ziekte mevrouw, dat is 'n gave'!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1524 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:09:19 »

Dokter’, vraagt de bezorgde vrouw, ‘mag mijn man nog wel seks hebben nu hij een hartinfarct gehad heeft?’

‘Jawel mevrouw’, zegt de dokter, ‘maar alleen met u, want hij mag zich absoluut niet meer opwinden.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1525 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:12:03 »

Hij loopt wat moeilijk en komt een vriend tegen die vraagt: "Goh, kerel, wat loop jij raar, zware nacht gehad?". "Kijk, een maand geleden is mijn hond dood gegaan. In Duitsland heb ik een nieuwe gekocht, een pitbull. Gaaf beestje: als je het commando geeft 'DAS RADIO' kun je ervan op aan, dat er niets van de radio heel blijft. Alleen jammer dat het lidwoord in het Duits gegeven MOET worden. Thuis gekomen liet ik mijn vrouw 't kunstje met de hond zien & riep 'DAS TELEFOONBOEK'. Schitterend joh, zoals dat boek werd verscheurd. M'n vrouw had er alleen net een nummer in willen opzoeken, dus ik zei Da's klote ..."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1526 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:12:32 »

Jantje: "Papa ik ga trouwen." Vader antwoord: "O, met wie?" Jantje: "Met oma." Vader antwoord: "Maar dat kan toch niet! Oma is mijn moeder." Jantje: "Nou zeg, jij bent toch ook met mijn moeder getrouwd."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1527 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:12:55 »

Onderwijzer: "Waarom is de zon zo belangrijk voor ons?"
Leerling: "Die is helemaal niet belangrijk. 's Nachts schijnt
hij niet, en overdag is het toch al licht!"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1528 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:13:21 »

Sjefke rent het huis van Polleke binnen: Je auto is gestolen! Heb je de dieven gezien? Neen,maar ik heb wel het nummerbord genoteerd.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1529 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:13:42 »

wat is het toppunt van bejaardenseks Huh

een gebreide condoom
Pagina's: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: