Pagina's: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 669880 keer)
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1500 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:56:02 »

Een eskimo staat voor zijn iglo te wachten op zijn
vriendin. Na twintig minuten kijkt hij ongeduldig op
zijn zakthermometer en zegt:Als ze er op -10 nog niet is
ga ik alleen uit !!!!!!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1501 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:56:20 »

wee gekken staan voor een gesloten overweg.
Hier is zopas een trein voorbijgekomen, zegt de ene
gek tegen de andere.Hoe weet je dat? vraagt de andere gek verwonderd.
Je ziet de sporen nog, zegt de eerste.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1502 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:56:36 »

Het sneeuwt. Sofie kijkt door het raam en amuseert
zich kostelijk.Is dat nu zo leuk om sneeuw te zien vallen? vraagt
mama.
Neen, maar wel de mensen die vallen !!!!!!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1503 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:57:02 »

Een meisje schrijft vanuit een vakantiekolonie in een
brief naar haar moeder: Alles gaat goed. Maar omdat je vergeten bent mijn naam in mijn kleren te naaien
noemt iedereen me nu, Zuiver katoen !!!!!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1504 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:57:25 »

Een dronken soldaat staat al een uur te wachten op de
 tram. Tenslotte vraagt hij aan een agent die toevallig passeert;
Wanneer komt hier een tram  ?
Zodra er hier rails liggen, jongeman, antwoordt de
agent. !!!!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1505 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:59:49 »

Een notaris zoekt iemand voor de administratie van zijn bedrijfje die goed kan tellen.
Komt de eerste persoon, de notaris vraagt of hij tot tien telt en de man begint te tellen: 2, 4, 6, 8, 10.
De notaris vraagt: 'waarom tel je de oneven niet mee?' de man: 'sorry ik ben postbode geweest.' Dan komt de volgende sollicitant, en de notaris vraagt weer of hij tot 10 telt: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. De notaris vraagt: 'Waarom tel je af?' Dan zegt de man: Ja sorry ik werkte bij de NAZA. En dan komt de laatste sollicitant,een ambtenaar, en weer het zelfde liedje van de Notaris. De man begint:'1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Notaris: kan je ook nog verder tellen? Man: Ja hoor, Boer, vrouw, heer, aas
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1506 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:00:11 »

Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek.
Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME.
Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING.
Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.
Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE.
Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK.
Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1507 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:00:34 »

antje heeft een poes waar hij erg veel van houd. Die poes heet Lappie. Op een dag komt Jantje thuis uit school en z'n moeder zegt: 'Jantje, ik heb slecht nieuws, Lappie is dood'. Maar Jantje reageert niet. Hij gaat buiten spelen en is heel vrolijk. Tot op een moment hij heel hard huilend naar z'n moeder rent en zegt: 'Mama, mama, Lappie is dood'. Waarop moeder zegt: 'Ja, dat heb ik je toch al verteld?' Waarop Jantje zegt: 'Ja, maar ik verstond: Pappie is dood'.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1508 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:01:00 »

Een bus stopt bij de bushalte om een klein ventje binnen te laten. Hij gaat vlak naast de buschauffeur zitten en begint te schreeuwen:
"AL WAS MIJN MOEDER EEN KOE EN MIJN VADER EEN STIER, DAN WAS IK EEN LIEF KALFJE..."
"AL WAS MIJN VADER EEN HENGST EN MIJN MOEDER EEN PAARD, DAN WAS IK EEN KLEIN LIEF PONYTJE..."
"AL WAS MIJN VADER EEN OLIFANT EN MIJN MOEDER OOK, DAN WAS IK EEN KLEIN LIEF BABY OLIFANTJE..."
-
en zo ging dat kind verder met allerlei dieren, de chaffeur begon het spuug zat te worden en met een rood hoofd schreeuwde hij:
"EN WAT ALS JOUW MOEDER EEN VIEZE TERING HOER EN JE VADER EEN AFGENEUKTE HOMO WAS??!!"
-
Dan was ik een buschaffeur; zei het kind!!!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1509 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:01:21 »

De juf vroeg hem : "Pietje , wat is jouw probleem ?"
Pietje antwoordde: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas". De juffrouw vond dat een moeilijke kwestie en zij sprak daarover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moest wachten legde de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen " zei de directeur.. "Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas". De juffrouw ging hiermee akkoord en Pietje mocht binnenkomen, en hem werd duidelijk gemaakt wat de bedoeling van die test was. De directeur: "Hoeveel is 3 x 3"? Pietje:s " 9" Directeur: "Hoeveel is 6 x 6 ?" Pietje; "36"
En zo beantwoorde Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoorde te weten. De directeur keek de juffrouw aan en zei "Ik denk dat Pietje best wel naar de 3 klas kan gaan" Maar de juffrouw twijfelde nog steeds en vroeg of ze òòk nog een paar vragen mocht stellen. De directeur ging hiermee akkoord en de juffrouw stelde haar eerste vraag;
"Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?" Pietje: "benen" De Juffrouw; "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
Pietje: "Zakken" De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?"
Pietje: "een Kokosnoot" Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing.
De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf naar binnen en komt er zacht en slap uit?"
Pietje: "kauwgum" De Juffrouw: "Wat doe een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
Pietje; "Een hand geven" De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
Pietje; "Firetruck"
De directeur zuchtte heel diep en zei: "Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout".
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1510 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:02:13 »

Er staat een meisje te huilen op straat komt er een man langs en vraagt:wat is er?
Zegt het meisje ik ben een euro kwijt geeft de man er een euro begint het meisje nog harder te huilen eigenlijk ben ik 5 euro kwijt!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1511 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:02:32 »

Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wil zien of de kinderen in zichzelf geloven. Daarom zegt hij: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten.... Tim staat op en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoordt: " Nee, maar ik vond het zo zielig dat u de enige was die staat!"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1512 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:02:52 »

Lerares vraagt aan lotte wat ze later wil worden.
Lotte: zegt ik wil later fotomodel worden.
Lerares: en als je nou eens heel lelijk bent.
Lotte: dan wordt ik lerares
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1513 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:03:12 »

Een meneer staat voor een etalage raamadvertenties te lezen. Naast hem staat een jongetje te lachen.
'Waarom lach jij?' vraagt de man. 'Dat zeg ik pas als u met uw rechterbeen een stap achteruit gaat,' zegt het jongetje.
De man wordt nieuwsgierig en doet het.
'Zo,' zegt de jongen. 'Nu bent u er met beide voeten ingetrapt!'
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1514 Gepost op: 03 Oktober, 2011 18:03:31 »

Op een mooie dag ontmoeten Sjaak en Piet elkaar na lange tijd weer. "En, hoe gaat het ermee", vraagt Piet. Sjaak:"Gaat wel" Piet:"Hoezo? lukt het je nog steeds niet om Mientje te versieren? Dan zal ik je eens uitleggen hoe je dat aan moet pakken. Zie je die twee vogeltjes daar boven in de dakgoot? Zo moet jij dat ook aanpakken Sjaak, een beetje spelen,beetje fladderen en haar het hof maken!"
Sjaak: "Ik ga het proberen, bedankt Piet!"
Enkele weken later komen ze elkaar weer tegen. Piet:"Sjaak, hoe is het ermee?"
Sjaak: " Gaat wel.."
Piet: "hoezo, je hebt toch wel gedaan wat ik je gezegd heb?"
Sjaak:" Jawel..."
Piet:"Nou dan!"
Sjaak:"...maar Mientje is van het dak gevallen!"
Pagina's: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: