Pagina's: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 669793 keer)
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1470 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:34:55 »

Een adjunct-directeur in Amerika werd opgeroepen als jurylid in een rechtszaak die een hele tijd dreigde te gaan duren. Hij verzocht de rechter hem vrij te stellen. "We hebben het erg druk op de zaak," betoogde hij. "Ik kan me niet veroorloven lang weg te blijven." "Ik begrijp het al," zei de rechter. "U bent zo'n zelfingenomen zakenman die ervan overtuigd is dat het bedrijf zonder hem naar de knoppen gaat. Klopt dat?" "Nee, edelachtbare, ik weet best dat ze het zonder me kunnen stellen. Ik wil alleen niet dat ze daar achter komen."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1471 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:35:04 »

Er waren eens drie kippen. Twee witte en een witte. Alle vier legde ze een ei. Maar dat gaf niet, want de biefstuk lag toch al in de koelkast. Rara, welke kleur had de politiepet? Geel, want zijn vrouw was 23.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1472 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:35:26 »

Er wordt een bank overvallen. Zegt de overvaller tegen de aanwezige persoon: "Openmaken die kluis.." "Maar meneer..." "Niks te maren, open die kluis..." Kluis gaat open. Staat er een bord pap in. De overvaller slurpt het bord leeg en zegt: "Volgende kluis open." De volgende kluis gaat open. Weer een bord pap. Hij slurpt hem weer leeg en zegt: "Volgende kluis open." Zegt de beheerder radeloos: "Maar meneer, luister toch even. U bent de verkeerde bank aan het overvallen. U bent hier bij de Sperma-bank!!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1473 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:35:48 »

Zegt de rechter: "Mevrouw, de man die daar in de beklaagdenbank zit, is dat de man die u heeft verkracht?" "Inderdaad edelachtbare," zegt de vrouw. Zegt de rechter: "En mevrouw, kunt u mij zeggen wanneer hij u verkracht heeft?" "Ja hoor," zegt de vrouw: "juni, juli en de eerste helft van augustus."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1474 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:36:10 »

We schrijven het jaar 1920, in het Chicago van de maffia. Don Petro, de grootste maffiabaas roept zijn oudste zoon Luigi bij zich. "Luigi," zegt Don Pedro, "jij bent nu 18 jaar geworden. Nu isse traditie in de familie dat jij de pistolen krijgt." "Maar papa," zegt Luigi, "ik wil helemaal geen pistolen." "Isse traditie!" valt zijn vader uit: "Ikke krege die pistolen van mijn vader, hij van zijn vader enzovoort." "Maar ik wil geen pistolen," zegt Luigi weer, "ik heb liever een horloge." "Wat? Nou moete jij eens goed luisteren," zegt Don Pedro: "Ik ga jou wat vertelle. Jij hebbe nu verkerining met Maria. Over een tijdje ga jij met haar trouwen. Op een dag kom jij thuis. Maria is niet in de woonkamer, Maria is niet in de gang, niet op de trap. Zij ligt in de slaapkamer, in bed met jouw beste vriend Mario. Wat ga jij dan zeggen: Je tijd is om?"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1475 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:36:27 »

'Stilte in de zaal!' schreeuwt de rechter. 'Wie nog één woord zegt, vliegt eruit!' 'Begrepen!' roept de verdachte
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1476 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:36:46 »

Een vent moet bij de rechtbank getuigen over een verkeersongeluk. Zegt de president: "Hoe ver stond je er vandaan?" Zegt-ie: "Een meter, 45 centimeter en 2 millimeter." Zegt die president: "Zo, heb je het opgemeten?" Zegt-ie: "Ja." Vraagt de president: "Waarom heb je dat opgemeten?" Hij zegt: "Nou, ik dacht bij mezelf, ik zal wel moeten getuigen. Zal er wel een of andere klootzak vragen hoe ver ik er vanaf stond.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1477 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:37:10 »

Er is een rechtszaak. Er zijn drie verdachten, en de rechter is scheel. Vraagt de rechter aan de eerste: "Hoe heet u?" Zegt de tweede: "Jansen." Zegt die rechter: "Ik heb jou niets gevraagd." Zegt de derde: "Ik heb niks gezegd.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1478 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:37:36 »

Verdachte tegen rechter: "Edelachtbare, als u mij de tijd geeft, kan ik zonder problemen aantonen dat ik absoluut onschuldig ben!"
Rechter: "Goed, dan veroordeel ik u tot twintig jaar, dat moet genoeg zijn.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1479 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:37:59 »

De man had om een echtscheiding verzocht.
Nadat alle pogingen tot verzoening hadden gefaald, stond het aankomende ex-echtpaar voor de rechter.
Deze vroeg de man: "U begrijpt dat uw vrouw, na de scheiding, niet onverzorgd mag blijven?" "Natuurlijk, Edelachtbare," zei de man, "het is niet mijn bedoeling om haar tot de bedelstraf te brengen."
"Ik ben blij dat u het begrijpt, meneer," zei de rechter opgelucht.
"Dan ken ik uw vrouw een alimentatie toe van achttienhonderd gulden per maand."
"Dat is prachtig Edelachtbare!!!" juichte de man "dan doe ik er ook nog twee tientjes bij!
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1480 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:39:53 »

Rechter: Meneer Jansen, na bestudering van alle omstandigheden heb ik besloten om uw vrouw f300 alimentatie per week toe te kennen.
Meneer Jansen: Heel fideel van u, edelachtbare. Ik zal zelf ook proberen om haar af en toe wat geld te sturen.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1481 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:40:16 »

Twee Limburgse Italianen komen elkaar tegen in pizzeria Alfredo.
"Luigi," zegt de ene. "Moet je wat weten?
Ik heb nu ook mijn eigen zaak."
"Prachtig," antwoordt Marcello. "En wat voor zaak is het."
"Ik kom volgende woensdag voor de rechtbank in Tongeren."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1482 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:40:46 »

Rechter tegen oude man: "Schaamt u zich niet dat u op 88-jarig leeftijd nog bromfietsen steelt?"
Oude man: "Kan ik het helpen edelachtbare? Die prachtige dingen bestonden in mijn tijd nog niet!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1483 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:41:23 »

Berustend zegt de rechter tegen de verdachte: "Ik ben ervan overtuigd dat u er meer van weet, maar aangezien het openbaar ministerie er niet in is geslaagd om te bewijzen dat u de u ten laste gelegde juwelenroof ook daadwerkelijk heeft gepleegd, moet ik u ontslaan van verdere rechtsvervolging." Verdachte, op ietwat onzekere toon: "Betekent dat, dat ik ze mag houden?
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1484 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:42:08 »

Een veehandelaar wil bij een boer wat vee gaan kopen. "Ik zou graag een big willen kopen," zegt de veehandelaar. "Dat kan," zegt de boer, "ik verkoop hier per gewicht: ik vraag drie gulden de kilo." "Best," zegt de veehandelaar en wijst naar een big: "Hoe duur is dat big?" De boer pakt het big, stop zijn staart in zijn mond, laat het big los, zodat 'ie aan de tanden van de boer bungelt. Daarna zet de boer het big weer op de grond en zegt: "Dat big weegt 19 kilo, dus dat kost je 19 x 3 gulden, is..." "Ja, wacht eens even," roept de veehandelaar, "dat is toch geen manier van een big wegen?" "Hoezo?" zegt de boer, "geloof je me soms niet? Ik zal er wel een weegschaal bijhalen, hoor, ongelovige Thomas." De boer haalt een weegschaal, zet het big erop: het weegt precies 19 kilo, schoon aan de haak. "Dat is verbluffend," zegt de veehandelaar: "en hoeveel weegt dat big daar dan?" De boer pakt het big, neemt zijn staart in zijn mond en weegt het beest. "Deze big weegt 22 kilo." Daarna wordt het big op de weegschaal gezet: inderdaad precies 22 kilo. "Dan wil ik wel het een en ander bij u kopen," zegt de veehandelaar. "Dat is goed," zegt de boer, "maar dan moeten we eerst eens een bakkie koffie drinken. Ik stuur mijn zoon wel even." En tegen zijn zoon zegt de boer dat hij bij moeder even twee bakken koffie moet gaan halen. Even later komt de zoon met lege handen terug. "Ik zei toch dat je koffie bij moeder moest gaan halen?" zegt de boer. "Tja," zegt de zoon, "maar ik denk dat moeder daar nu even geen tijd voor heeft." "Wat is ze dan aan het doen?" vraagt de boer. "Ik weet het niet zeker," zegt de zoon, "maar volgens mij staat ze de postbode te wegen.
Pagina's: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: