Pagina's: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 669705 keer)
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1455 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:30:19 »

Superman is vreselijk hitsig en hij besluit op zoek te gaan naar een leuk meisje.
Komt ie onderweg Batman tegen en ze raken zo aan de praat.
Dan vraagt Superman aan Batman of hij zin heeft om mee op zoek te gaan naar een lekkere chick.
Nou zegt Batman: "Ik heb geen tijd, want ik moet de stad redden.
D'r gebeuren weer vreselijke dingen."
Afijn, Superman neemt afscheid en die gaat verder.
Ziet ie ineens Spiderman van de ene flat naar de andere flat vliegen met z'n web.
Hij vliegt ernaar toe en vraagt of hij misschien zin heeft om op lekkere wijvenjacht te gaan.
Maar Spiderman die geeft hetzelfde antwoord als Batman.
Superman die neemt weer afscheid en vliegt weer verder.
Ziet ie plots beneden Superwoman liggen met d'r benen wagenwijd.
Hij duikt naar beneden springt erop, ligt te climaxen en vliegt weer verder.
Zegt Superwomen verbaasd: "Wat was dat nou?"
Waarop The Invisable Man antwoordt: "Ik weet het niet, maar ik heb wel opeens vreselijke pijn in m'n kont."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1456 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:31:06 »

Een reisgezelschap van zo´n 20 vrouwen gaat op expeditie naar Zuid-Amerika. Daar aangekomen trekt de hele groep de jungle in. Een vrouw moet ineens heel nodig plassen waarop ze de groep verlaat en haar handeltje laat lopen. Ze komt terug op de plaats waar ze de groep heeft verlaten, maar iedereen is al weg. Wat schetst haar verbazing daar komt Tarzan aanslingeren. Ze maken kennis en de vrouw vraagt hoe Tarzan toch in leven blijft in de jungle, waarop Tarzan zegt: "als ik wil eten pluk ik bessen en als ik naar een andere plek wil pak ik een liaan!" Vrouw:" En hoe zit het met sex?" Tarzan: Als ik zin heb dan hang ik hem in een holle boom." De vrouw denkt als ik thuis kom moet ik natuurlijk wel wat te vertellen hebben en vraagt aan Tarzan:"Wil je het niet eens met mij doen?" Tarzan zegt:" Tuurlijk wel, kleed je maar uit en ga met je benen wijd liggen." De vrouw doet wat haar wordt gevraagd en gaat liggen. Tarzan neemt op zijn beurt een aanloop en schopt de vrouw zo hard als hij kan tussen de benen. De vrouw schreeuwt het uit van de pijn en vraagt waarom hij dat doet. Tarzan antwoordt: "Effe kijken of er geen eekhoorns in zitten!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1457 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:31:36 »

Ik kom laatst een blondje tegen op straat met een wekker in haar mond.
Ik vraag wat daar de bedoeling van is.
Zegt het domme blondje:
"Mijn vriend heeft gezegd dat mijn adem stinkt en dat ik ofwel mijntanden meer moet poetsen of anders een tic-tac in mijn mond moetsteken.""
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1458 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:31:48 »

Twee Belgen treffen op straat een bruine hoop aan. "Wat zou dat nou toch wezen?" vraagt de eerste. De tweede antwoordt: "Het zou stront kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker." Zegt de eerste: "Laten we dat onderzoeken." Hij bukt, steekt een vinger in de hoop en proeft. "Ja hoor," zegt hij. "Het is stront." Zegt de tweede: "Gelukkig dan maar dat we er niet in trapten."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1459 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:32:01 »

Een dom blondje komt bij de dokter.
Zegt het blondje: "Dokter, ik heb zo'n last van mijnbaarmoeder."
Zegt de Dokter: "Gaat u maar liggen, ik kijk wel even."
De dokter gaat met zijn vingers naar binnen en zegt:
"Ik voel niets hoor."
Het domme blondje: "Dieper, dieper."
De dokter is al tot zijn elleboog naar binnen en zegt:
"Ik voel iets."
Uiteindelijk haalt hij het eruit en ziet tot zijn verbazing dat het eenbos bloemen is.
Waarop het blondje zegt: "Voor u!"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1460 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:32:16 »

3 kabouters lopen door het bos. En zitten alle drie eigenlijk op te scheppen. De 1e kabouter zegt, ik heb het kleinste handje van de wereld. De 2e kabouter zegt, ik heb het kleinste voetje van de wereld. De 3e kabouter zegt, ik heb het kleinste lulletje van de wereld. Ze blijven lopen en plots komen ze een tempel tegen met een waarzeg spiegel. De 1e gaat naar binnen, en komt na 10 minuten weer naar buiten en zegt: Ik heb idd het kleinste handje. De 2e gaat naar binnen, en komt na 10 minuten weer naar buiten en zegt: Ik heb idd het kleinste voetje. De 3e gaat naar binnen, en komt na 10 minuten scheldend naar buiten en zegt: Gvd, wie is Ilan?
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1461 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:32:34 »

2 blondjes komen elkaar tegen op straat:
blondje 1: "Bonjour!"
blondje 2: "Wat zeg je nou?"
blondje 1: "Dat is Frans. Het betekend zoiets als hallo."
blondje 2: "Goh, da's knap! Hoe heb je dat geleerd?"
blondje 1: "Nou, ik luister altijd naar VeronicaFM, maar als ik deknop dan iets naar rechts draai krijg ik een Franse zender.
Dus zo heb ik dat geleerd.""Een week later komen de 2 elkaar weer tegen...
blondje 1: "Bonjour!"
blondje 2: "Krrgrrgggkkrrr..
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1462 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:32:49 »

Waarom drinkt Osama Bin Laden geen blikjes cola? Elke keer als hij zo'n blikje opent, hoort hij: "Busssshhh!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1463 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:33:07 »

Een dom blondje en een brunette gaan samen naar het Rijksmuseum.
De brunette, die erg veel van schilderkunst houdt, staat op een paar passenafstand een schilderij te bewonderen en zucht:
"Wat een lucht, h??"
"Ik ruik niks hoor!" antwoordt het domme blondje.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1464 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:33:13 »

Pamela Anderson en Robbie Williams zaten in het vliegtuig (tegenover elkaar).Maakt Robbie Williams een propje en gooide dat recht tussen de tieten van Pamela Anderson. Robbie roept hardop GOAL! Toen maakte Pamela Anderson een propje en gooide dat tegen de piemel van Robbie Williams..Pamela Anderson roept hardop GOAL!zegt robbie williams niet dat is paal
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1465 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:33:37 »

Een moordenaar moet voor de rechter komen. De rechter kijkt de man streng aan en vraagt: 'Waarom heeft u het slachtoffer met pijl en boog gedood?' 'Ik wilde de buren niet wakker maken Edelachtbare.'
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1466 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:34:02 »

De directeur van een gevangenis heeft een gesprek met een zojuist ingesloten gevangene. Hij legt hem de regels uit en zegt tot besluit: 'U kunt hier meedoen aan een aantal werkzaamheden, de meesten werken hier. 'Wat zoudt u willen doen?' 'Nou meneer, als het u het zelfde blijft, ik heb altijd zeeman willen worden!'
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1467 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:34:13 »

Een belg gaat voor het eerst naar het strand. Hij wilt net het water in gaan, als er twee mensen roepen: "Meneer! Als iedreen met zijn blote voeten het water in zou gaan, zou het water vervuild worden! U kunt bij ons een emmer water kopen voor 100 euro." "Ok, da's goed zegt de Belg, en hij koopt het. Het begint net eb te worden, als die Belg opmerkt: "Wat hebben die knapen al veel water verkocht!!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1468 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:34:25 »

Belg, Nederlander & Duitscher gepakt in Singapore marihuana-smokkel. Veroordeeld tot 100 stokslagen. Mogen allen wensch doen. Duitscher wil stapel kranten op rug. Stokslagen doen geen pijn. Nederlander wil kussen op zijn rug. Stokslagen doen geen pijn. Belg wil Duitscher op zijn rug. Stokslagen doen geen pijn.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1469 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:34:38 »

er waren eens een Duitser, een Nederlander en een Belg de Duitser begint te vertellen: bij ons hebben ze 100 meter diep in de grond gegraven en ze vonden er een draad van koper wat beteken 1000 jaar geleden communiceerden ze al met koperdraad bij ons wel zegt de Nederlander bij ons hebben ze 200 meter diep gegraven en daar vonden ze glasvezeldraad wat beteken dat bij ons al 2000 jaar geleden wert gecomunniceerd met glasvezeldraad dan begint de Belg och dat is nog niks bij ons hebben ze 300 meter gegraven en ze vonden niks. Dan zegt de Nederlander ja en dan? dat is toch geen ontdekking? De Belg aaah jawel he da betekent dat het 3000 jaar geleden bij ons al draadloos was!
Pagina's: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: