mecedes28
|
|
« Antwoord #1365 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:05:42 » |
|
Er komt een dom blondje een cafe binnen en besteld een paar biertjes. Op een gegeven moment moet ze naar de w.c. dus ze vraagt aan de barkeeperwaar de plee is. De barkeeper zegt: "Ja die is verstopt." Het dom blondje zegt: "Zal ik helpen zoeken."
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1366 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:05:47 » |
|
"Waarom bent u bij uw vorige baas weggegaan?" vraagt de personeelchef aan een sollicitant. " U had daar toch een betrekking voor het leven kunnen hebben." "Mooie betrekking voor het leven als je je dood moet werken," brómt de sollicitant.
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1367 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:06:10 » |
|
Ik maak me erg ongerust," zegt een sjeik tegen zijn lijfarts. "Een van mijn honderdtwintig vrouwen lijdt vreselijke pijnen. Ze schreeuwt 's nachts mijn hele harem wakker." "Maakt u zich voorlopig maar niet bezorgd," zegt de geneesheer. "Zolang ze nog schreeuwt en niet koud aanvoelt, is er geen reden tot paniek."
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1368 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:06:16 » |
|
Een blonde secretaresse zit achter haar computer. De directeur komt binnen en vraagt: "Zo,zo. Een penti um ? "Nee", zegt het blondje, "kniekousen!""
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1369 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:06:40 » |
|
Heb je alles goed overwogen, Tineke?" vraagt haar moeder. Je wilt dus met die oude miljonair trouwen en de rest van je leven naast hem doorbren- gen?" "Dat heb ik niet gezegd, ma. Ik zei: de rest van zijn leven
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1370 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:06:52 » |
|
Er is een kerstman, een sinterklaas, een slim blondje en een dom blondje. Er ligt 100 gulden op de grond. Wie pakt het op? Het domme blondje, de rest bestaat niet."
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1371 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:07:12 » |
|
Een dom blondje belt de vertrekbalie op Schiphol. "Hallo, kunt u mij precies vertellen hoe lang het vliegen is naarAustralie?" De stem aan de andere kant klinkt onzeker: "Euh, momentje..." Waarop het blondje zegt "OK, bedankt!
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1372 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:07:39 » |
|
Er staan twee blondjes op een brug. Zegt de een tegen de ander: "Wedden dat dit de rijn is." Zegt de ander: "Nee joh dit is de maas." Na een tijdje hierover gekibbeld te hebben zegt het ene blondje weet jewat ik spring naar beneden en dan voel ik vanzelf wel Of dit de rijn of demaas is. Dus zo gezegd zo gedaan en een uur later komt het blondje weer bovenhelemaal kreupel en onder de wonden. En zegt het blondje wie had nou gelijk? "Geen van beide." zegt het blondje, "het was de A2""
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1373 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:08:00 » |
|
Een dom blondje tegen haar buurvrouw. "Ik heb vorige week een nieuw cijferslot op mijn kluis latenaanbrengen. Alle cijfers zijn negens, maar ik zeg natuurlijk tegen niemand in welke volgorde ze staan!"
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1374 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:08:18 » |
|
Een echtgenote houdt tussen haar vingertoppen een zijden zakdoekje omhoog. "Is dit niet van jouw scretaresse?", vraagt ze. "Waar heb je dat gevonden?" stottert haar man met een hoogrode kleur. "Ik niet", antwoordt ze, "de postbode vond het op je nachtkastje
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1375 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:08:30 » |
|
Een dom blondje krijgt van haar vader voor haar verjaardag een GSMtelefoon. Vervolgens gaat het blondje winkelen bij de HEMA. Haar GSM telefoontje gaat en zij neemt op. "Hallo, met je vader" Waarop het blondje reageert, "He pap, hoe weet je dat ik bij de HEMA ben?"
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1376 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:09:00 » |
|
Een dom blondje gaat met vliegtuig van Amsterdam naar New York. Zij heeft een kaartje voor toerist klasse, maar gaat business klassezitten. De stewardess gaat naar haar toe en vraagt haar naar de toerist klasse teverhuizen. Dit weigert zij pertinent. De stewardess loopt naar de steward toe, waarna hij ook probeert het domme blondje te verhuizen naar de toeristklasse. Ook nu weigert zij. Ten einde raad gaan beide naar de piloot. De piloot loopt naar het domme blondje en fluistert iets in haar oor. Hierop pakt zij meteen haar spullen en gaat naar de toerist klasse. De steward en de stewardess vragen vol verbazing wat de piloot tegen haargezegd heeft. Hierop antwoord de piloot: "Ik zei tegen haar dat het voorste gedeelte niet naar New Yorkging."
|
|
|
|
|
|
|
mecedes28
|
|
« Antwoord #1377 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:09:27 » |
|
Tijdens 'n verkeers controle houd een agent 'n dom blondje staande methaar auto. De agent vraagt mag ik uw rijbewijs zien? Rijbewijs wat is dat vraagt ze? Dat is dat rose briefje, dat lig meestal in het dasbord kastje. Zij vindt dit na lang zoeken. Mag ik ook even "t kentekenbewijs van dit voertuig aub. Kentekenbewijs wat is dat vraagt ze weer? Dat is een geel papiertje waar al de gegevens van dit voertuig op staan, ook dat ligt wel in dat kastje zeg hij. Terwijl 't dom blondje zoekt kijk de agent om zich heen, geen mens in debuurt denkt hij. Dit is mijn kans,hij opend zijn gulp net als 't dom blondje zich om draaitrichting de agent. Waarop zij zegt toch weer geen alcohol kontrole h....
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1378 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:09:33 » |
|
Twee blondjes zitten met elkaar te praten. De een verteld dat ze gister een zwangerschaps test heeft gedaan. Zegt die ander: "Goh, waren het moeilijke vragen?"
|
|
|
|
|
|
|
joker
|
|
« Antwoord #1379 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:09:54 » |
|
In een vliegtuig richting Montreal staat ineens een mooie blonde vrouw op en loopt van het economy-class gedeelte naar het business-class gedeelte en laat zich in zo'n comfortabele zetel vlijen. Een steward ziet dat en gaat er achteraan. Hij tikt de blondine op haar schouder en vraagt haar ticket. Na deze bestudeerd te hebben, zegt hij tegen de dame: Sorry mevrouw, maar dit is de business-class en u heeft een ticket voor economy-class. De blondine roept: Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf hier zitten! De steward meldt dit voorval in de cockpit en de co-piloot gaat even polshoogte nemen. Mevrouw, zegt hij,aarschijnlijk heeft u de steward niet begrepen, maar uw ticket is niet geldig voor dit gedeelte van het toestel. U dient zich naar het economygedeelte te begeven. De vrouw roept: Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf hier zitten! De co-piloot meldt dit aan de piloot en die zegt: Wacht maar even. Ik ben getrouwd met een blonde vrouw. Ik spreek ''blonds''De piloot gaat naar de blonde dame en fluistert haar iets in het oor. Zonder slag of stoot staat de vrouw op en begeeft zich onmiddellijk naar het economygedeelte.De steward en de co-piloot vragen de piloot hoe hij dat in godsnaam geflikt heeft.Simpel, zegt de piloot, ik heb tegen haar gezegd dat de business-class niet naar Montreal gaat...
|
|
|
|
|
|
|
|