Pagina's: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 669272 keer)
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1335 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:56:48 »

Drie blonde nonnen zitten al een aantal jaren in het klooster. Op een mooie zomerdag zien nze de tuinman met een knecht aan het werk in de kloostertuin. Moederoverste heeft de blonde nonnen verboden om met de tuinman te praten, maar bij het zien van deze stoere tuinman gaan de hormonen bij de nonnen wel werken. De nonnen gaan stiekum naar de tuin en horen hoe de tuinman de knecht uitscheldt voor LUL! De sexuele opvoeding is in het klooster sterk achtergeblevende en blonde nonnen vragen zich eigenlijk af wat een lul nou eigenlijk is. Ze besluiten het toch maar aan de tuinman te vragen. Zo gezegd zo gedaan. De eerste blonde non vraagt zachtjes aan de tuinman wat is een lul ? Wel zegt de tuinman kom alle drie maar mee naar het tuinhuisje en dan zal ik laten voelen wat een lul is. Je mag niet kijken en moet daarna raden wat het is. Enfin de eerste non voelt en zo ook de tweede en derde. Na afloop vraagt de tuinman: en wat was het? De eerste blonde non zegt volgens mij was het een mals stukje vlees wat ik in mijn hand had ! Nee hoor zegt de tweede ik denk dat het een stuk hout was ! Tenslotte zegt de derde volgens mij wat het een vogeltje want hij poepte in mijn hand ! (j
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1336 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:57:11 »

Een dom blondje is op vakantie geweest naar een natuurreservaat in midden-afrika, en bekijkt met haar vriendin de foto's.
De vriendin vraagt bij een foto : " Die grote grijze daar, is dat nou een olifant?", waarop het domme blondje antwoord: "Nee dat is een Dangerou". Bij de volgende foto vraagt de vriendin:"Daar in die boom daar is dat nou een luipaard?",
"Nee dat is een Dangerou" antwoord het domme blondje. Bij de derde foto zegt de vriendin: "Met die lange nek daar, dat is zeker een giraffe?", waarop het domme blondje weer antwoord: "Nee, dat is een Dangerou".

Na het bekijken van de foto's zegt de vriendin: "Nou moet je me eerst is vertellen waarom die dieren allemaal een Dangerou zijn?"

Waarop het domme blondje antwoordt: " Nou dat zit zo, toen ik dat reservaat binnenkwam stond er op een bordje
---ALL THESE ANIMALS ARE DANGEROUS!!!
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1337 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:57:34 »

Een blonde schoonheid van 28 jaar heeft het nog nooit gedaan. Haar moeder vindt dat het hier toch wel eens tijd voor wordt. Ze geeft haar dochter 200 gulden en zegt: "ga maar naar de stad en koop een sexy outfit". Zo gezegd zo gedaan de dochter naar de stad koopt een mooi lingerie stetje met jaratels en een sexy blousje en rokje. Ze komt thuis en moeder zegt doe je outfit aan en ga naar het cafe de eerste man die je wil neuken neem je mee naar huis. De dochter op pad vind een man en neem hem mee. Ze liggen op bed de man doet haar blousje uit, haar rokje omhoog en haar slipje omlaag hij schrikt en roept bah varkensoren! en rent vervolgens weg. De blond dame is geschrokken en denkt wat heb ik nou fout gedaan? Ze gaat maar weer terug naar het cafe en neemt nog een man mee naar huis. Ze liggen op bed en de man doet haar blouse los haar rokje omhoog haar slipje omlaag en roept bah varkensoren en rent ook weg. Het meisje gaat totaal overstuur naar huis en vertelt haar moeder wat er is gebeurd. Haar moeder zegt doe eens voor wat er dan gebeurt. Het meisje doet haar blousje los haar rokje omhoog haar slipje naar beneden. Haar moeder zegt: "Ja maar schat daar moet je je jaratels niet aan vast maken"
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1338 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:57:55 »

Een stelletje gaat naar een seksuoloog voor een consult.

De man vraagt: “We willen graag dat u naar ons kijkt terwijl wij seks hebben”.
De seksuoloog stemt toe. Als het koppel klaar is, vertelt de seksuoloog hen dat er niets abnormaals is aan hun relatie. Ze betalen 45 euro consultkosten en vertrekken.

Gedurende een tijdje komt het koppel elke week terug, doet de daad zonder problemen en betaalt iedere keer keurig 45 euro. Uiteindelijk vraagt de seksuoloog: “Wat is eigenlijk uw probleem?” Waarop de man zegt: “Wij hebben geen probleem, maar zij is getrouwd dus kunnen we niet bij haar thuis, ik ben ook getrouwd dus bij mij kan het ook niet. Het Holiday Inn kost 80 euro, het Hilton is 110. We doen het hier voor 45 euro en het ziekenfonds betaalt me 36 euro terug!”
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1339 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:58:01 »

Komt een blondje veel te laat thuis van een schoolfeestje, en haar ongeruste moeder staat haar op te wachten. Hoe haal je het in je hoofd om zo laat thuis te komen? Sorry mama, maar ik heb vanavond voor de eerste keer sex gehad. Oh, dat verandert de zaak. Vertel eens, was het fijn? Nou, bij de eerste zeven jongens wel, maar daarna werd het een beetje schraal van onder
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1340 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:58:21 »

"Kunt u even uw borst en rug bloot maken?" vraagt de dokter aan het knappe blonde meisje. Hij draait zich om en zoekt een paar instrumenten op. Intussen kleedt het meisje zich van top tot teen uit. De dokter draait zich om. "Maar juffrouw, zo veel had u niet moeten uittrekken, dat is niet nodig."
Blozend zei het meisje: "Gunst, wat ben ik vandaag verstrooid, ik dacht werkelijk even dat ik bij de tandarts was."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1341 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:58:26 »

Er komen 3 condooms de kroeg in. Ze gaan zitten en de barman vraagt wat ze willen drinken. De eerste roept: Ik wil wel een biertje’. De tweede roept: Ik wil graag een cola’ en de derde zegt: ‘Ik hoef niets, ik zit nog vol van gisteravond’.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1342 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:59:28 »

Twee blondjes staan op de Markt in Brussel. Op een gegeven moment wijst de een in de lucht en zegt: "Volgens mij is dat de zon." Waarop de ander antwoord: "Nee hoor, dat is de maan." "Nietes," zegt de een weer, "dat is de zon." "Nee hoor, dat is de maan,", zegt de ander weer. Zo blijven ze staan kibbelen. Komt er een derde blondje voorbijlopen. "Hallo," zegt het eerste blondje, "kun je ons misschien helpen?" "Dat ding daar boven in de lucht, is dat de zon of de maan." "Weet ik veel," zegt het derde blondje, "ik kom niet uit Brussel.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1343 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:59:38 »

Drie sportlui, een Arabier, een Duitser en een Fransman zitten op
een cafeterrasje.
Er komt een blonde schoonheid voorbij, met alles erop en eraan.
'Bij Allah,' zegt de Arabier.
'Bei Gott,' hijgt de Duitser.
'Bij mij, vanavond ?' glimlacht de Fransman, naar het knappe
meisje knipogend.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1344 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:59:53 »

Een koppel wordt om 2 uur 's nachts wakker gebeld. Het domme blondje neemt de telefoon op en antwoordt na enkele seconden met: "Maar hoe kan ik dat nou weten, dat is hier 150 Km vandaan!" en legt de hoorn weer neer. De man, ondertussen ook wakker, vraagt wie er aan de andere kant van de lijn was. "Ik weet het niet," antwoordt het domme blondje, "het was een vrouw die vroeg of de kust veilig was."
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1345 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:00:04 »

Wat is het verschil tussen trimmen en seks ?
Weet u dat niet eens ? Nu, dan kunt u het beste blijven trimmen.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1346 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:00:18 »

Een blondje staat vertwijfeld langs de kant van de weg. Een man in een auto stopt bij haar en vraagt wat er aan de hand is.
"Er zit water in mijn motorblok" zegt het blondje.
"Zeg hou eens op" zegt de man, "dat kan helemaal niet".
Boos her haalt het blondje: "Er zit water in mijn motorblok".
"Nou, waar staat je auto dan?" zegt de man.
"In het meer" zegt het blondje
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1347 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:00:29 »

Keesje staat met Opa naar het discuswerpen te kijken. Eerst zijn de heren
aan de beurt, dan de dames, wier borstkassen flink ontwikkeld zijn.
'Het is goed te zien dat het meisjes zijn,' zegt Keesje.
'Hoezo ?' zegt Opa, inwendig glimlachend.
'Ze hebben armbandhorloges die veel kleiner zijn dan die van de heren,' zegt Keesje
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1348 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:00:47 »

Een dom blondje zit in een cafe. De serveerster komt en het domme blondje kijkt verwondert naar het naamplaatje "Joke" dat op de seveerster haar borst zit gespeld en vraagt: "O, wat leuk, hoe noem je die andere?
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1349 Gepost op: 03 Oktober, 2011 17:01:07 »

Een blondje en een brunette gaan samen naar het Rijksmuseum. De brunette, die erg veel van schilderkunst houdt, staat op een paar passen afstand een schilderij te bewonderen en zucht: "Wat een lucht, h??" "Ik ruik niks hoor!" antwoordt het blondje.
Pagina's: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: