Pagina's: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 669279 keer)
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1320 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:52:42 »

Komt een man 's nachts stomdronken een cafe uit en wil de weg oversteken. deze glinstert echter een beetje aangezien het geregend heeft. De man denkt: he bah, nu moet ik nog naar de overkant zwemmen ook. De man neemt een aanloop, neemt een flinke duik en barst heel z'n kaak open op het asfalt. Verdomme, denkt de man, nu heeft het nog gevroren ook.
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1321 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:53:07 »

Klaas zit met een hangend hoofd zuchtend in z'n stamcafe. "Wat is er?", vraagt Bram. "Drie weken geleden is mijn pa overleden; die heeft me 90.000 gulden nagelaten." antwoordt Klaas. "Twee weken geleden sterft een tante van me; die laat me 53.000 gulden na!" "Waarom zucht je dan?", vraagt Bram verbaasd. Klaas haalt zijn schouders op en zegt: "Deze week nog niks."
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1322 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:53:20 »

Een blondje wil haar oude autootje verkopen, maar dat lukt niet zo best omdat het al 150.000 kilometer gereden heeft. Ze vraagt haar vriendin om raad, die wel een manier weet, maar erbij vertelt dat het niet helemaal eerlijk is.

"Dat is niet erg," zegt het blondje, "als ik m'n auto maar verkopen kan."

"Okay," zegt de vriendin, "hier heb je het adres van een kennis die aan auto's knutselt. Zeg hem dat ik je gestuurd hebt en hij zal de teller naar 50.000 kilometer terugdraaien. Dan kun jij je autootje vast wel kwijtraken."

Het volgende weekend gaat het blondje naar de kennis toe en het klusje wordt geklaard.

Twee weken later komt ze haar vriendin weer tegen. "En?" vraagt deze, "heb je de auto al verkocht?"

"Nee, joh, ben je gek!" zegt het blondje enthousiast, "waarom zou ik, er staat maar 50.000 kilometer op de teller!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1323 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:53:34 »

Kees en Hans gaan naar een hamburgerrestaurant. Ze bestellen daar alletwee een hamburger. Even later komt de serveerster met de twee hamburgers en wat drinken. Maar de ene hamburger is groter dan de ander. Hans denkt even na en pakt dan de grootste hamburger. ''Wat ben jij egoistisch zeg!! Je pakt zomaar de grootste hamburger!!!", schreeuwt Kees. Waarop Hans zegt: ''Welke zou jij dan genomen hebben?" "De kleinste natuurlijk!!!" "Wat zeur je dan, die heb je nu toch?"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1324 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:53:49 »

Een blonde dokters-assistente zegt tegen haar baas:
"Baas, ik heb de laatste tijd zo'n hoofdpijn en zo, ik denk dat ik last heb van mijn hersens."
"Nee, joh," zegt die dokter, "meisje je hersens... je hersens zitten tussen je benen!"
Het blondje aanvaard de uitspraak en de dag gaat weer verder.

De volgende maandag belt het blondje 's ochtends op naar de dokter: "Baas, ik denk niet dat ik kan komen werken. Ik geloof dat ik een hersenbloeding heb.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1325 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:54:08 »

Loopt een dom blondje met een pluchen varken onder de arm.
Komt er een man aan die zegt dat is leuk hoe kom je daaraan.
Zegt het pluchen varken: "Ooh, die heb ik gewonnen bij de schiettent!"
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1326 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:54:29 »

Komt een dom blondje langs een bouwvakkersterrein. Vraagt een van de bouwvakkers: "Hee, waar gaan die mooie benen naartoe?" Antwoordt het domme blondje: "Naar de supermarkt, als er niets tussen komt..
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1327 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:54:38 »

er komt een vis bij de dokter de vis zegt ik hep een prombleem ah zij de dokter ok weet het al uit de kom
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1328 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:54:59 »

Er komt een dom blondje bij de dokter die al bijna 8 maanden zwanger is, en vraagt aan de dokter om de pil, zegt de dokter mevrouw u bent al bijna 8 maanden zwanger waarom wilt u de pil dat is veels te laat, zegt het blondje maakt mij niet uit ik wil toch de pil, de dokter word lichtelijk boos en zegt nee mevrouw u krijgt van mij niet de pil waarom zou u die nou nog willen, zegt dat bondje nou moet u eens luisteren mijn man heeft mijn ander gaatje ondekt en ik wil echt niet ook zo een bult op mijn rug hebben hoor
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1329 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:55:16 »

2 oenen spelen verstoppertje
zegt de ene : als je tot 10 telt verstop ik me achter die boom
dus de andere oen telt tot 10 en na uren zoeken zegt de andere oen kom maar achter die boom uit ik heb je niet gevonden
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1330 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:55:23 »

Er staan twee domme blondjes op een brug. De een kijkt naar beneden en zegt tegen de ander: "Is dat nou de Rijn of de Maas?" De andere zegt: "Da's de Maas". "Nee hoor", zegt de een weer, "Da's de Rijn." Dat gaat zo nog een half uur verder. Op een gegeven moment zegt de ene:"Als jij nou naar beneden springt en dan omhoog kijkt naar het bordje wat aan de brug hangt, dan weten we welke rivier het is." Zo gezegd zo gedaan. Het ene blondje springt naar beneden en komt een half uur later weer terug. Ze zit helemaal onder de schrammen, heeft haar linker arm gebroken en allebei d'r benen. "En, was het nou de Maas of de Rijn"? "Geen van beide, het was de A2!!
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1331 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:55:41 »

Er komen 2 blondjes bij de nissandealer, en ze kopen een nieuwe nissan.
Aan het eind van de middag gaat de eigenaar van het bedrijf naar huis en hij ziet dat de 2 blondjes op de uitrit.
De eigenaar denkt van naja en gaat naar huis.
De volgende ochtend ziet hij dat de 2 blondjes er nog steeds staan en hij gaat naar ze toe en hij vraagt:dames waarom staan jullie hier nou nog steeds?
En 1 van die blondjes zegt: ja wij hebben gehoort dat als je hier een auto koopt dat je flink genaaid word, en daar wachten we nu op!
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1332 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:56:00 »

Twee Helmondse blondjes staan op een avond bij elkaar. Zegt de ??n: "Kijk hoe helder de zon aan de hemel staat." "Ach kom," zegt het andere blondje: "dat is de maan." "Nee, de zon!" "Nee, de maan!" De discussie hierover wordt eindeloos, totdat er op een gegeven moment een ander blondje aan komt. Eerste 2 blondjes: "Wat is dat daar aan de hemel; de zon of de maan?" Derde blondje: "Dat zou ik niet weten. Ik woon nog maar twee weken in Helmond! (
joker
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1333 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:56:10 »

Een dom blondje rijdt over de E 40 autosnelweg met 40 km/u.
Ze wordt tegen gehouden door de politie.
Wel mevrouw", vraagt de agent, "Waarom rijdt u zo traag? U weet toch dat de minimumsnelheid op een autosnelweg 70 km/u bedraagt?"
"Eh, ik dacht gewoon", antwoordt het blondje, "Dat ik hier maar 40 mocht rijden, omdat hier overal zo van die 'E40' borden staan."
De man die naast het blondje zit, zit hevig te bibberen.
"Wel vriend, wat heb jij nu?", vraagt de agent.
"We komen net van de E313.
mecedes28
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #1334 Gepost op: 03 Oktober, 2011 16:56:27 »

Een blonde stewardess maakte haar eerste nachtvlucht en de gezagvoerder probeerde haar wegwijs te maken. Hij liet haar zien waar het personeel het beste kon eten, boodschappen doen en overnachten.
De volgende ochtend was de nieuwe stewardess niet bij de briefing. De gezagvoerder wist in welk hotel en in welke kamer ze verbleef dus belde hij haar om te vragen wat er gebeurd was.
Huilend antwoorde ze: "Ik kan de kamer niet uit..."
"Je kamer niet uit?" vroeg de gezagvoerder verbaasd; "Hoe kan dat nou?"
"Er zijn hier maar drie deuren" snikte ze; "eentje van de kast, eentje van de badkamer en nog eentje waarop staat "NIET STOREN"
Pagina's: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: