Pagina's: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 668225 keer)
rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1095 Gepost op: 20 September, 2011 20:30:29 »

een nederlandse een amerikaanse en een belgische man gaan naar de wc de nederlandse man plast in 1 straal de amerikaan staat te plassen in twee stralen hij zegt ja dat heb ik van de oorlog over gehouden hij ziet dat de belg wel in 50 straaltjes plast hij zegt ja ik krijg mijn gulp niet open

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1096 Gepost op: 20 September, 2011 20:30:58 »

jantje vraagt aan opahoe kom je aan die medaille??
opa zegt heb ik gewonnen bij de oorlog!
jantje zegt dat is niet eerlijk als ik vecht krijg ik straf!!

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1097 Gepost op: 20 September, 2011 20:31:30 »

Door het bos lopen twee commando's. Op een gegeven moment vinden ze drie mijnen en ze besluiten die mee te nemen naar de sergeant. Onderweg terug zegt de een tegen de ander: "Wat doen we nu als er eentje afgaat?" Antwoordt de ander: "Dan zeggen gewoon dat we er maar twee gevonden hebben!"

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1098 Gepost op: 20 September, 2011 20:32:13 »

Een notaris zoekt iemand voor de administratie van zijn bedrijfje die goed kan tellen.
Komt de eerste persoon, de notaris vraagt of hij tot tien telt en de man begint te tellen: 2, 4, 6, 8, 10.
De notaris vraagt: 'waarom tel je de oneven niet mee?' de man: 'sorry ik ben postbode geweest.' Dan komt de volgende sollicitant, en de notaris vraagt weer of hij tot 10 telt: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. De notaris vraagt: 'Waarom tel je af?' Dan zegt de man: Ja sorry ik werkte bij de NAZA. En dan komt de laatste sollicitant,een ambtenaar, en weer het zelfde liedje van de Notaris. De man begint:'1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Notaris: kan je ook nog verder tellen? Man: Ja hoor, Boer, vrouw, heer, aas

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1099 Gepost op: 20 September, 2011 20:32:40 »

Een man moet onderzoeken hoeveel mensen er gemiddeld werken op een gemeentehuis. resultaat van het onderzoek: Bijna de helft.

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1100 Gepost op: 20 September, 2011 20:33:10 »

Via de Arabische televisiezender Al Jazeera hebben Bush en Bin Laden een live te volgen gesprek.Nou, zegt Bin Laden, deze oorlog heeft geen zin meer, ik zie een voor jullie goede toekomst. O, zegt Bush, wat zie je dan? Ik zie nieuwe en mooie gebouwen in New York.Ja, zegt Bush ik zie het ook in Afghanistan, een nieuw huisje hier, en een daar. En over de straten hangen uithangborden. Wat staat er op, vraagt Bin Laden.
Zegt Bush:Hoe moet ik dat nou weten, ik spreek toch geen Hebreews!

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1101 Gepost op: 20 September, 2011 20:33:44 »

Bill Clinton, Jacques Chiraque en Saddam Houssein zitten samen in een café op te scheppen:
Bill Clinton zegt: "het vrijheidsbeeld is zo hoog, als ik op het puntje ga
staan kan ik over heel west New York kijken"
"Dat is nog niks", zegt Chiraque, "als ik op de eifeltoren ga staan kan ik over half parijs kijken!"
Zegt Saddam op zijn beurt: "als ik op een baksteen ga staan kan ik na jullie bombardementen over heel Irak heen kijken!"

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1102 Gepost op: 20 September, 2011 20:34:13 »

waarom kijkt een ambtenaar s'ochtens nooit uit het raam?

Dan heeft hij op zijn werk niets meer te doen.

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1103 Gepost op: 20 September, 2011 20:34:41 »

V: Wat is het verschil tussen een goede sectretaresse en een hele goeie secretaresse?
A: Een goede secretaresse zegt: "Good morning Mr. President" Een hele goeie secretaresse zegt: "It's morning Mr. President"

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1104 Gepost op: 20 September, 2011 20:35:13 »

Na de plechtigheid biecht de bruid aan de buidegom op: 'Ik moet je iets bekennen. Ik ben prostituee.'
'O, wat maakt mij dat uit,' antwoordt hij. 'Dan ga jij toch naar je eigen kerk en ik naar de mijne.'

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1105 Gepost op: 20 September, 2011 20:36:40 »

Waarom heb een dom blondje lege flessen in de koelkast antwoord:voor mensen die niks willen drinken

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1106 Gepost op: 20 September, 2011 20:37:39 »

Waarom gooit een dom blondje altijd de dobbelsteen tegen het plafond met een spel..??

Wie het hoogste gooit mag beginnen..

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1107 Gepost op: 20 September, 2011 20:38:07 »

Er komt een blondje bij de dokter. Ze zegt:
Dokter.. als ik op mijn buik druk, doet het pijn
"Als ik op mijn knie druk doet het pijn.
Als ik op mijn been druk doet het pijn.. Overal waar ik druk doet het pijn.."
"Ahh.." zegt de dokter.. "Uw vinger is gebroken..!"

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1108 Gepost op: 20 September, 2011 20:38:39 »

Een dom blondje komt bij de kapper, ze trekt haar broek naar beneden en gaat in de stoel zitten.
Als de kapper komt vraagt hij haar verbaasd waarom ze dat doet. 'Nou,antwoord ze' mijn zus was hier laatst ook en die zei dat je een kutkapper was!

rienk
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #1109 Gepost op: 20 September, 2011 20:39:19 »

Hoe kun je zien dat een dom blondje spookrijdt... Ze trekt een wit laken over de auto

Pagina's: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: