JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #615 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:35:28 » |
|
De Bekeuring
Een agent stopt een auto op de A16 'Goedenmiddag meneer, wij registreerden net een snelheid van 140 kilometers' zegt de agent.
De bestuurder antwoordt 'Maar dat kan niet, ik had de cruise-control aan op 110, misschien is uw radar niet accuraat'
Zijn vrouw ernaast kijkt niet eens op van haar breiwerk terwijl ze zegt: 'doe niet zo mal lieverd, je weet best dat deze auto geen cruise-control heeft ... '
Terwijl de bekeuring wordt uitgeschreven zegt de man tussen zijn tanden 'kun jij niet gewoon eens een keertje je mond houden ?'
De vrouw glimlacht minzaam en zegt : 'Wees blij dat je radarverklikker op tijd afging .'
Terwijl de agent een tweede bekeuring schrijft voor de illegale detector, kijkt de man zijn vrouw aan en gromt 'Verdomme mens, hou asjeblieft je kop dicht !'
De agent fronst zijn wenkbrauwen en merkt op dat de bestuurder zijn veiligheidsgordel niet om heeft.
De bestuurder legt uit dat hij deze heeft losgemaakt op het moment dat hij aangehouden werd, zodat hij zijn rijbewijs uit zijn kontzak kon pakken.
Zijn vrouw zegt onverstoorbaar : 'Maar schat, je weet best dat je je gordel niet om had. Je doet hem toch nooit om als je rijdt ?'
Terwijl de agent de derde bekeuring uitschrijft, kijkt de man verwilderd zijn vrouw aan en schreeuwt : 'Wil je dan nu &^%$#%$# alsjeblieft eens een keer JE MUIL HOUDEN !!!! ??'
De agent kijkt de vrouw aan en vraagt : 'Praat uw man altijd zo tegen u mevrouw ?'
'Ach welnee agent, alleen als 'ie gedronken heeft ...'
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #616 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:36:56 » |
|
Spreuk van de dag: Ik heb een "wolk" van een vrouw, Als ze weg is, schijnt de zon.
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #617 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:41:28 » |
|
In alfabetische volgorde...
De commandant van een AIRBUS A380 zegt tegen zijn passagiers : Hier jullie commandant. Wij verliezen hoogte en hebben niet genoeg brandstof meer om onze bestemming te bereiken. We zullen dus alle bagage overboord moeten gooien. Zo gezegd, zo gedaan en het toestel wint terug hoogte maar een half uur later begint het terug te zakken. Weer klinkt de stem van de commandant door de luidsprekers : Hier jullie commandant. We verliezen opnieuw hoogte en we zullen pas onze bestemming kunnen bereiken als we een deel van de passagiers overboord gooien. Ik weet dat het een slechte oplossing is maar we zullen het op een zo eerlijke en democratische manier doen. We zullen alfabetisch te werk gaan en bij de letter A beginnen. Zijn er Afrikanen en Arabieren aan boord ?
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #618 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:42:58 » |
|
De Lift
Een boer neemt zijn zoon voor het eerst mee naar de 'grote stad'. Daar bezoeken ze een winkelcentrum en kijken hun ogen uit en verbazen zich over bijna alles wat ze zien. Dan ontdekken ze twee glimmende, zilverkleurige deuren die open en dicht gaan. " Wat is dat vader?" vraagt de zoon. Vader (die ook nog nooit eerder een lift heeft gezien) antwoordt. "Zoon ik heb zoiets nog niet eerder gezien. Ik heb geen idee." Terwijl vader en zoon zich met open ogen en mond aan het mirakel vergapen, stapt een oud vrouwtje in de smalle ruimte. De deuren sluiten en vader en zoon zien hoe de witte lampjes aanspringen boven de muur. Ineens stoppen de lampjes om vervolgens de tegenovergestelde richting in te gaan. De deuren openen en een bloedmooi meisje van 24 stapt naar buiten. De vader draait zich in een ruk om en roept naar zijn zoon: Ga je moeder halen, nu!!!"
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #619 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:47:33 » |
|
Ongelofelijk hè:
Een boer rijdt op zijn tractor al slingerend door een Gronings dorpje. Hij zit in zijn cabine en zo te zien vermaakt hij zich prima. Achter hem rijdende agenten vinden het welletjes en besluiten om de man aan te houden. Luid zingend opent de boer zijn cabine en roept: "Wat een techniek hè, in Hilversum draaien ze muziek en ik kan het hier helemaal horen!" "Ja, ongelofelijk," zegt de politieman" en in Schiedam maken ze jenever en ik kan het hier ruiken!"
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #620 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:49:30 » |
|
Aan alle geleerde bollen of diegenen die het denken te zijn.
In een vliegtuig zit een man naast een jong meisje dat juist een boek open doet en wil beginnen te lezen. Zegt die man tegen haar: 'Ik heb eens gelezen dat een gesprek of een discussie met een mede-passagier de tijd beter doet omgaan.' 'O' antwoordt zij, 'en waarover zou u het willen hebben?' 'Laat ons b.v. eens discussiëren over nucleaire energie.' 'Goed' zegt ze, 'maar mag ik u vooraf een vraagje stellen? 'Graag', antwoordt de man.
Het jong ding begint met haar verhaaltje. 'Kijk' zegt ze, 'in een weide lopen een paard, een koe en een schaap. Kunt u mij nu eens uitleggen hoe het komt dat het paard van die hooiachtige vijgen laat vallen, de koe van die platte vlaaien en het schaap van die paternosterbolletjes, alhoewel ze alle drie van hetzelfde gras eten?' Geen idee' zegt de man.
Zij: 'Wat wilt u dan vertellen over nucleaire energie als u van stront nog niets afweet!
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #621 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:54:21 » |
|
Cadeautje voor mijn vrouw.
Ga ik vorige zaterdag een juwelierszaak binnen, kijk wat rond en zie plots een prachtige diamanten armband liggen .. Wanneer ik voorover buig om het sieraad achter de toonbank van naderbij te bekijken, ontglipt mij plots een windje '. Ik kijk schichtig om mij heen in de hoop dat niemand iets gehoord heeft. Jammer genoeg staat er net de knappe verkoopster achter mijn rug, ze begroet mij vriendelijk alsof er niets aan de hand is en geeft deskundig uitleg over het juweel. Nog altijd lichtjes rood aangelopen en in verlegenheid, vraagt ik de dame hoeveel deze armband nu juist kost ? ' Flegmatiek antwoordt de verkoopster: ' Mijnheer, als je al een windje laat bij het bekijken van het juweel, ga je zeker in je broek schijten als je de prijs hoort !'
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #622 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:55:19 » |
|
De moeder van 75 Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 75-jarige vrouw zwanger te raken en een gezonde baby te laten baren. Toen ze thuiskwam uit het ziekenhuis kwamen natuurlijk haar vriendinnen supernieuwsgierig op bezoek.'Mag ik de baby zien'? vroeg één van hen.Nog niet', antwoordde de 75-jarige moeder, 'straks'.Na een half uur vroeg de andere vriendin : 'mogen we nu de baby zien?' 'Nog niet', zei de moeder.Nadat opnieuw een paar minuten waren verstreken vroegen ze weer 'mogen we nu de baby zien ?''Nee', antwoordde de moeder.De vriendinnen werden erg ongeduldig en ze zeiden: "Zeg, wij zijn moe van het wachten, wanneer kunnen we nu eindelijk de baby eens zien? '"ZODRA HIJ HUILT" was het antwoord."ZODRA HIJ HUILT ??' vroegen de vriendinnen, 'waarom moeten we wachten tot da manneke begint te huilen?Zegt de moeder:Omdat ik vergeten ben waar ik hem gelegd heb"
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #623 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:57:02 » |
|
Een man zit aan de bar naast een stotteraar. Zegt de man: “Is het niet lastig dat stotteren?” De stotteraar: “N-n-nee, he-he-helemaal n-n-niet, w-w-want ie-ie-iedereen heeft w-w-wel een af-af-afwijking.” Man: “Hoezo dat dan?” Stotteraar: “N-n-nou, M-m-met w-w-welke hand v-v-veeg jij je k-k-kont af?” Man: “Met mijn rechterhand. ” Stotteraar: “Z-z-zie je? D-d-dat is nou jouw af-af-afwijking. De m-m-meeste men-mensen g-g-gebruiken t-t-toiletpapier.......
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #624 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:58:32 » |
|
Een getrouwde man heeft een verhouding met zijn secretaresse. Op een dag konden ze geen weerstand meer bieden aan hun verlangens en ze reden naar haar huis en bedreven de hele middag gepassioneerd de liefde. Uitgeput vielen ze in slaap en werden pas om 20.00 uur wakker. Terwijl de man zijn kleren aantrok, zei de vrouw dat hij zijn schoenen door het gras en de blubber achter haar huis moest halen. De man begreep er weliswaar niets van maar deed wat ze zei. Thuis gekomen, vroeg zijn vrouw: 'waar ben jij de hele dag geweest?" 'Lieveling', antwoordde hij 'ik kan niet tegen jou liegen. Ik heb een verhouding met mijn secretaresse en we hebben de hele middag seks gehad .' Zijn vrouw keek naar zijn schoenen en zei: 'Leugenaar, je bent weer gaan golfen.
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #625 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:59:11 » |
|
Een echtpaar van middelbare leeftijd had twee betoverend mooie teenager dochters. Een zoon was evenwel hun hartenwens en na vele maanden proberen, raakte de vrouw eindelijk in verwachting. Na negen maanden werd een zoon geboren. De vader holde naar de kinderafdeling in het ziekenhuis om zijn zoon te bewonderen. Hij keek in het wiegje en schrok van het lelijkste kind, dat hij ooit gezien had. Hij spoedde zich naar zijn vrouw en zei dat hij nooit de vader van zo'n lelijk kind kon zijn. 'Kijk naar onze prachtige dochters', zei hij waarbij hij haar strak aankeek en vervolgens opmerkte: 'je hebt me toch niet bedonderd, hè?' Zijn vrouw lachte slechts en zei: 'Nee, deze keer niet'.
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #626 Gepost op: 03 Juli, 2011 20:59:54 » |
|
Een lijkschouwer was 's avonds nog laat aan het werk in het mortuariuum. Het is zijn taak om de doden vóór ze worden begraven of gecremeerd, te onderzoeken. Toen hij het lichaam van meneer Schwartz onderzocht, deed hij een verbazingwekkende ontdekking. Schwartz had het grootste geslachtsdeel, dat hij ooit gezien had. 'Het spijt me, meneer Schwartz', zei hij 'maar zo'n lichaamsdeel moet voor het nageslacht bewaard worden'. Hij pakte zijn ontleedmes en ontdeed de man van zijn ontzagwekkende penis. Hij stopte het in zijn koffer en nam het mee naar huis. De eerste aan wie hij het liet zien was zijn vrouw. 'Ik moet je iets ongelooflijks laten zien', zei hij en opende zijn koffer. 'Oh, mijn God!' riep zijn vrouw uit 'Schwartz is dood!'.
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #627 Gepost op: 03 Juli, 2011 21:01:01 » |
|
Een vrouw was in bed met haar minnaar, toen haar man plotseling thuiskwam.
'Vlug', zei ze 'Ga in de hoek staan'. Ze smeerde hem snel in met babyolie en strooide grote hoeveelheden babypoeder over hem heen. 'Niet bewegen', fluisterde ze 'doe net alsof je een standbeeld bent'. 'Wat is dit, lieverd'?, zei de man toen hij de slaapkamer binnenkwam. 'Een standbeeld', antwoorde ze nonchalant. 'De buren van hiernaast hadden er één voor in hun slaapkamer gekocht en ik vond hem zo mooi, dat ik er ook één gekocht heb. Er werd niet meer over gepraat en ze gingen slapen. Om 2 uur 's nachts stond de echtgenoot op uit bed en ging naar de keuken. Even later kwam hij terug met een glas melk en een sandwich. 'Hier', zei hij tegen het standbeeld, 'eet iets. Ik heb laatst drie dagen óók zo voor gek bij de buren gestaan en niemand heeft me zelfs maar een glas water aangeboden'.
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #628 Gepost op: 03 Juli, 2011 21:01:46 » |
|
Jake lag op sterven. Zijn vrouw, Becky hield de wacht naast zijn bed. Jake fluisterde 'Becky, ik moet je iets bekennen. 'Stil maar', zei zijn vrouw 'je moet je krachten sparen'. 'Nee, nee ik moet het je nú vertellen' en met zijn laatste krachtsinspanning zei hij: 'Ik wil in vrede sterven. Ik...ik heb met je zuster geslapen en met je beste vriendin en met je moeder'. 'Dat weet ik', zei Becky, 'daarom heb ik je ook vergiftigd'.
|
|
|
|
|
|
|
JohanB
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #629 Gepost op: 03 Juli, 2011 21:18:36 » |
|
Zes waarheden van het leven. 1. Je kunt niet tegelijkertijd je tong uitsteken en naar het plafond kijken. Dat is gewoon fysiek onmogelijk. 2. Alle idioten, zullen na het lezen van regel 1, proberen of het kan. 3. En ontdekken, dat regel 1 een leugen is!! 4. Je glimlacht nu, omdat je een idioot bent. 5. Je weet nu al, aan welke idioot je dit mailtje gaat doorsturen. 6. Er zit nog steeds een stomme glimlach op je gezicht. Ik wil mijn verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat ik dit mailtje heb gestuurd. Maar weet je, ik ben een idioot en ik had gezelschap nodig.
|
|
|
|
|
|
|
|