reiger
|
|
« Antwoord #555 Gepost op: 05 Juni, 2011 20:43:20 » |
|
Een Belg, een Amerikaan en een Nederlander werken op een wolkenkrabber en gaan aan de rand zitten lunchen. De Amerikaan zegt: "Bah alweer hamburger als dat morgen weer zo is spring ik naar beneden." De Belg zegt: "Bah alweer jam als dat morgen weer zo is spring ik met je mee." De Nederlander zegt: "Bah alweer kaas" en hij belooft hetzelfde. De volgende dag doet de Amerikaan zijn broodtrommel open en ja hoor hamburgers en springt. De Belg doet zijn broodtrommel open en ja hoor jam en springt ook. Met de Nederlander gaat het ook zo. Na een week komen de drie weduwen samen..... Zegt de Amerikaanse: "Als hij eens wat anders had gewild, had hij dat moeten zeggen." De Nederlandse: "Na 20 jaar getrouwd te zijn geweest, wist ik niet dat hij niet van kaas hield." Zegt de Belgische: "Ik snap er helemaal niets van, hij maakte elke ochtend zelf zijn brood klaar."
|
|
|
|
|
|
|
reiger
|
|
« Antwoord #556 Gepost op: 05 Juni, 2011 20:43:53 » |
|
Een man komt een café binnen en bestelt een biertje. Na een paar biertjes gedronken te hebben, doet hij zijn gulp open en begint tegen de tapkast aan te plassen. De kroegbaas wordt boos en roept: "Ho, ho stoppen jij, waar ben jij nou mee bezig?" De man verontschuldigt zich: "O jee sorry, oh, neem me niet kwalijk, ik schaam me rot, echt, ik schaam me kapot." De kroegbaas stuurt de klant de zaak uit. De volgende dag komt de man het café weer in en bestelt een biertje. De kroegbaas waarschuwt: "Laat ik niet merken dat je weer tegen de tapkast gaat staan plassen." "Nee, nee, het zal niet meer gebeuren." Na een paar pilsjes, doet de man zijn gulp open en plast weer tegen de tapkast. Weer wordt de kroegbaas boos. En de man verontschuldigt zich weer: "Oh, wat erg, oh, ik schaam me zo, ik schaam me zo!" En weer wordt de man het café uitgezet. De volgende dag gebeurt het nog een keer: de man drinkt een paar biertjes en plast tegen de tapkast. De kroegbaas wordt weer boos. "Ik schaam me zo, ik schaam me zo," klaagt de man. "Weet je wat jij eens moet doen?", zegt de kroegbaas, "dit is niet normaal, jij moet eens naar een psychiater." De man belooft dit te doen en vertrekt. Pas na een paar weken komt de man het café weer binnen. Nog voordat hij iets kan bestellen, vraagt de kroegbaas: "En? Ben je naar de psychiater geweest?" "Jazeker," zegt de man, "wees niet bang: alles is onder controle." "Goed," zegt de kroegbaas: "wat zal het zijn?" De man bestelt een pilsje. Na een paar glazen gedronken te hebben, doet hij zijn gulp open en plast tegen de tapkast. "Wat gaan we nou krijgen?", roept de kroegbaas verbaasd uit: "je was toch naar de psychiater geweest? En nou sta je toch weer tegen mijn tapkast aan te plassen!" "Ja," zegt de man, "maar ik schaam me er nu niet meer voor!"
|
|
|
|
|
|
|
grazygirl
|
|
« Antwoord #557 Gepost op: 06 Juni, 2011 11:25:53 » |
|
Ik werd 's morgens gedeprimeerd wakker, omdat het mijn verjaardag was en ik dacht: Alweer een jaartje ouder. Nadat ik me had gewassen en geschoren ging ik richting ontbijt met de gedachte dat mijn vrouw me met een dikke kus zou feliciteren.
Aan tafel zat mijn vrouw zoals gewoonlijk de krant te lezen en zei geen woord. Ik schonk me zelf een kop koffie in en dacht bij mijzelf: Ze is het vergeten maar zo meteen komen de kinderen en die zingen samen "Happy Birthday" en komen met een leuk kadootje.
Genietend van de koffie wachtte ik op de kinderen. Uiteindelijk kwamen de kinderen: Ook niets!
Het was inmiddels laat geworden. Ik greep mijn jas en verliet nog gedeprimeerder het huis en ging op weg naar kantoor. Op kantoor aangekomen begroette mijn secretaresse me met een glimlach, feliciteerde me met mijn verjaardag en haalde een kop koffie. Ik begon me al een stuk beter te voelen. Later in de morgen kwam mijn secretaresse op mijn werkkamer en zei: "Je bent jarig vandaag, zullen we samen gaan lunchen?" Met de gedachte dat ik me dan nog beter zou gaan voelen zei ik: "Dat is een goed idee!"
We sloten het kantoor af en omdat ik jarig was zei ik tegen mijn secretaresse: "Waarom gaan we niet naar een leuk tentje buiten de stad in plaats van de gebruikelijke McDonalds?" Zo gevraagd, zo gedaan. We gingen naar een leuk klein restaurantje even buiten de stad. We dronken een paar aperitiefjes en hadden een heerlijke lunch.
Op weg terug naar kantoor zei mijn secretaresse dat het vandaag niet druk was op kantoor en ze stelde me voor om mee te gaan naar haar flatje om nog wat te drinken. Dat klonk goed, dacht ik en mijn humeur begon aardig op te klaren.
Aangekomen in haar flatje zei mijn secretaresse: "Neem me niet kwalijk, ik wil even wat makkelijkers aan trekken, ik ben zo weer terug." Na één minuut ging haar slaapkamer open, ze kwam binnen met een grote verjaardagstaart en in haar kielzog volgden mijn vrouw en kinderen: "SURPRISE!!!"
...terwijl ik op de bank zat met alleen mijn sokken nog aan!!!
|
|
|
|
|
|
|
sjoerd
Voorgesteld, goedgekeurd
www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk
|
|
« Antwoord #558 Gepost op: 06 Juni, 2011 12:28:03 » |
|
Een meisje vraagt aan een goochelaar: "Waar is toch dat meisje dat u vorig jaar heeft doorgezaagd?" "Oh" zegt de tovenaar. "Die is verhuisd. Ze woont nu in Amsterdam en in Eindhoven."
|
|
|
|
|
|
|
sjoerd
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #559 Gepost op: 06 Juni, 2011 12:30:42 » |
|
Een hond is werkelijk de beste vriend van de man. Als je het niet gelooft, probeer dan het volgende experiment. Zet je hond en je vrouw een uur lang in de achterbak van je auto. Wanneer je de klep opent, wie is er dan echt blij om je te zien?
|
|
|
|
|
|
|
sjoerd
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #560 Gepost op: 06 Juni, 2011 12:33:44 » |
|
vrouwen hebben een beter richtingsgevoel dan mannen, daarom zijn ze vervangen door navigatiesystemen
|
|
|
|
|
|
|
sjoerd
Voorgesteld, goedgekeurd
|
|
« Antwoord #561 Gepost op: 06 Juni, 2011 12:38:37 » |
|
Liefde is een spel dat gespeeld moet worden, alleen met alcohol op kan je maar beter meteen met liefde het bed in duiken.
|
|
|
|
|
|
|
johannemannetje
|
|
« Antwoord #562 Gepost op: 06 Juni, 2011 13:15:25 » |
|
Komt mevrouw Ka in het café en bestelt ze een thee. Loopt ze even later weg roept de ober:Mevrouw Ka U Thee!
|
|
|
|
|
|
|
johannemannetje
|
|
« Antwoord #563 Gepost op: 06 Juni, 2011 13:17:20 » |
|
Er lopen een brunette en een blondje over straat, de brunette zegt kijk een dood vogeltje, waar op het blondje naar boven kijkt en zegt waar dan ?.
|
|
|
|
|
|
|
johannemannetje
|
|
« Antwoord #564 Gepost op: 06 Juni, 2011 13:18:14 » |
|
Zegt een piloot tegen een jongetje: "hou jij van vliegen?" Waarop het jongetje antwoordt: "nou en of!" Zegt de piloot weer: "dan zal ik er straks een paar voor je vangen"
|
|
|
|
|
|
|
johannemannetje
|
|
« Antwoord #565 Gepost op: 06 Juni, 2011 13:18:52 » |
|
Het is rood en ligt op een strand?
rood krabje
|
|
|
|
|
|
|
johannemannetje
|
|
« Antwoord #566 Gepost op: 06 Juni, 2011 13:19:26 » |
|
Wat moet je doen als je brand in je koelkast hebt?
Brand er uit halen en er Heineken in zetten.
|
|
|
|
|
|
|
kruly7678
|
|
« Antwoord #567 Gepost op: 06 Juni, 2011 16:23:48 » |
|
Raadsels mogen vast ook wel (a)
Wat is het toppunt van een binnenpretje?
(een tampon met jeukpoeder)
|
|
|
|
|
|
|
martje_anne
Onderwerp naar keuze
|
|
« Antwoord #568 Gepost op: 06 Juni, 2011 18:11:51 » |
|
Het is wit en als het uit een boom valt is je koelkast kapot! Ra ra wat is dat....
(je koelkast!:P)
|
|
|
|
|
|
|
xmarijkedv7
|
|
« Antwoord #569 Gepost op: 07 Juni, 2011 10:57:17 » |
|
(van pudding) er lopen 2 zandkorrels in de woestijn, zegt de ene tegen de andere, niet achterom kijken maar we worden achtervolgt..
|
|
|
|
|
|
|
|