Pagina's: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 663107 keer)
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #4500 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:34:52 »

Een man komt stomdronken thuis. Hij wil niet door de voordeur naar binnen gaan, want dan hoort de hele buurt hem dronken thuis komen. Hij besluit via de achterdeur naar binnen te gaan. Maar het tuinhekje is dicht en het piept nogal als je het open maakt. Dan horen de buren me nog thuiskomen, denkt de man, en hij besluit over het hekje te springen. Hij springt over het hekje, maar blijft met zijn reet achter een paaltje hangen. Scheur in z'n broek, jaap in z'n kont, maar de man trekt zich er weinig van aan. Dat fiks ik boven wel even, denkt 'ie. Hij stapt de badkamer in. Het is een prachtige badkamer met een grote spiegelwand. De man haalt de verbanddoos te voorschijn en plakt wankelend een grote pleister op. Dan waggelt hij naar bed en gaat slapen. De volgende ochtend komt zijn vrouw vragen wat er gebeurd is. "Er is niks gebeurd, waarom vraag je dat?" zegt de man. Zegt de vrouw: "Kom ik vanochtend in de badkamer, zit er zo'n joekel van een pleister op de spiegel.

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4501 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:35:08 »

Een dronken man probeert met een sigaret zijn autoportier open te maken. Een voorbijganger ziet het en zegt: "Dat is een sigaret, hoor, waarmee u die portier probeert open te maken." "Verrek," zegt de dronken man, "dan heb ik net mijn sleutels opgerookt!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4502 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:35:20 »

Er komt een man een cafe binnen en bestelt vier borreltjes tegelijk. Als hij dit een paar dagen achter elkaar heeft gedaan, wordt de barman nieuwsgierig. Op een gegeven moment vraagt hij: "Waarom bestelt u toch steeds vier borreltjes?" De man zegt: "Drie broers van mij wonen in Australie. En we hadden afgesproken om elke dag om vijf uur een borreltje te gaan drinken. Gezellig toch?" De barman moet dit beamen. Op een dag bestelt de man drie borreltjes. De barkeeper vraagt: "Is er wat gebeurd met uw broer?" "Nee," zegt de man, "maar ik mag niet meer drinken van de dokter.

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4503 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:35:39 »

Er zit een ontzettend dronken kerel in de tram tegenover een vreselijk lelijke vrouw. Zegt de dronken man: "Hik, mevrouw, hik, wat bent u lelijk!" Zegt de vrouw: "En u bent dronken." "Ja, hik," zegt de man, "maar dat is morgen weer over."

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4504 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:35:51 »

Een mannetje heeft in de kroeg een stevig stuk in zijn kraag zitten zuipen. Als hij naar buiten stapt, heeft het flink geregend: het asfalt glimt van het water. "Verdomme," zegt de man, "nou moet ik nog een rivier overzwemmen ook." Hij neemt een aanloop en maakt een duik. Hij komt keihard op het asfalt terecht. "Krijg de pest," roept hij: "Het heeft nog gevroren ook!

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4505 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:36:03 »

Komt een man een cafe binnen en zegt: "Geef mij een pilsje, voordat het gedonder begint." Even later zegt hij weer: "Geef me nog een pilsje, voordat het gedonder begint." Nog even later weer: "Geef me nog een pilsje, voordat het gedonder begint." Nu zegt de barman: "Wil je eerst even afrekenen voordat je doordrinkt?" "Zie je wel," zegt de man, "daar begint het gedonder al."

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4506 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:36:19 »

Een skelet komt een cafe binnen, zegt: "Doe mij een pils en een dweil."

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4507 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:36:31 »

Er komt een man een bar binnen. Hij bestelt een biertje en jolig roept hij: "Als ik een biertje neem, dan nemen we allemaal een biertje." En dus krijgt de hele zaak een biertje. Even later roept de man weer jolig: "Als ik een biertje neem, dan nemen we allemaal een biertje." Dat gaat de hele avond zo door en het wordt reuze gezellig in de kroeg. Dan loopt het tegen sluitingstijd. De man pakt zijn portemonnee en zegt: "Nou ga ik betalen, en als ik ga betalen, dan gaan we allemaal betalen!

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4508 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:37:09 »

Elke vrijdagavond ontvangt een cafe-eigenaar het doofstomme vrijgezellenclubje. Als hij op vrijdagochtend ziek blijkt te zijn, belt hij zijn broer op: "Zeg Jan, ik ben ziek. Maar vanavond komt dat doofstomme vrijgezellenclubje, en dat zijn goeie vaste klanten. Dus ik kan het niet maken om het cafe gesloten te houden. Zou jij vanavond voor mij willen invallen?" Zijn broer vindt het niet erg om in te vallen. Hij gaat van tevoren nog even langs bij Kees om instructies te krijgen. "Het is helemaal niet moeilijk," zegt Kees, "die jongens drinken de hele avond alleen maar bier en borrels. Als ze een vinger opsteken, dan willen ze bier, en als ze twee vingers opsteken dan willen ze een borrel. Dat is alles." Die avond gooit Jan het cafe open, en daar komt de doofstomme club. Jan neemt de bestellingen op: bier, borrel, bier, bier, borrel... Alles gaat goed. Maar plotseling beginnen de doofstommen allemaal met hun hoofden te draaien en hun monden te happen. Jan weet niet goed wat hij moet doen. Hij gooit 50 frikadellen in de frituur, en serveert daarna broodjes frikadel uit. De doofstommen beginnen te eten, drinken nog wat, en even later beginnen ze weer met hun hoofden te draaien en hun monden te happen. Ten einde raad belt Jan zijn broer op: "Zeg Kees, in het begin ging het goed, maar nou beginnen ze steeds met hun hoofden te draaien en hun monden te happen. Ik snap echt niet wat ze willen." "O sorry," zegt Kees, "dat ben ik vergeten te zeggen: dan zitten ze het clublied te zingen."

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4509 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:37:25 »

Een man pikt in een cafe een leuke vrouw op. Hij gaat met haar mee naar huis en ze besluiten met elkaar naar bed te gaan. De vrouw kleedt zich uit. Maar ze doet ook haar gebit uit, haar pruik af, haar glazen oog uit, haar houten been af, en legt dat in haar nachtkastje. Dan gaat ze in bed liggen. De man staat te treuzelen. "Kom je d'r nog in?" vraagt de vrouw aan de man. "Ja," zegt de man, "maar nou weet ik niet waar ik in moet kruipen: in bed of in het nachtkastje

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4510 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:37:38 »

Er zit een man aan de bar. Hij zegt: "M'n vrouw heeft last van borstsuizen." "Wat is dat nou?" vraagt de barkeeper. "Nou," zegt-ie, "iedere keer als ze haar b.h. losmaakt, suizen haar borsten omlaag

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4511 Gepost op: 22 Augustus, 2013 12:37:51 »

Er komt een Turk een cafe binnen. Hij zegt: "Een rondje van ikke." "Nee," zegt de barman, "het is `een rondje van mij'." Zegt die Turk: "Da's ook best."

Sjoeke Hoekstra
johan1975
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4512 Gepost op: 08 September, 2013 12:17:50 »

wat is het verschil tussen een trein en een deken???

ga er maar eens onder liggen  AA0137
johan1975
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4513 Gepost op: 08 September, 2013 12:40:29 »

hoe lang is een chinees

andwoord  lang
johan1975
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4514 Gepost op: 08 September, 2013 12:57:46 »

wat is het verschil tussen een mug en een politie agent ??

antwoord een mug mag ik slaan als hij mij iriteerd
Pagina's: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: