Pagina's: 1 ... 286 287 [288] 289 290 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 664499 keer)
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4305 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:06:44 »

Een ambtenaar van Rijkswaterstaat is op bezoek bij een boer.
 Ambtenaar tegen boer: "Als hier de HSL aangelegd wordt, komt de lijn dwars door uw schuur".
 Waarop de boer zegt: "Dat kan me helemaal niks schelen, maar je moet niet denken dat ik voor iedere trein de deuren open doe
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4306 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:07:32 »

Twee gemeentewerkers staan de hele dag al in een rozenperk te schoffelen.
 Zegt de ene: "Nou ga ik eerst die slak aan de kant zetten, want die loopt me de hele dag al in de weg
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4307 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:08:28 »

Baby inschrijven:
 Er komt een man bij het stadhuis en wil daar zijn pasgeboren zoontje in laten schrijven. De vrouw achter de balie vraagt aan de man: "En, hoe heet uw zoontje?"
 Man: "Euro."
 Vrouw: "Euro? Hoezo dat dan?"
 Man: "Nou, we hebben ook al een Mark en een Frank.........
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4308 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:10:35 »

Een man in een cafe gaat even naar de WC. Bij de pisbakken gaat hij naast een dronken kerel staan.
 De dronken man zegt: "Meneer, kunt u mij zeggen: heb ik iets in mijn linkerhand?"
 De man kijkt en zegt: "Nee." "Heb ik dan iets in mijn rechterhand?"
 "Ook niet. Hoezo?"
Zegt de dronken man: "Verdomme, dan sta ik in mijn broek te pissen
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4309 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:11:16 »

Er komt een man een cafe binnen en bestelt twintig biertjes. De barkeeper tapt twintig pilsjes voor die man, en hij slaat ze achter elkaar achterover.
 "Geef me nog maar eens tien pils," zegt de man, en ook deze slaat hij achter mekaar achterover. Daarna bestelt hij nog eens vijf bier, en ook die slaat hij in een keer achterover.
 Dan stoot de man het vrouwtje dat naast hem zit aan, en zegt: "Ik begrijp het niet. Hoe minder dat ik drink, hoe zatter dat ik word
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4310 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:11:51 »

Een dronken man waggelt naar huis via een kerkhof. Hij dondert in een kuil.
Z'n vriend komt een half uur later langs en hoort roepen: "Hellep, hellep, hellep."
 Ziet-ie die gozer in die kuil liggen, hij zegt: "He joh, wat doe je daar?"
 "Haal me er uit," roept die gozer terug, "ik heb het zo koud."
 "Logisch," zegt z'n vriend, "ze hebben je kist gepikt
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4311 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:12:51 »

Een dronken man in een caf? staat op van zijn barkruk en roept: "Jullie links van mij zijn allemaal klootzakken. Jullie rechts van mij gaan allemaal vreemd." Staat er rechts een klein mannetje op en zegt: "Maar meneer, ik ga niet vreemd." Wijst de dronken man naar links en zegt: "Naar de klootzakken jij!"
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4312 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:13:49 »

Een dronken man probeert met een sigaret zijn autoportier open te maken. Een voorbijganger ziet het en zegt: "Dat is een sigaret, hoor, waarmee u die portier probeert open te maken." "Verrek," zegt de dronken man, "dan heb ik net mijn sleutels opgerookt!
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4313 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:14:26 »

Er zit een ontzettend dronken kerel in de tram tegenover een vreselijk lelijke vrouw. Zegt de dronken man: "Hik, mevrouw, hik, wat bent u lelijk!" Zegt de vrouw: "En u bent dronken." "Ja, hik," zegt de man, "maar dat is morgen weer over
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4314 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:14:55 »

Een skelet komt een cafe binnen, zegt: "Doe mij een pils en een dweil
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4315 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:15:39 »

Er komt een man een bar binnen. Hij bestelt een biertje en jolig roept hij: "Als ik een biertje neem, dan nemen we allemaal een biertje." En dus krijgt de hele zaak een biertje. Even later roept de man weer jolig: "Als ik een biertje neem, dan nemen we allemaal een biertje." Dat gaat de hele avond zo door en het wordt reuze gezellig in de kroeg. Dan loopt het tegen sluitingstijd. De man pakt zijn portemonnee en zegt: "Nou ga ik betalen, en als ik ga betalen, dan gaan we allemaal betalen...
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4316 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:16:08 »

Een man komt stomdronken thuis. Hij is te bezopen om zijn bed te vinden en valt met zijn kleren aan op de bank in slaap. Als hij de volgende ochtend wakker wordt, heeft hij een enorme spijker in zijn kop. Dan komt de kat binnenlopen. Roept de man naar die kat: "Jezus beest, stamp niet zo!"
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4317 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:16:39 »

Er zit een man aan de bar. Hij zegt: "M'n vrouw heeft last van borstsuizen." "Wat is dat nou?" vraagt de barkeeper. "Nou," zegt-ie, "iedere keer als ze haar b.h. losmaakt, suizen haar borsten omlaag
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4318 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:17:04 »

Er komt een Turk een cafe binnen. Hij zegt: "Een rondje van ikke." "Nee," zegt de barman, "het is `een rondje van mij'." Zegt die Turk: "Da's ook best
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4319 Gepost op: 17 Juni, 2013 10:18:26 »

Over de heg keek hij naar zijn buurman: 'Buurman, heb je daar toevallig de elektrische heggenschaar van de overbuurman?' 'Ja, ik mocht 'm even lenen.' 'Ach, leen mij hem dan ook even, dan kun jij van mij zijn grasmaaier even te leen krijgen
Pagina's: 1 ... 286 287 [288] 289 290 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: