Pagina's: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 664858 keer)
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4275 Gepost op: 04 Juni, 2013 18:52:32 »

ken je die mop toen jan op de wc zat...??

nee..Huh

nou ik ook niet want de deur zat op slot...!!!

graag foto's van de feestavond van radio de toppersteam te scheemda
lovepics
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4276 Gepost op: 04 Juni, 2013 20:44:01 »

Er zit een man in een restaurant en hij roept de ober: "Ober, ik heb een half uur geleden slakken besteld en ik heb nog niks gekregen."
Zegt de ober: "Nou meneer, ze kunnen nooit erg ver weg zijn."
lovepics
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4277 Gepost op: 04 Juni, 2013 20:47:01 »

Een man loopt bij een afhaalpizzeria binnen, wilt u de piza in vieren gesneden hebben of in zessen, vraagt de bediende.
In vieren zegt de man, ik denk niet dat ik zes stukken opkrijg
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4278 Gepost op: 06 Juni, 2013 09:29:35 »

Ik kwam laatst in het café en ik zeg tegen de kastelijn: ''Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Ik snel opdrinken. Zeg ik later tegen de kastelijn: '' Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Nou, ook weer snel achter over slaan. Zeg ik weer tegen de kastelijn: '' Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint'' Hij zegt '' Heb je wel geld bij je''. Ik zeg: '' Daar begint het gezeik al''
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4279 Gepost op: 06 Juni, 2013 09:30:15 »

Het was avond en er kwam een meneer het cafe in, en hij zei: een glasje bier of anders! de man gaf gelijk een glaasje bier, en de volgende avond zei die meneer weer: een glasje bier of anders! en hij ging zo snel mogelijk een glaasje bier maken en dat zei hij nog drie avonden en het was weer avond de meneer zei weer: een glaasje bier of anders!
de meneer achter de bar durft het haast niet te vragen, maar hij zei :wat anders? ........een glaasje cola.
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4280 Gepost op: 06 Juni, 2013 09:30:48 »

komt er in een cafe ene nederlander, een belg en een duitser binnen. vraagt de barman: is dit een grap?
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4281 Gepost op: 06 Juni, 2013 09:31:56 »

Tamara en bert zitten aan de bar

En dan roept bert: RONDJE VOOR MIJ !!!!!!!!!

Tamara: alleen ik en jij zitten hier .

Bert : daarom juist ……

Tamara : en ik mag niet drinken van ma !!!!!!

Bert: daarom juist .
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4282 Gepost op: 06 Juni, 2013 09:32:23 »

zitten een Rus ,een Amerikaan en een Nederlander in de kroeg op te
scheppen. Zegt de Rus "wij kunnen en raket afschieten en 100 meter van de
schietbasis laten landen" waarop de Amerikaan zegt "wij kunnen met een raket
naar de maan en hem 50 meter van de lanceerbasis laten landen". Zegt de
Nederlander "bij ons bevallen de vrouwen uit hun kont". De Rus en Amerikaan
zitten de Nederlander verbaast aan te kijken en ze antwoorden met : echt
waar? Ja zegt de Nederlander alleen 2 centimeter er naast.
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4283 Gepost op: 06 Juni, 2013 09:33:16 »

Er zit een man in een cafe hij bestelt 5 bier en drinkt ze in een keer leeg. Zegt die barman: "Waarom drink je ze zo snel leeg dat is toch zonde?" "Ja", zegt die man, "dat zou jij ook doen als je geen geld had."
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4284 Gepost op: 06 Juni, 2013 09:33:45 »

Jan en Piet zitten samen in een café.
Jan roept: een rondje van IKKE!
Zegt Piet: Nee, dat moet zijn, een rondje van mij!
Antwoordt Jan: Ook goed!
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4285 Gepost op: 10 Juni, 2013 11:38:33 »

"Maar Brammetje, wat zit jij nou te eten? Pleisters?" " "Ja," zegt Bram, want ik heb hele erge maagpijn!"
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4286 Gepost op: 10 Juni, 2013 11:39:18 »

Een blondje beld in paniek naar 112 en roept help me, me huis staat in brand de mevrouw aan de andere kant van de lijn vraagt kunt u kalm blijven en ons vertellen hoe we bij u huis kunnen komen het blondje is verbaasd en zegt nauw met die grote rode brandweerwagen natuurlijk.
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4287 Gepost op: 10 Juni, 2013 11:39:51 »

Bert van Marwijk heeft gisteren nog met de marine gebeld om ze te vragen of ze nog een onderzeer hebben voor die rondvaart door de amsterdamse grachten.
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4288 Gepost op: 10 Juni, 2013 11:41:55 »

Jantje zit op school niet goed opteletten.

Opeens vraagt de juf wat zijn de eerste vier letters van het het alfabed?

Jantje zegt dat weet ik niet. Dan zegt de juf morgen moet je het antwoord op school vertellen!

Als hij thuis komt vraagt jantje aan zijn zus wat is de eerste letter van het alfabed?

Waarop zus antwoord: Gaat je niets aan!

Dan gaat hij naar zijn vader die tv aan het kijken is en vraagt hij wat is de 2e letter van het alfabed?

Zijn vader schreeuwt ie OLEH OLEH OLEH!

Dan gaat jantje naar zijn zusje die met barbies zit te spelen. Jantje vraagt aan haar wat is de 3e letter van het alfabed?

Dan zingt zijn zusje: van de barbieclub van de barbieclub.

Daarna gaat jantje naar zijn broertje die superman aan het kijken is en vraagt jantje wat is de laatste letter van het alfabed? Waarop zijn broertje antwoord; Superman!

Als hij op school is vraagt de juf wat is de eerste letter van het alfabed? Waarop jantje antwoord: GAAT JE NIET AAN!! Vraagt de juf wat denk je van een beetje straf!?! jantje: OLEH OLEH OLEH!!!

Juf:Waar heb je al die onzin vandaan? Jantje: Van de barbieclub van de barbie club.

Juf: wie denk je wel wie je bent?!? jantje: Superman!!!!
matthias
Onderwerp naar keuze
**

« Antwoord #4289 Gepost op: 10 Juni, 2013 11:43:05 »

Jantje gaat bij oma en opa logeren in de vakantie. Als hij moet plassen roept hij oma en zegt;" Ik moet piesen oma" . "Maar Jantje", zegt oma, "dat is niet zo netjes zoals jij dat zegt." "Ja, maar ik moet zo nodig piesen oma" "Laten we afspreken dat je vanaf nu fluiten zegt in plaats van piesen." Als Jantje 's nachts wakker wordt door een nare droom mag hij van opa in het bed van opa en oma komen liggen. Na een tijdje stoot hij opa aan en zegt hij dat hij nodig moet fluiten. "Maar Jantje", zegt opa, "dat kan toch niet midden in de nacht, zo wordt oma nog wakker!" "Maar opa, ik moet echt heel nodig fluiten!" "Nou vooruit dan maar", zegt opa. "Doe het dan maar even heel zachtjes in mijn oor."

(graag wat meer foto's van de feestavond van radio toppersteam in Scheemda )
Pagina's: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: