Pagina's: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 665120 keer)
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #4245 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:16:06 »

Twee oenen zitten in een auto. Zegt de ene oen tegen de ander: "Zie je dat bos daar?" "Nee!" zegt de ander, "er staan allemaal bomen voor!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4246 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:16:22 »

Een man en een vrouw lopen door een museum. Zegt de vrouw: "Wat een lelijk kunstwerk". Zegt de man: Miep, zet je bril eens op. Je kijkt in de spiegel!

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4247 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:16:44 »

Mickey vraagt aan Goofy: "Kun jij zwemmen?" "Soms!", zegt Goofy. "Waarom soms?" "Nou", zegt Goofy, "alleen als ik in het water ben!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4248 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:17:09 »

Een man die naar de bioscoop ging zag tot zijn verbazing in de rij voor hem een dame zitten met een grote hond. Nog vreemder was dat de hond tijdens de hele film telkens lachte op het juiste moment. "Neem mij niet kwalijk," zei de man tegen de vrouw". "maar wat ongelooflijk dat uw hond zo om die film moet lachen." "Het verbaast mij ook" zei de vrouw" het boek vond hij niks!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4249 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:17:28 »

Het heeft vier benen, twee armen en geen hoofd? Een stoel!

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4250 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:17:45 »

Een politieagent loopt door een straat en ziet een klein meisje dat niet bij de bel kan. Behulpzaam als hij is helpt hij haar en drukt op de bel. Waarop het meisje zegt: "Bedankt! En nu moeten we heel hard wegrennen!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4251 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:18:47 »

Het is wit en kruipt over de grond. Wat is het? Antwoord: Artsen zonder lenzen!

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4252 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:19:01 »

Jantje zegt tegen Kees: "Kan jij zwemmen?" Jantje: "Soms." Kees: "Hoezo soms?" Jantje: "Alleen als ik in het water ben!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4253 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:19:17 »

Welk dier is het schoonste roofdier ter wereld? Een hygiena!

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4254 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:19:32 »

Twee koeien zitten in bad. Vraagt de ene koe aan de andere koe: "Mag ik jouw washandje even lenen? Want mijn vlekken gaan er niet af!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4255 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:19:48 »

Het is rood, 20 cm groot en het heeft altijd een schoon gebit, rara wie is dat? Paulus de floskabouter.

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4256 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:20:03 »

Renske wil uit de trein stappen, maar laat een pakje liggen. Een man houdt haar tegen en wijst naar het pakje. "Laat maar liggen," zegt Renske. "Het is het middageten van mijn man. Hij werkt bij de afdeling Verloren Voorwerpen, dus het komt vanzelf bij hem terecht."

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4257 Gepost op: 23 Maart, 2013 20:20:16 »

antje gaat naar de dierenwinkel en zegt: "Hoe duur is een goudvis?" Verkoper: "Die zijn twee euro per stuk." Jantje: "Dat vind ik veel te duur. Ik koop wel een zilvervis!

Sjoeke Hoekstra
TjitteLovertsjeh
Drachten

« Antwoord #4258 Gepost op: 26 Maart, 2013 23:01:37 »

1.
Adam en Eva liggen op een stralende dag in het paradijs. Eva vraagt: "Adam, hou je echt van mij?" Zegt Adam: "Natuurlijk, van wie anders?"  

--------------------

2.
 Een man vraagt aan een vrouw die hij in de stad tegenkomt: "Geloof jij ook in liefde op het eerste gezicht, of zal ik voor de zekerheid nog een keer voorbij lopen?"  

--------------------

3.
 Een man heeft drie vriendinnen en weet niet met welke hij zal trouwen. Hij besluit ze alledrie 5000 euro te geven om te zien hoe ze het uitgeven. De eerste spendeert al het geld op een beauty-farm en krijgt een complete metamorfose; nieuwe kleren, kapsel, manicure, pedicure, de hele rimram en zegt tegen hem: "Ik heb het geld besteed zodat ik er mooier voor je zou uitzien, omdat ik zoveel van je hou." De tweede gaat weg en koopt voor hem een nieuwe set golfclubs, een Cd-speler, televisie, stereotoren, extra koelkast etc.. Ze zegt: "Ik heb van het geld allemaal cadeau's voor je gekocht omdat ik zoveel van je hou." De derde gaat het geld beleggen, verdubbelt het bedrag, geeft hem de 5000 euro terug en investeert de winst. Ze zegt: "Ik gebruik de rest van het geld voor onze toekomst, omdat ik zoveel van je hou." De man denkt lang en diep na over hoe elk van hen het geld heeft gespendeerd, en besluit te trouwen met degene met de grootste tieten!  

--------------------

4.
 Een getrouwd koppel ligt te slapen, wanneer plots de telefoon gaat om 03:00 in de morgen.
De vrouw neemt op (een blondje), even is het stil en dan schreeuwt de blondine opeens:
"HOE MOET IK DAT NU VERDORIE WETEN, DAT IS 400 KM HIER VANDAAN"  en gooit de telefoon terug toe.
De man vraagt: wie was dat zo vroeg ? Weet ik niet zegt de blondine, een of andere vrouw die vroeg of de kust veilig was.  

--------------------

5.
 Een vrouw vertelt haar buurvrouw: "Gisteren heeft mijn man het eten klaargemaakt." Zegt de buurvrouw: "Wat lief, zeg. En, wat kreeg je?" Antwoordt de vrouw: "Buikpijn."  
TjitteLovertsjeh
Drachten

« Antwoord #4259 Gepost op: 26 Maart, 2013 23:02:30 »

--------------------

Een jongen en een meisje zitten romantisch in een park. Het meisje vraagt: "Wil jij wel zien, waar ik aan mijn blindedarm ben geopereerd"? Opgewonden antwoordt de jongen: "Ja, nou en of"! "Daar" wijst het meisje, "in dat grote gebouw met al die ramen". 

--------------------

Oma tegen Opa: 'Vroeger trouwden jongelui veel vroeger.' 'Ja.... maar nu doen ze het vaker!' 

--------------------

De grote zus van Jantje is zwanger. Ze zegt tegen hem: "Nou Jantje, dan word je binnenkort oom." Waarop Jantje antwoordt: "Maar dat wil ik helemaal niet, ik wil buschauffeur worden!" 

--------------------

Man en vrouw zijn samen op bezoek in het museum. "Joris, moet je dat schilderij eens zien! Dat is het lelijkste schilderij dat ik ooit gezien heb!" Waarop de man antwoordt: "Miep, zet je bril op en ga weg voor die spiegel." 

--------------------

Een knul gaat op een dag naar de vader van zijn liefje om hem de hand van zijn dochter te vragen. "Oh, vergeet het maar!" krijgt hij te horen. "Ik wil niet dat mijn dochter haar leven verknoeit bij een domme knaap!" De knaap kijkt de man recht in de ogen en zegt: "Ik ook niet, meneer, daarom kom ik nu juist haar hand vragen!"
Pagina's: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: