Pagina's: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 319   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jongerenwebsite.nl-moppentrommel  (gelezen 666399 keer)
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd
Geslacht: Vrouw

www.jongerenwebsite.nl - welkom thuis op jouw netwerk

« Antwoord #4050 Gepost op: 24 December, 2012 17:34:26 »

Een oude vrouw maakt haar eerste zeereis. De kapitein vraagt
haar of alles naar wens is. 'Fantastisch!', zegt ze, 'En reuze
handig, die wasmachines in de muur. Wat daar niet allemaal ingaat ...

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4051 Gepost op: 24 December, 2012 17:35:14 »

Drie schipbreukelingen spoelen aan op een onbewoond eiland. Na enkele maanden vinden ze een fles op het strand. Als ze kurk eraf halen verschijnt er plotseling een Geest uit de fles. Ieder mag
een wens doen. De eerste:"Ik wil dolgraag terug naar mijn stamkroeg in Amsterdam." Whoemmm!!!..... En hij is verdwenen. De tweede: "Ik wil met mijn drie vriendinnen op de Scheveningse Boulevard flaneren." Whoemmm: ook hij is verdwenen. De derde schipbreukeling: "Tja, het is hier nu
wel een beetje eenzaam geworden. Ik wou dat mijn beide kameraden maar hier waren.

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4052 Gepost op: 24 December, 2012 17:35:31 »

meester deelde de rapporten uit hij kwam naar jantje toe hij zij : als je vader dit raport leest krijg hij er vast grijze haren van. jantje: nou daar zal hij blij mee zijn want hij is zo kaal als een bowlingbal.

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4053 Gepost op: 24 December, 2012 17:35:54 »

Wat staat er op het graf van een GAMER

Game Over

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4054 Gepost op: 24 December, 2012 17:37:27 »

Jantje gaat met oom Kees en tante Toos een dagje naar het strand. Na wat gespeeld te hebben op het strand, komt Jantje bij oom Kees en vraagt: "Wat zijn die knobbels in de broeken van de mannen?" Oei, dacht Kees, wat moet ik hier nou mee. Kees zegt tegen Jantje: "Kijk, die kleine knobbeltjes zijn arme mensen en die grote zijn rijke mensen." Jantje gaat weer spelen, maar komt na een tijdje weer terug en roept tegen oom Kees: "Raad eens wat ik gezien heb in de duinen!" "Nou?" "Er was een arme man en die werd ineens schatrijk!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4055 Gepost op: 24 December, 2012 17:37:45 »

Er zitten een manke en een bult in en kroeg lekker te genieten van een pilsje, maar het word later en later en de kroeg sluit, Zegt die bult tegen die manke"Ik weet niet wat jij doet maar ik ga over het kerkhof naar huis, dat scheelt me 15 minuten lopen" Zegt die manke"ja daaag, dat vind ik harstikke eng zo in het donker op dat kerhof" Maargoed onze meneer met bult gaat over dat kerkhof,hij loopt door de iets misterieuze nevel langs de grafstenen, hoort hij opeens achter zich"He!!!" Zegt de bult "He!" Een geest!!!, Vraagt die geest"Wat heb jij op je rug"? Zegt die meneer"Een bult" Zegt die geest"Weg bult" POEF en kaarsrecht loopt die man naar huis, en gaat de volgende dag naar de kroeg om dat tegen die manke te vertellen, dus hij legt dat verhaal uit over die geest. En jahoor, nu wil die manke wel over dat kerhof terug! Het is nacht en de manke over het kerkhof naar huis, en jahoor, achter zich, "He!!!" zegt die manke "he!" Vraagt die geest "wat heb jij op je rug"? "Niets"antwoord de manke, zegt de geest "hier heb je van mij een bult"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4056 Gepost op: 24 December, 2012 17:38:01 »

Er waren eens 3 mannen die allen beweerden Jezus te zijn. Dat moest natuurlijk bewezen worden...
De eerste ging naar een groot meer en zei: " Ik ben Jezus en ik kan over water lopen" en hij liep het meer over en terug. Iedereen was er van overtuigd dat hij Jezus was.
De tweede ging naar een groot feest en zei: "Ik ben Jezus" en hij nam een kan water en veranderde dat in wijn. Weer was iedereen er van overtuigd dat hij Jezus was.
Toen moest de derde zich bewijzen. Hij ging naar de rosse buurt en klopte aan bij een deur. De deur werd opengedaan door een hoertje dat riep: " Jezus, ben je er al weer!!!"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4057 Gepost op: 24 December, 2012 17:38:13 »

jantje zit bij de brug en zingt 36 tralala 36 tralala. dan komt er een man voorbij en vraagt waarom zing je 36 tralala? zegt jantje kijk eens over de brug.
de man kijkt over de brug ,en zegt ik zie niks
zegt jantje moet je nog verder kijken. Dat doet de man en valt in het water en dan zingt jantje 37 tralala

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4058 Gepost op: 24 December, 2012 17:39:41 »

Er komt een zwerver een café binnenrennen en roept "een vork, een vork, geef me een vork". Zodra hij de vork heeft rent hij weer naar buiten.

Komt er vlak daarna nog een zwerver binnenrennen. "een vork, een vork, geef me een vork". Zodra hij de vork heeft rent hij weer naar buiten.

De 3e zwerver rent naar binnen en roept "een rietje, een rietje geef me een rietje". De barkeeper zegt "Jij krijgt een rietje als je me eerste even verteld wat er aan de hand is".

Daarop zegt de zwerver "Er is buiten iemand over zijn nek gegaan, maar de harde stukkies zijn allemaal al op"

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4059 Gepost op: 24 December, 2012 17:40:00 »

Sinterklaas gaat cadeautjes leveren in Somalie. Het valt hem op dat de kindjes daar graatmager zijn.
Sinterklaas: "Waarom zijn al deze kindjes zo mager?"
Rode-kruis-medewerker: "Dat komt omdat ze niet eten"
Sinterklaas: " Niet eten, dan ook geen cadeautjes`

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4060 Gepost op: 24 December, 2012 17:40:17 »

In een klein dorpje in Ohio, schrijft een oude vader aan zijn enige zoon, die in de gevangenis zit:

Beste Jack,
Ik zal dit jaar in mijn moestuin geen aardappelen en groenten kunnen planten. Ik heb geprobeerd, maar het spitten valt me te zwaar. Gewoonlijk hielp je me daarbij, maar ja......
Je Vader

Een paar dagen later, antwoord uit de gevangenis:

Beste Pa,
Spit in hemelsnaam niet in je moestuin! Daar heb ik de LIJKEN begraven.
Jack.

Als gevolg van de censuur op de gevangenisbriefwisseling, staan een paar dagen later de FBI en lokale politie aan het huis van de oude man, en graven en spitten te hele tuin ondersteboven, op zoek naar de lijken. Er wordt niets gevonden, de politiemensen verontschuldigen zich bij de man en vertrekken.

Dag later, opnieuw een brief uit de gevangenis:

Hallo Pa,
Blij met de Tuin?
Jack

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4061 Gepost op: 24 December, 2012 17:40:31 »

Klant tegen ober: ''een kopje koffie zonder melk''
Ober: ''de melk is op, meneer. Mag het ook een kopje koffie zonder slagroom zijn?

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4062 Gepost op: 24 December, 2012 17:41:10 »

De school van Jatnje begint om negen uur.
Jantje komt om 9 uur.
Vroeg de meester aan Jantje:''Waar kom je zo laat vandaan?''
Zei Jatnje:''Ik kom uit Nederland.''

Sjoeke Hoekstra
sjoeke
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4063 Gepost op: 24 December, 2012 17:41:29 »

Een man komt bij de dokter en hij vragt ik hoor mar half zegt de dokter zeg mij na: 88 zegt de man, 44

Sjoeke Hoekstra
Annekuuh
Voorgesteld, goedgekeurd

« Antwoord #4064 Gepost op: 24 December, 2012 17:43:44 »

De directeur moet van zijn huisarts aan sport doen en hij neemt tennislessen. Na een paar weken vraagt zijn secretaresse hoe het gaat. “Tja,” zegt de directeur, “dat is zoiets merkwaardigs: als ik op de achterlijn sta en er suist een bal over het net, instrueren mijn hersens razendsnel mijn lichaam: Naar de hoek! Backhand! Nu snel naar het net! Smashen! Weer terug!” “En dan? Wat gebeurt er dan?” vraagt het meisje gespannen. “Dan zegt mijn lichaam: Wie? Ik? Praat toch geen onzin!
Pagina's: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 319   Omhoog
  Print  

Ga naar: